Ve tabikide bu da benim...Kusmama neden oldu.Bu yaz tatilinde hayatımda hiç rezil olmadığım kadar rezil olmuş, hiç yaşamadığım şeyler yaşamış, hiç yemediğim ŞEYLER yemiş ve hiç kusmadığım kadar kusmuştum.
"Ayol, kız.Kustun mu?"
"Tabiki de kustum gerizekalı.Öyle yaparsan olacağı budur.İğrenç iğrenç şeyleri yedirdi de gelip bana kustuğn muğğğ? Diyor birde.Kalk git yanımdan çarpacağım şimdi bir tane."
"Ay, öf tamam be.Sana da iyilik yaramıyor ha."
"Yaramaz."
"Yarasın."
"Yarası."
"Yaras."
"Yara."
"Tamam kes.O iğrençliklerini kendine sakla."
"Git duşa falan gir.Üstünü değiştir bir rahatla.Bende görevliyi çağırayım."
Duşa girdikten sonra odadan bazı sesler geldi.Duştan çıkmam biraz zamanımı almıştı.O iğrenç yemeklerin kokusunun üzerimden çıkması zamanımı aldığı için plsa gerek.Üstümü değiştirdikten sonra keşke o odadan hiç çıkmasaydım dedim..
"Görevli yatağın örtüsünü değiştirdi mi?"
"Hmm."dedi.Elinde bir şey vardı ve onu okuyordu.
"Peki.Benim midem hala daha bulanıyor, ben yatacağım."
"Bana ne zaman söyleyecektin?"
"Neyi?"dediğimde oturduğu yerden kalktı ve bana kağıdı gösterdi ardından;
"Boşandıktan sonra mı?"elindeki boşanma celbiydi.Ondan habersiz böyle bir karar çıkarmıştım.Daha sonra buna pişman olmuştum.Ve yarın gidip bu kararı kaldırtacak olmama rağmen şuanda yabancı bir ülkedeyiz ve bu kararı çıkarmak bile çok zordu.
"Bak açıklayabiliri--"
"Nesini açıklamayı düşünüyorsun?"
"Berk lütfen bir dinle."
"Bu kadar mı nefret ediyorsun benden?"
"Hayır ne alakası var?Sadece ben olması gerekeni yapıyorum."
"Olması gereken bu mu peki?"
"Hayır ama..."
"Hayırı mayırı yok bunun Kader!"bu Berk'i ikinci ciddi görüşümdü.Ve iliside benim suçumdu.
"Beni dinelrsen eğer sana her şeyi açıklayabilirim."
"Tamam dinliyorum."
"Annem ve babam beni Selçuk diye bir adamla evlendirmek istiyorlar.Ben kabul etmedim ama en azından görüşebileceğimi söyledim.Bunun tatilden sonra olmasını istemememe rağmen annem ısrar etti ve bende kıramadım.O adamla evlenip evlenmeyeceğim kesin değil.Ama Berk bu evlilik er ya da geç bitecekti zaten.Neden şimdi bitmesin ki?"
"Şimdi bitmesin...Çünkü yarın bitecek zaten."
"Berk."sesimin titremesinin yanında kendimi ağlamamak için çok zor tutuyordum.
Berk'te kırılmış görüyordu.Hayatımda tanıdığım en iyi insanlardan birini kırmıştım.Hemde hayatında iz bırakacak bir şekilde.Eşyalarımı tek tek bavula koyduktan sonra zorda olsa bavulu kapatabilmiştim.Yavaş olmayan ama nitekim takılıpta düşmek istemediğim için hızlıda olmayan adımlarla otel odasından çıktım.Berk'i boşanmamızdan sonra görmemiştim.Şakhoş'la konuşmuş ve turdana yrılmış turdaki diğer insanlarla vedalığ onlara yürümediğini söylemiş ve havaalanına doğru yol alıyordum.Annemin açğrısını görmezden gelerek yoluma devam ettim.Otelin kapısında beni bekleyen taksiye binip beni havaalanına götürmesini istedim.Geride hiçbir şeyi bırakmamıştım.Pişmanlığım dahil her şeyim yanımdaydı...
*Not:Bir sonraki bölümde her şey güzel olacak.Kader ve Berk ölüyor, mutlu son.Değil tabiki de ama şey yani çok daha güzel ve uzun zaöandır komiklik akışı bozulmuş kitabın eski haline geri dönüşünün kutlamasını yapacağız.Tüm BEDERİSLER'E dıyrılır; Yarın-veya bölümü yayınşadığım zaman sö vermiyorum-çok mutlu olacaksınız inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
RomanceAptal herif.Kim mi?Kocam tabiki de kim olacak başka?Bir dakika o kimdi?Hayır canım cidden soruyorum. O bir NASA ÇOCUĞU. O bir KÖPÜK PRENS. O bir FISKİYE ÇOCUK. O birazda GICIK. O 'sözde' ÇILGIN. O benim KOCAM. Bense onun KADER'İYİM. Not:Hikaye eğlen...