15. Bölüm

6.9K 197 12
                                    

Media: Bebişlerin Ultrasonları

15. Bölüm: Bebekler mi?

Bölüm Şarkısı: "Mustafa Ceceli:

İyiki Hayatımdasın"

***
"Burda da bir resmimi çeksene aşkım!" Telefonu eline tutuşturup poz verdim. Her yeri gezmiştik şu beş günde. Her yer çok güzeldi.

"Çektim aşkım" telefonu alıp güzel çekemediklerini sildim. Elime tutuşturulan telefon ile bakışlarım Reza'yı buldu. "Şimdi sıra sende bebeğim, sen çekeceksin beni" kamerayı açıp ışığı ayarladım. Reza benim pozlarımın aynısını yaparken tebessümle onu izledim.

"Niye benim pozlarımın aynısını yaptın?"

"Aynı yerde çekilmiş, çift pozları gibi olsun istedim Instagram hesaplarımız" Reza'nın beline sımsıkı sarıldım.

Her yeri gezmiştik şu beş günde. Her yer çok güzeldi. Hele denizin o temizliği, berraklığı. İlk gün önceliğimiz oda olmuştu. İkinci günü Bathala Adasını gezip görmüştük. Üçüncü günü dalış koçlarıyla beraber Victory Batık Gemisi'ni görmek için daldık. Bir sürü resim çekildik. Öğleden sonra da Hukuru Miskiiy Camisini ve İslamik Merkez Camisini gördük. Dördüncü günü, Maldives National Museum müzesini gezdik.

Ve beşinci yani son günümüzün yarısını odada geçirmiş, yarısını da merkeze giderek anı kalsın diye eşyalar alıyorduk.

"Aşkım bu nasıl?" Üstüme tuttuğum gecelik ile Reza'nın gözleri parıldadı.

"Sana çok güzel yakışır hayatım!" Bir yandan kıkırdıyor bir yandan da koluma asıyordum. "Aşkım artık çıksak mı? Annem gile hediye ve anı kalsın diye eşyalar alacağım dedin yarım saattir kendine bakıyorsun?"

"Çık Reza o zaman sen! Hem korkma bitirmem paranı!" Kaşlarım çatık vaziyette kolundakilerle kasaya ilerlemeye başladım.

"Ya aşkım para kulun köpeğin olsun, onun için demedim. Ayaklarım yoruldu hem sende iki canlısın. Daha Türkiye'ye döneceğiz fazla yorulmaman lazım"

"Şunları ödeyip geliyorum çık sen!" Reza yanağıma sesli ve sulu bir öpücük kondurup çıktı mağazadan.

Kasa'da iken hoşuma giden fantezi kıyafetleri alıp kadına uzattım. Kadın güler yüzüyle aldıklarımı okutup poşetledi. İki bin yüz Maldiv Rufiyası tutmuştu. Mağazadan çıkınca Reza'yı kenarda telefonla oynarken buldum.

"Hadi gidelim kocacığım!" Telefonu cebine koyup yanıma geldi ve elimdekilerin hepsini bir eline alıp diğer eliyle de ellerimizi kenetledi.

***
Yatağa oturmamla ayağımda ki hafif yüksek topukluları çıkardım. Ayaklarım şişmişti. Reza kendini yatağa atarken bende kolunun altına girdim. Elini karnıma koyunca tebessüm ettim.

SüveydaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin