19. Bölüm

5.5K 194 19
                                    

Media: Bebişler.

19. Bölüm: "Erken Doğum"

Bölüm Şarkısı: "Taner Çolak &
Fatih Zengin:
Hoş Geldin Dünyama"

***
Belime sarılan kollarla irkildim. Karşımda kanlı canlı annem ve babam duruyordu. Bir iki adım geriledim.

"Kızım..." Sesinin yumuşaklığı bile aynıydı hâlâ babamın.

"Bu.. bu gerçek olamaz! Yalan değil mi?" Etrafıma baktım delirmiş gibi. "Siz öldünüz ya! Ben sizin mezarınızda ağladım, bunca yıl eksikliğinizi hissettim! Ölmüştünüz siz!"

"Annen ve baban mı?" Reza'nın sorusuna Şemsi babam yanıt verdi.

"Evet, Vedat Aygur ve karısı Samle Aygur" hızla ona döndüm.

"Yoksa sende mi biliyordun baba ölmediklerini?"

"Yeni öğrenmiştim kızım, sana yemin ederim ki dün öğrendim!"

"Ya neden hep ben neden?! Neden yetimhanelerde büyümeme izin verdiniz ha? Neden?! Bu kadar mı sevmediniz beni!"

"Olaylar çok karışık kızım, sana yemin ederiz alacaktık seni ama peşimizde en çokta senin peşinde adamlar vardı!" Kasıklarıma giren ağrıyla elimi kasıklarıma attım. Yüzümde ki acıyı gizledim. Büyük ihtimalle stresten girmişti.

"İnanmıyorum size! Bundan bir kaç ay önce anneannem olduğunu ve dayım olduğunu söyleyen kadın ile adam geliyor şimdi de öldü bildiğim annem ve babam! Kamera şakası mı ya bu? He?!" Daha çok giren sancılarla bacaklarımdan aşağı doğru süzülen ıslaklığı hissettim.

Elbisemin ucunu hafif kaldırmamla gördüğüm kan ve sarımsı suyla korkuyla Reza'ya tutundum. Daha erkendi! Daha bir ay vardı doğuma!

"R...Reza! Reza suyum geldi galiba!"

"N...ne?!"

"Reza hastaneye götür beni! Hemen! Onlara bir şey olmasın lütfen Allah'ım! Lütfen!" Reza hızlı bir manevrayla beni kucağına alırken herkes apar topar arabalara akın ediyordu. Arabaya yerleşince peşimizden annem gil de bindi. Elim karnımda derin nefes alıp verirken dişlerimin arasından konuştum.

"Eğer ki çocuklarıma birşey olursa yemin ederim sizi ömrümün sonuna kadar affetmem! Size yemin olsun! Affetmem!"

"Tamam hayatım sakin ol, az kaldı yetişeceğiz hastaneye" nefes alıp vermeye devam ettim.

***
"Doğum başlamış! Hemen doğumhaneye götürün!" Açıklığı kontrol eden doktor hemşirelere bağırmıştı. "Kendinizi herşeye hazırlayın Reza bey, her an herşey olabilir!" Hemşire beni doğumhaneye götürürken doktorun dediklerini duymuştum. Korkuyla yüreğim çarptı. Allah'ım ne olur çocuklarıma birşey olmasın.

SüveydaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin