10. Bölüm

10.8K 283 28
                                    

Media: Zümra'nın arabası.

10. Bölüm: "Temizlik" 

Bölüm Şarkısı: "Halsey: 
W

ithout Me"

***

Sabah uyanınca Reza'yı yine yanımda bulamadım. Göz devirip banyoya ilerledim. Ilık bir duş alıp kurulandım hemen. Üstüme siyah dantelli iç çamaşırlarımı geçirdim. Üstüme kolsuz crop, altıma kısa şort geçirip saçlarımı kurutmaya başladım. Telefonumun çalması ile telefona ilerledim. Reza arıyordu. Telefonu elime almamla fark ettim ki saat 13:56'ydı!

"Efendim?"

"Uyandın mı?"

"Uyandım da neden uyandırmadın beni?"

"İş hayatın bitti ya hayatım senin. Dünki beyefendi ile konuşmamızı gerçekleştirdik, işe alındı."

"Ya çok sevindim!"

"Bu arada dolap hazırmış, istersen ev temizliği bitince beni ara bende adamlara diyeyim getirsinler. Kıyafetleri şimdiden yerleştirirsin?"

"Evet aslında olabilir, tamam ben bavullarımı topluyorum eşyalarımı falan"

"Tamam, benim eşyalarım gitti zaten. Bu arada annem ve yengemde gelecek yardıma"

"Ya yorulmasalardı!"

"Aynı şeyi bende dedim ama annem ısrar etti!"

"Tamam o zaman, görüşürüz."

"Hani öpüyorum ya da seni seviyorum?" kıkırdadım onun bu çocuksu hallerine.

"Seni seviyorum, koccaman öpüyorum!" 

"Aferin! Bende seni seviyorum öpüyorum" yüzüne kapatıp telefonu cebime sıkıştırdım.

Dolabın altından bavullarımı çıkarıp kenara koydum. Hızla dolapta ki tüm kıyafetlerimi ayakkabılarımı yerleştirdim. Dolap bomboş kalmıştı. Galiba dolap hazırsa Reza yatağı da getittirir bugün orda kalırdık artık. Odanın içinde benim için önemli olan resim ve daha ne varsa hepsini koyup kapıya ilerledim.

Evden çıkıp aşağı inince bir tane adam karşıma çıkmasıyla yumruğumu sallamam bir oldu.

"Oha sen kimsin?!" Adam gözünü tutarken konuştu.

"Beni Reza bey gönderdi bu yeni arabanızın anahtarı!"

"Ya sende niye öyle çıkıyorsun karşıma?"

"Özür dilerim efendim"

"Bende özür dilerim" telefonu çıkarıp Reza'yı aradım.

"Efendim?"

SüveydaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin