4. Bölüm

16.6K 451 93
                                    


4. Bölüm: "Nikah İşlemleri"

Bölüm Şarkısı: "Hadise:
Küçük Bir Yol"

•••
"Kabul ediyor musun? Yanlış duymadım ben değil mi?"

"Evet ama şey, aklımda bir soru var.."

"Nedir o? Bana söyleyebilirsin" tebessüm etmesiyle kısık gözleri iyice kısıldı.

"Şey, o büyüyünce onu benden alacak mısın?" Korkuyordum. Onu almasından korkuyordum.

"Onu almamı istemiyor musun?" Şaşırmıştı. Ama peki neden?

"Tabikide istemiyorum! Onu ben içimde taşıyacağım, büyüteceğim. Ne bir başkasına anne demesine dayanabilirim nede onu görmemeye. Lütfen ayırma bizi!" Ellerini sıkıca tuttum. Belki daha ortada yoktu ama olsun.

"Tamam bak o zaman, ben biliyorsun ki medyada tanınan biriyim. Madem sende çocuğunu bırakmak istemiyorsun, gidelim nikah kıyalım senin için uygun mu?"

"Uygun, birde bir şey daha istiyorum senden. Biliyorum çok şey istedim ama işte bu benim için öne..."

"Sen bundan sonra benim karım olacaksın, çocuğumu doğuracaksın. Söyle ne istiyorsun?"

"Babamın şirketini tekrar ayağa kaldırabilir miyiz?"

"Yardımcı olmamı mı istiyorsun?"

"Evet"

"Seve seve yardımcı olurum..." Bileğinde ki saate baktı. "...Geç olmuş, ben gideyim artık."

"Peki, tekrar beklerim."

"Bundan sonra evimizde yapacağın için tekrar gelir miyim bilmem açıkçası!" Kalbim neden bu kadar hızlı atıyorsun? Sus lütfen, sus.

", peki.."

"Ha bu arada, sabah saat dokuzda hazır ol. Gidip gün alalım, gelinlik giymek istiyor musun?"

"Gelinlik hayalim olmadı hiç. Bu yüzden istemiyorum, gelinlik giymeyeceğim. Sade bir elbise yeter"

"Peki, ama sonra keşke giyseydim deme"

"Sadece çocuk için olacak bu evlilik Reza. Giysem kaç yazar giymesem kaç yazar?"

"Tüp bebek mi istersin? Yani o işi yapmadan?"

"Bi jinekolog ile görüşürüz, baktık normal yollardan oluyorsa tüp bebeğe başvurmayız. Ama olmuyorsa o zaman başvururuz."

"Pekâlâ, iyi geceler o zaman"

"İyi geceler" kapıya geldiği zaman ev botlarını çıkarıp ayakkabılarını giydi.

"Umarım öpüşmeyi biliyorsundur?"

"Ne?" Demeye kalmadan belimden tuttuğu gibi kendine çekti beni.

SüveydaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin