Media: Bindallı.
12. Bölüm: "Kına Gecesi"
Bölüm Şarkıları:
"Yiğit Aktaş: Limon Çiçeğim
Güzeller İçinden
Emirhan Çalışkan: Kır Testiyi Gelin
Emirhan Çalışkan: Kına geliyor
Kınayı Getir Aney
Haydi Kızlar Kalkın Göbek Atmaya"
***
Sabah dürtülmem sonucu gözlerimi açtım. Karşımda bana gözlerini belerterek bakan bir adet Elsem bulmayı tabikide beklemiyordum!
"Reza nerede ya? Ben onu görerek uyanmak istiyordum!"
"Reza yok canım Elsem var! Kız kalksana saat olmuş üç! Sen hala uyuyon!" gözlerim kocaman bir şekilde yan tarafımda duran telefona gitti elim. Cidden saat üçtü!
"Oha bu hamilelik yaramadı bana! Bu ne? Bu saatte uyanılır mı ya?"
"Kız ikiz bebek olmasın?"
"Olsa söylerdi doktor?"
"Kanka ben araştırdım ikiz bebeklerin veya daha çoğul gebelikler beşinci altıncı haftalıkken öğreniliyormuş"
"Şurda doktorun dediğine göre bir hafta var beş haftalık olmasına"
"Ay birde üçüz çıkıyormuş! Hep istiyorsun ya!"
"Ne güzel olurdu ya"
"Neyse çok laf yaptık, kalk duşa gir. Bende o sırada kıyafetlerini hazırlayayım"
"Tamam!" yataktan kalktığım gibi direk banyoya ilerledim. Kapıyı kapatmadan önce Elsem'e döndüm.
"Elsem" Elsem bana döndü "ne var" dercesine. "İyi ki varsın" diyip kapıyı kapattım. Ardımdan onun sesini duydum.
"Sende iyi ki varsın yeğenlerimin aptal annesi!" Yeğenlerim demişti. Acaba Allah mı söyletti ki?
***
"Nasıl bir saç modeli istersiniz?"
"Ya şimdi, önlerden tutam bırakalım bunları kıvıralım ama. Sonra ne çok tepede olsun ne de çok aşağıda olacak şekilde bir yarım topuz istiyorum.."
"Ben saçı yaparken arkadaş da makyajınızı yapacak"
"Sade bir makyaj istiyorum birde rimel falan akmayan olsun olur mu?"
"Tabikide!"
Bir yandan saçım yapılıyor, bir yandan da makyajım. Elsem ise saç rengini değiştirmek istediğini söylemiş, şimdi de saçı boyanıyordu. Rengini her sorduğumda ise sürpriz diyip duruyordu. İlk önce makyajım bitmişti. Kız dediğim gibi sade ama şık bir makyaj yapmıştı. Eyeliner, rimel ve ruj su ile akmayan malzemelerdi. İnce kuyruklu bir eyeliner, toprak rengi mat ruj ve kirpiklerimi takma kirpik gibi gösteren maskara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda
ChickLit"Ne yani bana tam tamına elli bin Türk parası ve elli bin dolar mı vereceksin?" Şaşkındım. "Evet dedim!" Kollarımı göğsümde bağladım. "Karşılığında ne istiyorsun peki?" İlla bir şey istyecekti. "Çocuğumu doğuracaksın!" Dedi. Şaşkınca gözlerim büyüd...