•26•

2.6K 111 12
                                    

Ne çok istediniz bebiş jungkook'u. Ama sizi kırar mıyım asla 💕

Jungkook uyandığında, kalmak için hamle yaptı ama boşunaydı. İlaçlar yan etki yapmıştı. Tabii bunu kendisi bilmiyordu. Ne kadar uğraşsa da kalkmayı başaramadı. Tek çare tae'yi uyandirmaktı. Zor olsa da uyandırdı ve herşeyi anlattı. Tae hemen fark ettiği için bebeğine, bunun geldikten birkaç gün sonra uyguladığı iğnenin bir yan etkisi olduğunu, kısa bir sürelik de olsa böyle kalması gerektiğini ve en yakın zamanda gerekli ilacı bulucağına dair güzel bir açıklama yaptı. Aslında tae'nin hoşuna gitmişti. Jungkook'a bebiş gibi bakıcak, mama yedirip bez takıcaktı. Tabi her insan gibi oda bir bebek istiyordu ama önceliklerine bakmak onun sorumluluğuydu. Planları vardı, bebeğine harika bir sürpriz yapıcaktı.
Mutlu edecekti küçüğünü, başlarda yapamasa da şimdi yapmak istiyordu. Sonsuza kadar mutlu etmek istiyordu. Ama ilişkilerindeki tek sorun  taehyung'du. O bir mafyaydı. Dostu olduğu kadar düşmanlarında vardı. Jungkook'u kandırmak zorunda kalmıştı şirketi olduğunu söyleyerek. Aslında yalan değildi. Bir şirketi vardı. Ama pek uğramazdı. En başından uygun kişileri seçtiği için sorun çıkmadı hiçbir zaman. Ona nazaran mafyalık daha önemliydi. Tae içinde bir sempati büyütmüştü her zaman mafyalığa. Şimdi olmuştu. Ama pişmandı. Artık bunları düşünmek istemiyordu. Bebeğine odaklanıp ona bakıcaktı bu geçene kadar. Kim bilir belki ikiside memnun kalırdı bu olaydan.

Dersim var ben gidiyorum hadi bakem bol vote bol yorum🥰🥑💜

*TAEKOOK* My BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin