Oda talan edilmiş, jungkook hiçbir yerde yoktu çıldırmak üzereydim. Daha yeni bir belandan kurtulmuşken bu olmamalıydı. Kai yada Jackson olamazdı. Kai'yi henüz yeni haşat etmiştik hala komada. Jackson ise dün yakalanmıştı. Başka bir düşmanım yoktu. Evet eminim başka düşmanım yoktu. Çorba yapmam, soğumasını beklemem ile beraber 15 dakikadan daha fazla sürmemişti. Fazla uzaklaşmış olmayacaklarını düşünerek hızla dışarı fırladım ve bahçeyle beraber evin yakınlarındaki her yere baktım. Yoktu yine kaçırılmıştı ama neden? 1 hafta içinde iki kere almışlardı bebeğimi benden. Ne istiyorlardı bilmiyorum. Hyunglarımı arayıp eve çağırdım.
Jin; tamam tae namjoon araştırıyor bı sakin ol.
Tae; hyung ikidir sakin ol diyosun tanrı aşkına nasıl sakın olabilirim!
Sg; haklısın tae ama sen sakin olmazsan, biz sakin olmazsak ne yapıcaz? Lütfen otur, şu an namjoon'u beklemekten başka çareniz yok.
Tae; olamıyorum hyung, olamıyorum aklımı kaçırıcak gibi oluyorum. Aklımdan neler neler geçiyor. Ya ona zarar verilerse? O acı çekmeyi sevmez. Kahretsin ben bile canını yakmaktan çekinmedim onlar neler neler yapar. Ya biriyle ilişkiye girmeye zorlanırsa? Utangaçdır benim bebeğim. Kendini harap eder. Ya taciz veya tecavüz ederlerse? Hassastır, kendini kötü hisseder o. Yapamıyorum aklımdan geçenler durmuyor.
Jin; Namjoon sen nasıl hacker'sın 2 saat oldu hadi ya!
Nj; kolaysa sen yap hyung tek tek kod girip, evin yakınlarındaki bütün kamera kayıtlarına ulaşmaya çalışıyorum. Bugün buralardan geçen bütün yaya ve taşıtların kimlik ve plakalarını ulaşmak çok zor. Elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyorum üzgünüm.
Jm; neden polislere haber vermiyoruz?
Sg; ne diyelim aş- ay jimin biz mafyayız arkadaşımızı düşmanlarımız kaçırdılar bi bakar mısınız? mı diyelim!
Jm; sicilimiz olabilir ama yakın zamanlarda aykırı birşey yapmadık. Ondan önce yaptığını, birçok şeyin kanıtı yok. Karşımızdaki polis olsa bile cesaretli olmalıyız. Biz mafyayız hyung, elimize çayımızı alıp evde örgü örmüyoruz tabiki suç işleyebiliriz.
Nj;................
Bol vote bol yorum hadi bb🥰🥑💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*TAEKOOK* My Babe
BeletrieNereden bilebilirdim bir mafyaya ve onca acıya karşın deli gibi aşık olacağımı.... (ANGST) (TEK ANGST KİTABIMDIR)