°34° AYKIZ °34°

538 52 89
                                    

"Meryem Sönmez..."

Kalp atışlarımı hissediyordum. Güler yüzlü doktorun yönlendirmesi üzerine gösterdiği yere geçmiştim. Hastaneye ilk geldiğimizde doktorumuz, Tümay Hanıma yönlendirmişti bizi. Kadın hastalıkları uzmanı Tümay Akar. Heyecandan ismini dahi aklıma kazımıştım. Hamilelikten şüpheleniliyordu. Bunu öğrendiğimde neden aklıma gelmediğini sorgulamıştım içten içe. Çok heyecanlıyım...

Yiğit'im heyecanını kontrol etmeye çalışarak kenarda oturuyordu. Bende doktorun söylediklerini yapıyordum. Karnımı açıp karnımı gıdıklayan sıvıdan sürmüştü. Gözlerimi doktora çevirdiğimde karnımda farklı yollar çizerek dikkatle ultrasona bakıyordu. Bebeğimizin olmasını o kadar çok istiyorum ki. Yiğit'imin baba olmasını. Anne olmayı...

Dolan gözlerimi kırpıştırıp doktora baktım. Yüzündeki gülümseme eşliğinde ultrasona bakıyordu. Kalp atışlarım hızlanırken gülen yüzünü bana döndü. Beklentiyle ona bakıyordum. Karnımı silip kapatması üzerine doktorun yardımıyla yerimde doğrulmuştum.

"Doktor hanım..."

Yiğit'imin heyecanlı sesi kulaklarıma dolmuştu. Yerinden kalkıp yanıma geldiğinde doktor, konuşmaya başladı.

"Tebrik ederim, hamilesiniz..."

Duyduklarımla gözlerim hızla dolmuştu. Kırpıştırmaya kalmadan yanaklarımdan süzülmeye başladı gözyaşlarım. Burnumu çekip Yiğit'ime döndüğümde dolu gözlerle bana bakıyordu. Kıvrılan dudaklarının yanında dolan gözleri ile gülümsemiştim. Tarifini bilmediğim bir ânı yaşıyordum. Yerimden kalkıp ağır adımlarla karşışına geçtiğim an, kollarını bana sarmıştı. Naifçe tutuyordu beni. Yüzüme gelen ıslaklıkla kollarımı ona sardım. Gözlerim dolarken yüzüme düşen damlalar artıyordu. Beni kendine daha çok çekmesi üzerine başımı içine gömdüm. Kollarını hafifçe gevşetip tekrar sıklaştırdı. Canımı acıtmaktan korkuyordu. Yiğit'im...

Birbirimizden ayrıldığımızda kızarmış gözlerini gördüm. Gülümsüyordu. Bu hâline içten gülümsedim. Gözlerim doktora gittiğinde peçeteyle yüzünü siliyordu. Benim baktığımı fark etmiş olacak ki peçeteyi hemen yüzünden çekip gülümsedi.

"İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Sevinciniz sessiz olmasına rağmen o kadar şiddetliydi ki..."

Yüzümde gülümseme belirirken yerinde dikleşip gülümseyerek devam etti konuşmasına.

"Çok dikkatli olun. Düşme riski çok yüksek. Bir aylık bile değil bebeğiniz. Önümüzdeki zamanları çok dikkatli geçirin. Gözünüz gibi bakacağınızdan eminim. Dikkatli olun..."

"T-tabi..."

Yiğit'imin heyecanlı sesi ruhumu okşamıştı. Kocaman gülümsememle Yiğit'ime döndüm. Yüzündeki gülümseme eşliğinde bana bakıyordu. Allahım sana şükürler olsun...

...

"Yiğit..."

Saçımı okşarken gülümsememe engel olamıyordum. Odamızı aydınlatan gece lambasının ışığıyla başımı ona çevirdim. Kocaman gülümsemesi ile bana bakıyordu.

"Meryem'im..."

Sesindeki tatlılığa kıkırdadım. Bunun üzerine saçımın üzerinden öpmüştü. Karnımdaki elini okşayıp dudağımı araladım.

"Bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almayı istiyorum. Düşük ihtimali beni korkutuyor..."

Beklentiyle ona bakarken alnımdan öptü. Kapanan gözlerimi açmayıp başımı göğsüne yasladım. Düzenli atan kalp atışlarını duyabiliyordum.

AYKIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin