13. Bölüm

8.2K 242 32
                                    

Media: Gelinliği

13. Bölüm: "Düğün"

Bölüm Şarkısı: "Müslüm Gürses:
Affet"

***
Sabah Reza'nın dürtmesiyle gözlerimi açtım.

"Daha ne kadar uyuyacaksın hayatım?" gözlerimi açamıyordum yahu!

"Saat kaç ki?"

"15.23" gözlerim fal taşı gibi açıldı

"Ciddi olamazsın!"

"Elsem seni aramış ama ulaşamamış, beni aradı. Eğer biraz daha geç kalırsak kuaför sizi silecekmiş"

"Sen niye uyandırmıyorsun beni?" yataktan kalkıp hemen kendimi duşa attım. Saçımı yıkayıp ter kokan yerlerimi sabunlayıp çıktım duştan. Rastgele bir iç çamaşırı ve kıyafetler giyip dolabın kapağını kapattım. "Gelinlik gelmiş mi?"

"Söyledim getiriyorlar kuaföre" Evden çıkarken söyleniyordum.

"Bu hamilelik hiç bana yaramadı ya!"

"Yoo bence yaradı, baksana yanakların falan doldu bi tatlı oldun" arabaya binince aynaya baktım hemen. Cidden öyleydi yanaklarımın zayıflığı gitmiş, içleri dolmuştu.

"Aaa hiç fark etmemiştim. Şu düğün geçsin de bir doktora gidelim"

"Ben aile doktorumuzun bir tanıdığına aldım, düğünden sonra ki güne. Doktordan sonra balayına gideceğiz"

"Nereye gideceğiz?"

"Eğer uçağa binmek de bir sorun yoksa Maldivler diye düşünüyorum ben?"

"Olur benim için sorun yok, Güney Kore'ye mi gitsek birde?"

"Hahaha olur!" Kuaföre gelince Reza'nın yanağına bir buse kondurdum.

"Ben seni ararım işimiz bitince"

"İşin bitmeden önce ara, az bir şey beklemiş olacağız sadece"

"Tamam aşkım ararım" alnıma bir buse kondurdu.

"Hadi görüşürüz dikkat et"

"Tamam, ederim!" Arabadan inip kuaföre girdim.

"Nerdesin kızım sen?"

"Uyuya kalmışım be!"

"Kalma bir daha diyeceğim de senin düğün bitti şimdi sırada ben varım. Kalma bak benim düğünümde!"

"Hayır şimdi bana niye bağırıyorsun ki? Hep bu karnımda ki yüzünden!" Gözlerim dolunca Elsem hemen sarıldı.

"Kız şaka yapıyorum, aaa ama teyzecim sende niye annenin hormonları ile oynuyosun?"

SüveydaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin