Media: Zümra'nın kombini.
16. Bölüm: Cinsiyet Öğrenme
4 Ay Sonra
***
"Aşkım kalkamıyorum!" Gözlerim dolarken Reza'nın uzattığı elini tuttum."Doldurma hemen gözlerini hayatım, doğal birşey bu. Senin gibi hamile olanların hepsi böyle oluyor!"
"Hiç kimse beş aylık hamile olmasına rağmen dokuz aylık hamileymiş gibi durmuyordur ama eminim!"
"Yahu hayatım, milletin bir tane çocuğu oluyor. Bizim bir hamilelikte üç tane çocuğumuz olacak! Yalnız iyi gol atmışım bak, üçüz olacak!" Reza kendi dediğine kendisi gülerken göz devirip arabaya bindim. Kemerimi bağlayıp ellerimi karnımın üstüne koydum.
Bizim çocuklarımız beş aylık olmuştu! Şimdi de hastaneye cinsiyetlerini öğrenmeye ve kontrol için gidiyorduk. Eminim rüyamda ki gibi olacaktı. İki oğlan bir kız.. Dudaklarımda bir tebessüm oluşurken Reza'ya döndüm. Reza, Allah onu iyi ki karşıma çıkarmıştı. İyi ki o işe kabul edilmişim. Ona baktığımı fark eden Reza bana döndü ve göz kırpıp otuz iki dişini gösterecek biçimde güldü.
Seviyordum ya bu adamı!
***
"Evvet! Hoş geldiniz Zümra hanım, direk geçelim mi ultrasona?" Kafamı olumlu anlamda sallayıp yavaşça ayağa kalktım oturduğum yerden."Olur geçelim" sedyeye yatınca doktor hanımın verdiği çarşafı karnımın altıyla üstüme örtüp elbisemi kaldırdım.
Doktor ultrason cihazını eline alıp ucuna jel sıktı. Karnıma değen soğuk jel ile irkilip Reza'nın elini tuttum. Reza saçımı okşayıp alnımı öperek ekrana baktı. Doktor hanım birkaç şey yaptıktan sonra bize döndü gülerek.
"İşte burda bebekleriniz!" Parmağıyla işaret ettiği yere baktık. Üç tane kese ve içinde bebeklerimiz. "Cinsiyetlerine gelirsek..."
"Bence üçü de erkek"
"Sanmam" dedim omuz silkerken.
"İki tane prensiniz, bir tane de prensesiniz olacak!" Ellerimi heyecanla çırparken Reza'ya baktım.
"Cidden kaç aydır diyodun iki oğlum bir kızım olacak diyordun, oldu bak"
"Rüyamda gördüm diyorum!"
"Siz üstünüzü düzeltin ben odada bekliyorum" doktor hanım sıkıntılı bir şekilde giderken Reza ile birbirimize baktık.
"Kötü birşey yoktu dimi Reza?"
"Yoktu hayatım, korkma" karnımı silip elbisemi düzelttim.
Sedyeden Reza yardımıyla kalkıp üstümü düzelttim iyice. Elbise'nin düzeldiğine kanaat getirince içeri doktorun yanına gittik. Sandalyelere oturunca doktorun konuşmasını bekledik.
"Zümra hanım, öncelikle bebekleriniz sağlıklı. Artık beşinci ayınızdasınız ve geriye dört ayımız kaldı. Size şunu belirtmek istiyorum, üçüz veyahut ikiz hiç fark etmiyor çoklu gebeliklerde hep bir tehlike oluyor. Ya ilk üç ay içerisinde veya diğer aylarda, ya da doğumda. Sizde tehlike yok diyemem, sizde de yüzde onluk da olsa bir tehlike var." Burnunun ucuna düşen gözlüğünü eliyle ittirdi. "Şuan ilk üç ayı falan tehlike olmadan çok şükür atlattınız. Ama doğum tehlikeli. Üçüz gebeliklerde bazen doğumda bebeğin kalbi durabiliyor, bazen de kalıcı hasarlarla doğabiliyorlar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda
ChickLit"Ne yani bana tam tamına elli bin Türk parası ve elli bin dolar mı vereceksin?" Şaşkındım. "Evet dedim!" Kollarımı göğsümde bağladım. "Karşılığında ne istiyorsun peki?" İlla bir şey istyecekti. "Çocuğumu doğuracaksın!" Dedi. Şaşkınca gözlerim büyüd...