°27° AYKIZ °27°

816 66 84
                                    


°YİĞİT KAAN°

Arabayı park ettikten sonra yan koltuktaki küçük saksıda kaktüsü elime aldım. Bir elimle dikkatle tutarken arabadan indim. Aykız...

Cuma namazının ardından yol kenarında bir teyzeden aldım. Sadece kaktüs satıyordu. Bu duruma içten içe memnun oldum. Çiçeklerin koparılmasını sevmiyordum. Onun için kaktüs hediyesi alma düşüncesi hoşuma gitti. Teyzeden hayır duası da alıp yanından ayrıldım. Allah ondan razı olsun...

Adımlarımı hızlandırıp kapıya doğru ilerledim. Aklım Aykız'ımda kaldı. Bulunduğumuz yer güvenilir olsa da evde tek başına kalması beni telaşlandırdı.

Kapının önüne geldiğimde kaktüsü arkama saklayıp kapıyı tıklattım. Biraz beklememin ardından kapı aralandı. Yüzündeki gülümseme eşliğinde onu gördüğümde gülümsemem büyüdü.

"Hoş geldin..."

İçten gülümseyerek dudağımı araladım.

"Selamün Aleyküm. Hoş buldum..."

Gülümsemesini büyütüp kenara geçti.

"Aleyküm selam..."

Elimdeki kaktüsü belli etmemeye çalışarak besmele çekip içeriye girdim. Ayakkabılarımı çıkardığımda güzel sesini duydum.

"Allah kabul etsin..."

İçten gülümsememle başımı kaldırıp yanına adımladım. Çok güzel bakıyordu.

"Seninkini de kabul etsin Rabbim..."

Gülümsemesini büyütüp kollarını boynuma sardı. Boşta kalan elimi ona sarıp kendime çektim. Kaktüsü elimde zor tutuyordum. Yanağımdan uzunca öpmesiyle gülümsedim. Kendime daha çok çekip yanağından uzunca öptüm. Başını boyun girintime gömdüğünde kollarını daha çok sıklaştırdı. Boynumda hissettiğim ıslaklıkla tedirgin olurken dudağımı araladım.

"Meryem'im..."

Hareketlenerek başını kaldırdığında kızarmış gözleriyle karşılaştım. Bir eliyle gözyaşlarını silip konuşmaya başladı.

"Yiğit, seni çok seviyorum..."

Kolumu sıklaştırıp alnından uzunca öptüm. Gözlerim dolduğunda yazmasından taşan saçından öptüm. Gözlerimi kırpıştırıp ona baktığımda mahcupça bana bakıyordu. Bu hâline anlam veremedim. Gülümseyerek dudağımı araladım.

"Bende seni çok seviyorum Aykız'ım..."

Burnuna öpücük bıraktığımda gülümsemesini büyüttü. Ağrıyan kolumu hissederken gülmeye başladım. Bu hâlime kaşlarını havalandırmış hâlde bana bakıyordu. Kendimi dizginlemeye çalışırken onun gülüşlerini duydum.

"Ne oldu Yiğit?"

Gülüşümü durdurup ona döndüğümde gülüşü devam ediyordu. Onun hâlini hayranlıkla izleyedurdum. Çok güzel ve içten gülüyordu. Güldüğünde gözleri kısılıyordu. Kızarmış yanaklarını gördüğümde gözlerimi gözlerine çevirdim. Çok tatlı bakıyordu. Gülüşünün kesildiğini fark ettiğimde kızarmış yanaklarının sebebini anladım. Aykız'ım...

Arkama sakladığım kaktüsü ona doğru uzattığımda ağzı aralandı. Bu hâline içten gülümsedim. Şaşkınlıkla açtığı gözleriyle çok tatlı gözüküyordu.

"Senin için..."

Başını kaldırdığında dolu gözlerini gördüm. Gülümsemesi büyürken sesini duydum.

AYKIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin