17. Bölüm

5.4K 185 14
                                    

Vote vermeyi unutmayalım!

17. Bölüm: "Yayla"

-3 Ay Sonra-
***
Sabah gözlerimi açınca yerimde gerindim. Artık sekizinci ayımıza girmiştik ve benim göbeğim dokuz aylık gibiydi. Hatta bir kıdım daha büyüktü. Ben ne kadar sorun ediyorsam, Reza bir o kadar sorun etmiyor hatta böyle olmak daha çok yakıştı sana diyordu. Ama ne yapayım, etrafımda ki herkesi zayıf görünce insan ister istemez sinir oluyor ve depresyona girmek istiyordu.

Zaten annem gil beni iyice korkutmuştu. Bilgi verelim derken aksine korkmaya başlamıştım. Normal doğumdan, bebeklerin bakımından. Her daim yanımızda olacaklarını belirtmişlerdi sağ olsunlar. Galiba ilk kırk gün yanımda tutardım her ikisini de. Hem kırkı nasıl çıkarılır bilmiyordum, hemde yardım ederlerdi bana bebeklerin bakımında.

Reza yine işteydi. Allah'tan bugün cuma'ydı. İki gün boyunca benimle olacaktı çok şükür. Reza'da; çocuklarımızın iyi bir geleceği olsun diye gece gündüz çalışıyordu. Sabah gidiyor, gece geç saatlerde geliyordu bazen. Bazen bende şirkette onunla sabahlıyordum bazen de evde bekliyordum. İşler yoğundu. Ne hikmetse bir anda bir sürü ihale almaya, kazanmaya başlamışlardı. Galiba çocuklar baya bereketli gelecekti hanemize..

***
"Ellerine sağlık Hikmet teyzem!"

"Yarasın guzularıma!" Hikmet teyze artık bizim evde çalışmaya başlayan bana da arkadaş olan yardımcı çalışandı.

Kocası vefat edeli beş yıl oluyordu. Beş yıldır da İstanbul'daymış. İş ararken bizim ilanı görmüş ve hemen gelmişti. Ne hikmetse onu ilk görmemle kanım kaynamış, hemen kabul etmiştik. Reza'da sevmişti. İyi anlaşıyorlardı Hikmet teyze ile.

"Hikmet teyze ben Reza'nın yanına gideceğim, sende dinlen olur mu?"

"Yemek yapayım dinleneyim guzum"

"Belki dışarda yeriz o yüzden fazla yapma, ben tabi yine sana haber veririm. O yüzden benden haber bekle"

"Tamam o zaman guzum, hadi git hazırlan da beyine ziyarete git"

"Gideyim de beyim için hazırlanayım!" Diyip merdivenlerden çıkmaya başladım. Hikmet teyzenin gülmesiyle bende kahkahayı bastım.

Odaya girince altıma siyah, dizimin altında biten kalem eteği giydim. Yüksek bel ve hamile kıyafeti olduğu için göbeğimin üstünde bitiyordu. Üstüme de beyaz kısa kollu yarım gömleği geçirip makyaj masasına oturdum. Hafif tonlarda makyaj yapıp fazla uzun olmayan kuyruklu eyeliner çektim. Dudaklarıma da önce kahverengi mat nude rujumu sürdüm sonra üstüne de kahverengi simli glossumu sürüp ayağa kalktım. Güzel olmuştum.

El çantamın içine cüzdanımı ve gerekli şeyleri koyup ayağıma nefes nefese kalacak şekilde çorapları sonra da düz taban spor ayakkabımı giydim. Odadan çıkınca Hikmet teyzeye gidiyorum diye bağırıp çıktım evden. Kapıda duran İsmail hemen yanıma geldi.

"Nereye gidiyoruz efendim? Yoksa Reza bey mi geliyor?"

"Reza'ya sürpriz yapacağım İsmo, hadi gidelim. Çok sıcak zaten!"

SüveydaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin