Media: Zümra Aygur giydikleri.
7. Bölüm: "Karaoke"
Bölüm Şarkısı: "Duman:
Elleri Ellerime"***
Sabah uyanınca hızla hazırlandım. Nişanlanmamızın üstesinden bir hafta geçmişti. Ve şirkette para için nişanlandığım dedikodusu çıkmış, bende çıkaranı bulunca tuvalette bir güzel dövmüştüm. Tabii kız iki gün sonra saçlarında kaynaklar ile gelmiş, yüzünü hortlağa çevirecek derecede kapatıcı uygulamıştı. Çünkü baya iyi dövmüştüm. Reza ise bu davranışımla önce kızmış, sonra da kızı kovmuştu. Oh canıma değsin!"Günaydın Reza!" Masada kahvaltı yapan Reza ile geç kaldığımı anladım.
"Günaydın Zümra hanım! Hiç gelmeseydiniz!" Ani çıkışına şaşkınca bakarken konuştum.
"Ben özür dilerim, taksi biraz geç geldi. Kusura bakmayın efendim." Hızlıca önündeki kahvaltılıkları toparlayıp tezgaha koydum. "Bugün 13:30'dan itibaren üç tane toplantınız var. İlki İngiltere'de ki AVM için olan toplantı, anlaşma yapacağız. İkincisi Trabzon'dan Beyzullah bey gelecek Amerika'ya gidecek yük gemileri ile ilgili bir sorun olmuş. Ve son olarak üçüncüsü Azerbaycan ile yapacağımız ortaklık belgelerini imzalayacaksınız!"
"Zümra ben özür dilerim aslında bağırmak istemedim, ben bu aralar biraz fazla yo-" hızla lafını kestim.
"Geç kalacağız Reza bey, gidelim!" Çantamı koyduğum yerden alıp hızla önden ilerledim. Kapıdan çıktıktan sonra Sami, yani Reza'nın şoförü bize kapıyı açtı. Hızla yerime yerleşip kapanan kapı ile Reza'yı izledim.
***
"Bu güzel ortaklık için teşekkürler Reza bey!" Azerbeycan'lı ortaklarımız, Uzray Kazınov ve Yüşra Kazınov ile ortaklık kurmuştuk. İkisi de kardeşlerdi daha doğrusu çift yumurta ikiziymişler."Asıl biz teşekkür ederiz.." Reza'nın bakışları toplantı boyunca hep üstümdeydi. Bende bakmış adeta bakışma yarışı yapmıştık.
"Aslında bu ortaklığı bir akşam yemeği ile kutlamak isteriz, tabii sizin için de uygunsa?" Yüşra Kazınov benim nişanlıma mı yürüyor ben mi yanlış anlıyorum?
"Olur, yani uygun" Reza'ya sertçe bakarken omzularını kaldırıp indirdi.
"Peki Zümra hanım siz? Sizde gelir misiniz uygunsanız?" Reza'nın gözlerine sertçe baktım.
"Tabi Uzray bey, memnuniyetle!" Elimi sıkmak yerine bir buse kondurdu.
"O zaman aramızda ki resmiyeti kaldırabiliriz Zümra hanım" Reza hızla elini belime attı.
"Bu arada haberleri duydunuz mu bilmiyoruz ama, Zümra ve biz nişanlandık!" Uzray ve Yüşra'nın omuzları düşerken ben tebessüm ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda
ChickLit"Ne yani bana tam tamına elli bin Türk parası ve elli bin dolar mı vereceksin?" Şaşkındım. "Evet dedim!" Kollarımı göğsümde bağladım. "Karşılığında ne istiyorsun peki?" İlla bir şey istyecekti. "Çocuğumu doğuracaksın!" Dedi. Şaşkınca gözlerim büyüd...