Mutlumedia: Kader'in Berk'ten aldığı boxer
didenur506 bölüm senin BEDER GİRL'İM BENİM.❤️❤️❤️
Ne yaptı merak ediyorsunuz değil mi?Ama söylemeyeceğim. Şaka şaka. And the winner is... Tamam tamam. Ve...
"Çıksan da artık bizde bir yıkansak. Götüm dondu. Yere oturduğum için. Karmım ağrıyacak. Umarım suyu bitirmemişsindir."dediğinde afalladım ve birazda utandım .Vallahi aklıma sapık sapık şeyler geldi. Mesela anne ve babamızın öpüşerek çocuk yapması gibi. Sahi beni leylekler taşırken düşürdüler herhalde. Ya da el tutuşmak gibi. Bunlar çok sapık şeyler sonuç olarak.
"Ta-tamam çıkıyorum."dedim ve çıktım. Havluya sarındım ve bavulumdan bir iki kıyafet çıkardım. Giyindikten sonra yemeğe inmek için Berk'i beklemeye başladım. Çıktığında;
"Açlıktan öldüm. Ama merak etme yaşıyorum."dediğinde gözlerimi devirdim. Daha iki saat önceki Berk daha iyiydi sanki. Hoşt ayı hoşt falan.
"Bende ya hiç sorma. Midemde kayseri mantısı nidaları bile başladı."dedim karnımı tutarak yatağa sırt üstü uzandım. O sırada o da saçını kuruluyordu. Kalkmak için yeltendiğimde kafamdaki havludan ya da benim dengesizliğimden olsa gerek kalkamadım.
"Berk yardım et."
"Noldu kalkamadın mı tüylü bamya?"dediğinde gözlerim yuvalarından çıkacak zanettim.
"Berk beni kaldır ve Şakhoş'u çağır çabuk."dediğimde gülümsedi. Bak zaten hormonlarım süper lig'de oynuyor şuan gülme öyle çocuk. Kaldırırken;
"Ya da dur çağırma. Vazık geçtim. Çık dışarı kapıda bekle beni geliyorum."tahmin ettiniz mi?Bulgaristan'ın baraj kapakları misali açıldı. Kan akacak dedikleri bu olsa gerek. Devir regl kaprisi devridir. Vallahi benimki çok ağrır. Çekeceğin var Berk. Sorry bro. Tuhaf mufah kocam sonuçta ve farketiyseniz ben kocasına bro diyecek kadar moderen bir kadınım. Berk çıkınca hemen bavulumdan ped çıkarttım. Ve yeni bir iç çamaşarı. İşimi hallettikten sonra çıktım. Kapıda beni bekliyordu.
"İyi misin? Tipini öyle yapmazsan yalnız çok komik oluyorsun."
"Ne varmış tipimde gerizekalı? Sen kendine bak. Nefret ediyorum senden."
"Ben masumum hakime hanım. Bunlar hep aşırı zekilikten ve tatlılıktan."dedi ellerini havaya kaldırıp. Göz devirdim. Eğer gözünüzü çok zorlayarak devirirseniz gözleriniz acıyor. Bilin diye söyledim. Neyse aşağı indiğimizde herkes yemek için yerleşmişti. Bize de yan yana iki boş yer bırakılmıştı. Oturup herkesle afiyet olsunlaştıktan sonra yeni liseden mezun olmuş pislik olasıca Berk'i yiyecekmiş gibi bakan bir kız bize;
"Nasıl takılıp boydan boya yuvarlandınız? Ben orasını anlamadım."Berk benden önce davrandı.
"Kader biraz sakarda."dediği an çatalımdaki ne olduğunu kestiremediğim şeyi ağzına teptim ve kıza dönerek;
"Ben sakarım ama el ele tutuşuyorduk o yüzden ben düşerken Berk'te benimle birlikte düştü."
****
"Ve yılın kıskanç eşi ödülü Kader.... Kız senin soyadın neydi?"dediğinde afalladım. Ben cevaplayacakken yine benden önce davrandı ve;
"Neyse ya Kader Özsoy'a gidiyor. Tebrik ederim canım ya. Beni mi kıskanmayacaksın? Benden bahsediyoruz."dedi ve o kısacık saçlarımı savurdu. Hayır güleyim mi yoksa şu ego manyağını pataklayayım mı? Gay mi yoksa? Hep gay arkadaşım olsun isterdim. Ya da lezbiyen farketmez. Ayrımcılık bize yakışmıyor lütfen. NPH zaten en sevdiğim aktörlerden biridir. Odaya girdiğimizde Berk bir şeyler saçmalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
RomanceAptal herif.Kim mi?Kocam tabiki de kim olacak başka?Bir dakika o kimdi?Hayır canım cidden soruyorum. O bir NASA ÇOCUĞU. O bir KÖPÜK PRENS. O bir FISKİYE ÇOCUK. O birazda GICIK. O 'sözde' ÇILGIN. O benim KOCAM. Bense onun KADER'İYİM. Not:Hikaye eğlen...