11. Bölüm

10.1K 272 35
                                    

Media: Zümra'nın elbisesi.

11. Bölüm "Bekarlığa Veda Partisi"

Bölüm Şarkısı: "Hande Yener:
Havaalanı"


***

Sabah uyanınca banyoya ilerledim. Gerekli işlerimi halledip elimi yüzümü ve dişlerimi fırçalayıp çıktım. Dolaptan üstüme lila rengi ince askılı bluz, altıma siyah kot çıkardım. İç çamaşırlarımı değiştirdikten sonra çıkardıklarımı giyip siyah baget çantamı aldım. içine cüzdanımı, kimliğimi ve yedek toka ile evin anahtarını koyup omzuma taktım. Komodinden telefonumu ve çoraplarımı alıp odadan çıktım. Allah'tan bütün kıyafetlerimi götürmemiştim. Koltuğa oturup çoraplarımı giydim. Elsem'i aramaya koyuldum.

"Alo"

"Efendim?"

"Nerdesin kız sen?"

"Ya Ersan çağırdı da onun yanına geldim. Direk mi geleyim yoksa yanına mı uğrayayım?"

"Direk gel"

"Tamam öptüm o zaman görüşürüz"

"Görüşürüz" telefonu cebime koyup elimi karnıma götürdüm.

"Umarım o test yanlış değildir de orda bir can vardır..." gözümden düşen damla ile dua ettim. "Ne olur Allah'ım orda bir can olsun, kimsesizliğime yoldaş olsun" gözümde ki yaşı silip spor ayakkabılarımı giydim. Evden ardından da apartmandan çıkıp arabama ilerledim. Tam binecekken bana seslenen birini duydum.

"Zümra!" arkamı dönünce geçen şirkete gelip benim dayım olduğunu söyleyen adam ile karşılaştım.

"Yine mi siz? Bakın benim ailem öldü diyorum!"

"Sana her şeyi anlatacağım, en ince ayrıntısına kadar. Yeter ki yarın bu adrese gel" elime bir kağıt tutuşturup hızla gitti yanımdan.

Arabaya binip çalıştırdım. Reza'yı da alıp gidecektim yarın bu adrese yeterdi artık! Bıktım artık. Benim ailem öldü diyorum hala bana dayınım senin diyor! Derin bir soluk alıp geri verdim. El frenini indirip harekete geçtim. Senin varlığını öğreneceğiz annem! Hastaneye gelince arabayı park edip heyecanla arabadan indim. Hastanenin kapısında gördüğüm Elsem ile heyecanla ona sarıldım.

"Ya çok heyecanlıyım Elsem!"

"Valla sen mi ben mi belli değil! Ben senden daha çok heyecanlıyım" barkotlarımızı alıp doktorun olduğu odaya geldik. Sandalyelere oturup beklemeye başladık.

"Bu arada sende bir tık yok mu?" kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Geçen gördüm Ersan korunuyor, onu öyle görünce bende korunmaya başladım. Bende kendime göre kondom ve hap kullanıyorum"

"Belki de seninle evlendikten sonra planları vardır ondan korunuyordur?" dedim biraz olsun aklında kurduklarını dağıtmak için.

SüveydaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin