°SON°

1.1K 65 164
                                    

Selamün Aleyküm Kardeşlerim

Son bölüm ile geldim.

Yorumlarda buluşalım 😊

İyi okumalar...

Buyrun bölüme♡♡

°YİĞİT KAAN°

Babam...

Biz geldik...

Annem, anneannem, eşim ve ailesi...

Yarın mahkememiz var baba. Senin hakkını savunacağız. Senin önünü kesmek isteyenler rahatça dolaşamayacak artık. Hakkımızı savunacağız baba. Gelinin avukat olacak davamızda. Eşim...

Bebeklerimiz...

Sana güzel bir haberim daha var baba. Meryem'im hamile. Üçüz bebeğimiz olacak inşallah. Torunların olacak.

Eşimi çok seviyorum baba. Beni anlıyor. Ailesi beni çok sahipleniyorlar. Ateş babam senin yokluğunu aratmamak için elinden geleni yapıyor. Pınar annem, annem gibi şefkatle yaklaşıyor bana. Ve Talha, Meryem'imin kardeşi. Benim de bir kardeşim oldu. Mutluyum babam...

Yanaklarımdan süzülen yaşlarla hızla yüzümü silmeye başladım. Yanımda hissettiğim hareketlilikle duraksadım. Elimi yüzümden çekip yanıma döndüğümde Meryem'im kızarmış gözleriyle bana bakıyordu. Elimi kavrayıp gülümsedi. Onun gülüşü ile gülümsememe engel olamıyorum. Bakışlarıyla umutlu olmamı fısıldıyordu. Güçlü durmam gerektiğini hatırlıyorum. Kazanacağız inşallah. Babamın hakkını savunacağız.

Yüzünden silinmeyen gülümsemesi ile başını eğip çevirdi. Dudaklarının kıpırdaması ile dua ettiğini anladım. Meryem'im...

Gözlerimi kırpıştırıp başımı babama çevirdim. Seni çok seviyoruz, güçlü babam...

...

°MERYEM°

"Karnın acıktı mı Meryem'im?"

Önüme gelen küçük saç tellerimi kulağımın arkasına getirip Yiğit'ime döndüm. Beklentiyle bana bakıyordu. Canım eşim...

"Karnımız acıkmadı, Yiğit'im."

"Emin misiniz?" deyip elini karnıma getirdiğinde kıkırdadım. Güldü.

Koluna hafifçe vurup konuştum.

"Benimle dalga geçiyorsun ama."

Gülüşüm sürerken gülüşleri kulağıma geliyordu. Elimi karnımdaki eline sardığımda sesini duydum.

"Dalga geçmiyorum."

Sesindeki tınıya gülümsemeden edemedim. Elini okşamaya başladım. Kokusu burnuma daha çok dolarken başımı kaldırdım. Yüz yüze bakıyorduk. Alnıma öpücük bırakmasıyla kollarımı boynuna sarıp başımı boyun girintisine gömdüm. Kollarını belime sarmıştı. Saçımı okşuyordu. Yiğit'im...

...

Saçımda hissettiğim hareketlilikle gözlerimi aralamaya başladım. Yiğit'im önüne düşmüş saçıyla gülümsüyordu. Yanaklarım gitgide kasılırken yanağıma uzanıp öptü. Burnumun sızlamasıyla gözlerimi kırpıştırdım. Allahım çok mutluyum. Şükürler olsun.

"Yiğit'im..."

Gözlerini benden ayırmazken yüzümden silinmeyen gülümsememle dudağımı araladım.

"Seni çok seviyorum."

Gözlerimi eşimden ayıramıyordum. Hoş gülümsemesi ile başını eğdiğinde sesini duydum.

AYKIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin