5. Bölüm: "Tanışma"
Bölüm Şarkısı: "İzmirli Volkan:
Acelem Yok"•••
Arabadan inince derin bir nefes aldım. Heyecandan ve korkudan ellerim titriyordu. Evde duş aldıktan sonra üstüme siyah iç çamaşırı takımımı geçirmiş, ardından da siyah gömlek ve siyah diz altına kadar uzanan kalem etek giymiştim. Saçlarımı açık bırakmış, sade ama hoş duran bir makyaj ile tamamlamıştım kendimi. Ayağımda ki stilettolar sayesinde Reza ile kısmen boy farkımız kalmamıştı."Yavrum bu kadar kasma, altı üstü bi tanışma!" Belime yılan misali dolanan kolun sahibine göz devirdim ve ilerlemeye başladım.
"Sana göre öyle demesi hoş tabi!" Bu sefer göz deviren taraf Reza oldu.
"Yavrum sakin ol ve kendin ol. O zaman gerisi ip gibi gelir..." Zile basmasıyla duruşumu düzelttim. Kahverengi kapının açılmasıyla bizi hizmetli yerine bir kadın ve bir adam karşıladı.
"İyi akşamlar anne ve baba" Reza'nın konuşmasıyla terleyen avuç içlerimi eteğin kumaşına sürttüm geçmesi için.
"İyi akşamlar oğlum, buyurun" sağ ayakla içeri girdim ve ilk önce Reza'nın annesinin ardından da babasının elini öpüp başıma koydum. Reza bana bir garip bakıyordu ve ben korkup hızla konuştum.
"Yoksa el öpülmesinden hoşlanmıyor muydunuz? Ben çok özür dilerim o zaman!" Aceleyle ve telaşla konuşmam üzere Reza dahil olmak üzere anne ve babası kahkaha attı.
"Hayır güzel kızım ondan değil. Biliyorsun normalde bu devirde artık kimse kimsenin elini öpmüyor, sen öpünce şaşırdık tabikide!" Rahatlamanın verdiği hisle omuzlarım hafif düştü.
"Oh, iyi o zaman. Bu arada ben Zümra Aygur efendim." Annesi kötü kötü baktı Reza'ya.
"Eşşek sıpasının hiç tanıştıracağı yok. Ben Şüheda ve kocam Şemsi Zarrab."
"Tanıştığıma memnun oldum tekrardan." Dedim tebessüm ederken.
İçeri ilerlerken koltuklarda oturmuş insanları görünce şaşkınca Reza'ya baktım. Oda benim gibi şaşkındı. Annesi ve babasına döndü.
"Yalnız olacağımızı düşünüyordum anne?"
"Amcan ve yengen çok merak ettiler Zümra'yı..." Sonra içeri baktı ve öncekinden daha kısık sesle konuştu. "İşin açıkçası sizden beş dakika önce habersiz geldiler ve mecbur almak zorunda kaldım!"
"Dur tahmin edeyim Selin'de burda?"
"Çok doğru bir tahmin içeride baş köşede oturuyor!" Hiçbir şeyi anlamayan ben şaşkın şaşkın bakıyordum.
"Selin beni seviyor, sevmek denmez de ona. Takıntılı diyelim, benimle evlenmek istiyordu ama olmayınca her yolu deniyor. O yüzden bu akşam gözümün önünden ayrılma!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda
ChickLit"Ne yani bana tam tamına elli bin Türk parası ve elli bin dolar mı vereceksin?" Şaşkındım. "Evet dedim!" Kollarımı göğsümde bağladım. "Karşılığında ne istiyorsun peki?" İlla bir şey istyecekti. "Çocuğumu doğuracaksın!" Dedi. Şaşkınca gözlerim büyüd...