SELAM UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİYORSUNUZDUR.ŞİMDİ BAZI ARKADAŞLAR BANA ÖZELDEN BUNLAR NASIL HEMEN EVLENDİLER DEDİ.HAKLISINIZ ORASINI BİR İKİ BÖLÜM SONRA ANLATACAĞIM ASLINDA KURGU ZATEN AKLIMDAYDI YANİ İZLEDİĞİM VE HOŞUMA GİDEN BİR FİLMDEN ESİNLENEREK YAZMAYA BAŞLADIM AMA O KISIM DİKKAT ÇEKMİŞ O YÜZDEN O BÖLÜMÜ BİRAZ DAHA ERKENE ALABLİRİM.CAPS LOCK'U KAPAMAYA ÇOK ÜŞENİYORUM BİRİ GELİP KAPASIN LÜTFEN......ADFHGHDSA.....NEYSE HADİ OKUYUN ARTIK.
"Beni kesme."demişti. Ne yani annesi ona onu kesmememi istemişti?
"Ne?"dedim şaşkınlıktan aklıma ilk gelen şey bu olmuştu. Ama koca çenemi tabikide durduramayıp devam ettim;
"Ne yani annen seni kesmememi mi istedi anlamadım? Annen beni nereden tanıyor ki?"dememle kahkahayı basması bir oldu.
"Hahahahahha hiç güleceğim yoktu. Hahahahahahaahahah annem hahah onu haha demedi ki haha-ha-ha-ha-"diye anırarak başladığı konuşmasına somurtarak son vermişti.
"Ne oldu?"dedim yanına giderek.
"Annem evlendiğimizi bilmiyor."dedi. İşte o zaman dank etti kafama olanlar. Benimde ailem daha doğrusu çevremden kimse bilmiyordu evlendiğimi.
"Sorun değil boşanacağız zaten. Kimseye söylemeyiz olur biter."dedim. Evet minicik bir tüyden dolayı baştan aşağı ağda yaptıran ben böyle bir soruna karşı bunu söylemekle yetinmiştim.
"Hayır olmaz. Yani evet çevremizden kimseye söylemeyeceğiz ama..."
"Ama ne?"dedim tek kaşımı kaldırarak. Okuduğum wattpad hikayelerindeki kızların aksine Allah'tan kaşımı kaldırabiliyordum ve kaldırınca şebek kıçına benzemiyordu yüzüm.
"Ama işte nerde kalmıştık. Hah annemin sözü. Annem hep derdi ki 'Hayat anın kaderleriyle doludur oğlum.' yani işe bak ki senin adında Kader falan o yüzden evet çok saçma evet çok salakça ama senden bir şey isteyeceğim."
"Ne gibi?"
"İki aylık karım olur musun? Turun sonunda söz ilk iş boşanacağız."
"Ne delirdin mi sen? Asla. Hemen boşanacağız."
"Lütfen yalvarırım bak lütfen tüm hayatım boyunca tek inandığım şey buydu hayatımda. Kader. Ve şimdi o Kader karşımda duruyor. Bana ait bir şekilde. Beni sev demiyorum çünkü bende seni sevmiyorum ama bu iki ay içinde benimle evli kalır mısın?"
"Hayatımda duyduğum en aptalca teklif bu."
"Hayatımda daha ne aptallıklar var bir bilsen. O aptallıklara bir kadın eli değmesi lazım."
"Hizmetçi falan tut o zaman kendine. Ama tanımadığın birinden benden karın olmasını dileme lütfen yalvarırım."dediğim an dudaklarıma yapıştı ve beni öpmeye başladı.
"Lütfen."dedi alnını alnıma koyarken.
"Biliyor musun tüm hayatım boyunca hep insanların istediklerini yaptım. Ve evet bazılarınınkini yapmaya devam edeceğim ama hayatımda hiç çılgınlık yapmadım."dedim gözlerim kapalı bir biçimde. Hayır yani evet etkileyiciydi ama ondan etkilenmemiştim. Hoşlanmıyordum aşıkta değildim. Sadece canım öyle gözlerimi kapamak istemişti. Sizde denemelisiniz. Nasıl mı? Gözlerinizi kapatarak gözlerinizi kapatabilirsiniz. Biliyorum çok zekiyim.
"Yani?"
"Ne kadar evli kalacağız demiştin?"dediğimde beni bir kere daha öptü. Bu sefer etkileyici biçimde öpmüştü. Evet hakikaten etkilenmiştim bu sefer.
"Umarım kötü şeyler olmaz."dediğimde o devam etti.
"Söz veriyorum bak iki ay. İki ay sonra tekrar birbirimizi hiç tanımıyormuş gibi evlerimize ailemize arkadaşlarımıza döneceğiz." bu yaptığımız delilikti hem de en deliliğinden. Umarım ama cidden umarım kötü bir şey olmaz. Umarım olmaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
RomanceAptal herif.Kim mi?Kocam tabiki de kim olacak başka?Bir dakika o kimdi?Hayır canım cidden soruyorum. O bir NASA ÇOCUĞU. O bir KÖPÜK PRENS. O bir FISKİYE ÇOCUK. O birazda GICIK. O 'sözde' ÇILGIN. O benim KOCAM. Bense onun KADER'İYİM. Not:Hikaye eğlen...