"Hamile olabilir misin kızım?"
Gözlerimi Yiğit'imden çekemezken annemin sesiyle başımı eğdim. Gözlerim yanıyordu.
"Kızım..."
Yanımdaki sandalye çekilmişti. Hayır Meryem. Belli değilken olmaz. Yiğit'im...
"Bilmiyorum anne-"
"Meryem..."
Yiğit'in sesiyle gözlerimi kırpıştırıp başımı kaldırdım.
"Yiğit'e veriyorum anne ben."
Yüzümdeki gülümsememle eşime baktığımda gülümsemişti.
"Tamam kızım. Dediklerimi unutma."
"Tamam anne."
Elimdeki telefonu Yiğit'ime verdiğimde memnun hâlde konuşmaya başlamıştı. Kalp atışlarımı hissediyordum. Allahım olabilir mi?
Midemde hissettiğim kasılmayla yerimden yavaşça kalkıp banyoya doğru ilerledim. Allahım...
...
°YİĞİT KAAN°
"Meryem'im..."
Odamıza girdiğimde yattığını gördüm. Gözlerini bana çevirmişti. Yerinde hareketlenirken yanına doğru ilerledim. Babam için açacağımız dava ile ilgili güzel haberi verecektim. Allahım sana şükürler olsun...
"Yiğit'im..."
Yanına iliştiğimde içime salınan korkuyla ona baktım. Halsiz gözüküyordu. Doktor...
"Meryem'im doktora gidelim-"
Elimi elleri arasına aldığında duraksadım. Tatlı gülümsemesi ile bana bakıyordu. Meryem...
"Yarın söz gideceğim."
Kızaran gözlerini gördüğümde gözlerimi sıkıca kapatıp açtım.
"Neden bu kadar diretiyorsun? Gidelim işte. Evdeyim hem."
Gözlerinin dolmasıyla boğazıma yumru oturdu. Sesim yüksek çıkmamıştı. Hayır çıkmadı. Ben onu kırdım mı?
"Meryem..."
Ellerini yüzüne kapatıp ağlamaya başladığında kalakaldım. Üzerimdeki şoku atlatamazken yavaşça yerimden kalkıp yanına uzandım. Gözlerim yanıyordu. Kolumu ona sardığımda beklemediğim bir şekilde bana dönüp sıkıca sarılmıştı bana. Ağlıyordu. Meryem'im...
"M-meryem..."
Saçının üstünden öptüm. Başını yavaşça kaldırdığında ağlayışları netleşmişti. Yanaklarımdan süzülen yaşları önemseyip yüzümdeki gülümsememle burnuna öpücük bıraktım. Burnunu hafifçe çekip dudaklarını birbirine bastırdı. Tatlı tatlı bana bakıyordu. Yüzünü silerken konuşmaya başladım.
"Sana bir şey anlatacağım."
Beklentiyle bana bakıyordu. Elimi saçına getirip konuşmaya başladım.
"Babamla satranç oynardık çoğu zaman. Annem de ara ara katılırdı oyunumuza. Annem ile babam çok güzel oynardı. Bazen sırf onları izlemek için oynamalarını isterdim. Onları izlemek çok güzeldi. Annemi çok seviyordum. Babamın anneme bakışları hep dikkatimi çekerdi. Çok güzeldi. Sanki ömrümün sonuna kadar babam yanımda olacaktı. Hep annemle satranç oynayacaktı ve ben onları izleyecektim. Biz hep mutlu olacaktık. Bize zarar dokunmayacaktı."
Yanan gözlerimle gülümsedim. Dolan gözlerine yaklaşıp öptüm. Yüz yüze bakıyorken devam ettim.
"Değilmiş... Düşündüğüm gibi olmadı. Ama yine mutluluğu hissettim. Annem ile babamın sıcaklığını yaşıyorum."
Eli sakalıma uzanırken sesini duydum. Güzel Meryem'im...
"Yiğit'im... Senin üzülmeni istemedim."
Anlamaz hâlde kaşlarım çatılırken gülümsedi. Gülüşüne takılı kalırken kalp atışlarımı hissettim. Başını içime gömdü. Anlamıyorum.
"Yiğit..." dedi boğuk çıkan sesiyle. Başını kaldırıp bana baktığında kalp atışlarım hızlanmıştı.
"Bilmiyorum ama hissediyorum."
Gözlerimin içine bakıp devam etti. Allahım...
"Hamile olduğumu hissediyorum."
Gözlerimi ondan ayıramazken yerinden kıpırdanmasıyla kolumu beline sardım. Gülümsüyordu. Yanan gözlerimle kocaman gülümsedim. Meryem'im...
"Hastaneye gidelim mi?" dedi tatlı sesiyle. Yanağıma uzanıp öptüğünde güldüm. Gülüşü kulağıma gelirken kollarımı sıklaştırıp alnından uzunca öptüm. Allahım, gülüşümüz bebeğimizin olacağının habercisi olsun. Meryem'im üzülmesin...
1 HAFTA SONRA
"Kayıtlar mahkemede çok işe yarayacak Yiğit'im. Adamların adreslerine de ulaşılmış hem."
Yüzünden silinmeyen gülümsemesi ile önüne döndü. Önündeki kağıtları karıştırmaya başlamıştı bile. Heyecanlıydı. Kazanın yapıldığı o yılın kayıtlarına ulaşmıştık. Şirket için önümü kesen adamlarla bağlantısı olduğuna emin olmuştum. Önümüzdeki ay davamız olacak inşallah. Babama kurulan kazada suçlular yakalanacak... Bitecek...
"Yiğit'im..."
Meryem'imin sesiyle başımı kaldırdım. Gülümseyerek bana bakıyordu. Yanındaki sandalyeye oturup kolumu ona sardım. Başını omzuma yaslamıştı. Elimi tutup yavaşça karnına getirdi. Meryem'im...
"Oğlumuz olursa ismini Âgah koyalım mı?"
Yanan gözlerimle gülümsedim. Kokusunu içime çekerek saçının üstünden öptüm. Canım eşim...
"Olur. Ya kızımız olursa?"
Başını kaldırıp bana baktı.
"Bilmiyorum ki."
İçten konuşmasına gülümsemem büyürken bana dönüp kollarını boynuma sardı. Kalp atışlarımı hissediyordum.
"O kadar mutluyum ki."
Yanağıma öpücük bırakıp kıkırdadı. Kocaman gülümsedim. Parıldayan gözleriyle gülümsüyordu. Kollarımı sıklaştırdım. Alnına yaklaşıp öptüğümde gözlerimi kapattım. Allahım sana şükürler olsun...
💚💛
Selamün Aleyküm Kardeşlerim
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIZ
AcakMeryem'in hikayesi... °PINAR KİTABINDAKİ MERYEM KARAKTERİNİN HİKAYESİDİR° YENİ BİR HİKAYEYE BUYURMAZ MISINIZ? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Kalbini kırdığım için özür dilerim. Eğer yaptıklarını savunacaksan bil ki karşındayım... Kavgaya karşıyım..." ...