"Ya haksızlık ama ya kabul etmiyorum. Ben. Banane."
"Ya öf kazandım işte ses kes."
"Sen kes. Kocaya karşı gelinmez."
"Aa, şuna bak hele. Çok kaptırdın kendini sen bayım. Olmaz. Ben kazandım."
"Rövanşını istiyorum."dediğinde arkamı döndüm ve direktman arkamda olduğu için üst üste yere düştük. Üstümde hayvan bir Berk ile birlikte ölüm fermanım yayınlanmış oldu. Elveda. Hepinizi çok sevdim. Kaderimde bu şapşalla evli bir şekilde ölmekte varmış. Ne yapalım? Şans işte.
"Wait a second. Kader."dedi muzur bir şekilde sırıtarak.
"Berk."dedim tek kaşımı kaldırıp. O ne yapsa beğenirsiniz. Akşam akşam tövbe tövbe. Aslında bir şey yapmadı sadece hıçkırık tuttu.
"Hih. Ne hih olu-hih-yor-hih-be?-hih hih hih."dediğinde gülmekten kendimi alamadım. Gerçekten çok fena bir şekilde gülüp gülüp duruyordum ben bu çocuğa.
***
İlk başlarda komikti hıçkırığı ama şimdi? Artık yatmak istiyordum yarın tur vardı. Ve Berk'in hıçkırığı yüzünden uyuyamıyordum. Aynı yatakta yatıyorduk. Önceki otellerde yataklar büyüktü o yüzden birbirimize çok yakın olmuyorduk. Ama şimdi? Çok yakındık, fazlasıyla yakın. Yanımda kıpırdanınca-belirtmek isterim ki arkadaş hıçkırırken bile uyumayı başarıyor-itekledim. Ama Berk beni takmadı. Üstüne o beni tekmeledi. Ben onu geri tekmeledim o beni tekmeledi derken en sonunda hayvan beni yataktan attı. Attığım çığlıkımsıyla birlikte sonunda onu uyandırabilmeyi başarmıştım. -Evet çığlıkımsı. Size de atmanızı tavsiye ederim-. Ya da yataktan düşürmeyi. Oh olsun.Sen misin beni yataktan atan? Sensin. Olay çözüldü dağılabiliriz. Mesut sen kal. Bu Mesut't az çekmedi ha Father the Rıza'dan. Yalan mı? En son tv'de gördüğümde yine bir şey için kavga ediyorlardı.(yazar fail verdi.Çaktırmayın.Elin ülkesinde ne arka sokağı amık?Neyse çaktırmayın siz.Go on.)
"Ne oluyoruz lan? Benim babam bakan ha."uyku sersemiykende boş konuşuyordu.Gerçi Berk düşündüm de her zaman boş konuşuyordu.
"Bak benim aslanlarım var. Ultra hemde. Veririm onlara yerler seni."
"Berk oğlum gerizekalı mısın?Evladım iyi misin?Ne aslanı?Ne Ultrası?"derken şimşekler çaktı amık ya. Bu çocuk Galatasaylı(bende). Lanet girsin(o lanet sana girsin dadlum.)
***
"Reyizimiz yeter kızım ses kes."
"Ay götüm."(yazarın haberi yok. Gerçi çok bilinen bir kitap ama yine de söyleyeyim ben bari -Just Friends-çok güzel hikaye. Şimdi ne alaka amk demeyin.Okursanız anlarsınız.)
"Ay götte göt olsa bari."dedi ve dediğim gibi yeni yeni uzamaya başlayan saçlarını savurdu. Gaye benziyorsun tatlım ama yapma lütfen. Ya da yap yap. Gay ama tatlı.
"Hih-sen-hih-bana-hi hi hih-tatlı-mı-denin hih hih..."derken onun sözünü bu sefer ben öpücüğümle kestim.
"Ödeştik."dedim ayrıldığımızda. Oysa bana şaşkınca bir şekilde bakmakla meşguldü. Baksın dursun. Hep şaşıracak, rezil olacak ya da herhangi kötü bir şeye maruz kalacak olan ben değilim ya. Ben miyim be yoksa?Bakayım. Birazcık.
"Hmm ödeştik."
"Bak hıçkırığın kesildi."
"Evet evet bende onu diyorum zaten."
"Berk. Uzatma."
"Neyi?"dedi sırıtarak.
"İşte şeyi?"
"Neyi?"dedi ve beni yine sinir etti.
"Bak bir Kader arasözü der ki; ebenin hörekesi tatlım ya."dediğimde durdu ve düşündü. Oldukça uzun bir zaman düşündü. Düşün düşün boktur işin hesabı yaşıyordu arkadaş.
"Bir Berk atasözü de derki; Kader'ime Kader dediler adı zaten Kader."KADER'İME dekren? Vat dedin gülüm? Oh, no no no no.
***
Saatler birbirini kovalamamış akşam olmamıştı-çünkü zaten akşamdaydık-sabah olmak üzereydi. Yatakta bir o yana bir bu yana derken üstüme bir hayvanamus çıktı. Berk.
"Ben bir karar verdim. Kader'imsen, niye Kader'im olmuyorsun?"dedi...Ve...(aslında bu 've'yi koymayacaktım maksat didenur506 ve irem_lgn ı sinir etmek.Aşkolarım benim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
RomanceAptal herif.Kim mi?Kocam tabiki de kim olacak başka?Bir dakika o kimdi?Hayır canım cidden soruyorum. O bir NASA ÇOCUĞU. O bir KÖPÜK PRENS. O bir FISKİYE ÇOCUK. O birazda GICIK. O 'sözde' ÇILGIN. O benim KOCAM. Bense onun KADER'İYİM. Not:Hikaye eğlen...