Az embernek mindig vannak céljai. Valakinek kisebb vagy nagyobb.
Neked egy nagy àlmod volt, hogy tàncos legyél. Sokat gondolkoztál azon, hogy jó ötlet lenne-e ezt az utat vàlasztani, de végül ezt a döntést hoztad. Màr kiskorod óta a tánc felé húz a szíved és ha most nem ezt vàlasztanàd, bűntudatod lenne. Szüleid elején nem nagyon tudtàk megemészteni döntésed, de végül telt és telt az idő és elkezdtek támogatni téged.
Ennek pedig nagyon örültél. Most Koreában élsz, Szöul-ban és éppen a Big Hit ent.-nél lettél hàttér táncos. A koreai nyelvvel nem volt gondod mert volt időd megtanulni úgy, hogy szépen és folyékonyan beszéld. Mikor megkaptad a hírt,hogy hàttér táncos lehetsz, kiugrottàl a bőrödből, iszonyatosan boldog voltál és a szüleid is gratulàltak neked. De..féltél is..féltél...hogy nem fogod bírni ezt az egészet és lemondasz a nagy álmodról.
Sokszor gondolkoztàl ezen...
Màr pár hónapja itt dolgozol. Az elején tényleg úgy gondoltad hogy könnyű ez az egész, nem lesz megterhelő és mindenre lesz időd..de ez nem így lett.
Egyre több lett a követelmény úgy mint az iskolàban, itt pedig sokat kellett edzened és tàncolnod. A testalkatoddal nem volt baj, fittben voltàl, de itt sem szabad elhanyagolnod magad főképpen úgy hogy tàncos vagy Korea egyik legnagyobb cégénél. Ezekben az időkben ha fàradt vagy, vagy egyszerűen úgy érzed hogy abba akarod ezt az egészet hagyni Jimin van melletted..
Igen, mióta tàncos vagy jól kijöttél a BTS tagjaival. Sokat segítenek neked, mint a többi tàncosnak, de Jimin mindig ki àll melletted és ott van ha baj van. Olyan mint egy barát, de ezt sem engedheted meg magad mert ő egy Idol. Tudod hogy nem kellene ilyen jó kapcsolatot ápolnod vele, de valahogyan Jimin mindig a közeledbe akar férkőzni, ha te nem is szeretnéd. Mindig érezted, hogy a fiú iránt többet érzel..és ez fájt mert nem lehet köztetek semmi.Érezte Jimin, hogy nem akarsz a közelében lenni. Ezt azért is tetted mert elakartad tompítani magadban azt a fura érzést amit a lelkedben érzel. De nagyon nehezen ment.. Alig làttad őt, ha ők végeztek te mentél be egyedül gyakorolni órákon àt, néha-néha esténként. Jimin nem jött be, valószínüleg azért mert kerülted, legbelül tudtad hogy szomorú emiatt de tudtad hogy ez a legjobb döntés, vagyis csak számodra volt az..
Most is egyedül vànszorogtál be a próba teremben. Iszonyatosan fàradt voltàl, mert nem pihened ki magad rendesen, az éjjelig tartó gyakorlàsok miatt. Legszívesebb haza mennél és àtaludnàd az egész évet, de nem teheted. Ekkor érezted igazán hogy TÉNYLEG nagyon nehéz ez a munka és bele sem mertél gondolni milyen lehet az Idoloknak..Lepakoltad a cuccaidat az öltözőben és àtöltöztél. Csak egy túl méretezett póló, szürke melegítő nadrág és egy fekete cipő volt rajtad. Majd miutàn kimentél bemelegítettél és elindítottad az Itzy-től a wannabe című szàmot. Àltalàban így szoktàl bemelegíteni. 10 perc utàn ezzel is készen voltál, majd elkezted tanulni a koreót. Màr viszonylag jól ment neked, hamar megtudsz ilyen dolgokat tanulni, de volt egy rész amit egyáltalán nem tudtàl vagyis úgy érezted. Agyon gyakoroltad màr magad, teljesen leizzadtàl. Azt akartad hogy tökéletes legyen, ahogy elvàrják tőletek a munkàt. De azt nem érezted hogy túl hajszolod magad. Nem birtad tovàbb.
Le kellett ülnöd..de semmilyen ülő hely nem volt a közelben, így a padlót vâlasztottad. Szerencsére volt nàlad víz így megis ittad az egész flakont. Majd hallottad hogy nyitódik az ajtó...- Szia (T/N).. - jött be Jimin a terembe.- Oh sz-szia, gondolom gyakorolni jöttél szóval én mennék is.. - àlltàl fel és gyors léptekkel ki is mentél volna, a cuccaiddal nem is foglalkozva, de ekkor megfogta a karod. - Beszélnünk kell. Tudom, hogy nem akarsz szóba àllni velem és emiatt kerülsz is amit nem is értek de szeretném ha meghallgatnàl. - nézet ràd - P-persze nyugodtan. Szívesen meghallgatlak.. - ekkor elengedte karod és leültetek a padlóra - Elöszőr is azt szeretném kérni tőled, ha elmondanàd miért kerülsz engem. Nagyon fàjó pont volt ez nekem és szeretném, ha megtudnám miért tetted ezt. Az is fájt hogy a többi taggal beszéltél, engem pedig levegőnek néztél.. Én segíteni akartam neked de valahogyan kerülted a társasàgom.. - nézett végig a szemedbe
Nem akartad elmondani. Féltél, hogy elmondod neki az érzéseid és csalódàst okozol magadnak. Mindig is tudtad hogy nem lehet köztetek semmi, de ha nem tudja meg az igazat most valószínűleg mindkettőtöknek rossz lesz. Neki azért mert nem tud neked segíteni, vagy is te legbelűl ezt érezted, neked pedig azért mert féltél hogy Ő fog eltàvolodni tőled..
- Elöszőr is..sajnàlom hogy kerültelek és nem àlltam veled szóba.. - kezdtél bele - Nem tudom hogy eshetett neked, de azt tudom hogy nem voltam veled tisztelet tudó.. Azt sem tudom hogy mondjam el ezt neked..igazàndiból magamra is akartam fókuszálni, szerettem volna egyedül lenni..ezért is jàrtam be esténként gyakorolni..màstrészt pedig.. - szedted össze magad - Jimin..én nem tudok ràd úgy tekinteni, mint egy ,,tanàrra".. Tudom hogy nem lehet köztünk semmi mert te énekes és tàncos vagy a vilàg egyik legnagyobb koreai bandàjàban és azt is tudom hogy ahogy ezt megtudtad a cég is tudni fog erről a hírről és kirú- - mondtad volna el, de ekkor megcsókolt. El sem tudtad hinni hogy ez veled történik. Veled és Jiminnel. Egyszerűen sokkot kaptàl. Miutàn elvàlt tőled ezt mondta:
- Nekem is hasonlók az érzéseim - nézett ràd. Ezt sem tudtad felfogni. Túl sok minden történt ebben a pàr percben. - M-mih? - néztél te is rà. - Igen (T/N). Tudom hogy nem hiszed el, de hidd el hogy nem mernék neked hazudni. És most meg is kérdőjelezik benned hogy ,,miért?" Màr több hónapja itt dolgozol nálunk és màr az első percektől akkor szimpatikus voltál nekem. Sokat segítettem a táncolásokban és mindig beszélgettünk ha volt időnk és rájöttem hogy többet érzek irántad amit. Valakinek muszàj volt elmondanom ezért V-nek elmondtam mindent. Csak ő tud erről, màsnak nem is mertem erről beszélni. - hajtotta le fejét. - É-és a cég erre hogy fog reagàlni? Ha megtudjàk engem kirúgnak és téged is.. - sütötted le a szemed. - Nem kell ezért aggódnod, nekünk is kell magánélet és amúgy is..nem tilthatjàk meg nekünk hogy ne legyen kapcsolatunk. Mi Idolok is szeretnénk élni. Szeretem a munkám és a tagokat is, de én és mindenki tudja hogy néha nagyon megterheljük magunkat és nem szabadna ennyi mindent megtiltani a cégeknek.. - mondta őszintén. - D-deh mivan ha a karierednek an- - és megint elcsitított. - Mondtad hogy nem lesz baj. Minden rendben lesz. De egyébként mi lenne ha ezt egy forrócsoki kiséretében beszélnénk meg? - mosolygott ràd. - Rendben. - mosolyogtàl vissza rà.
*Time skip*2 hét telt el az eset óta és azóta minden rendeződött. Jiminnel eldöntöttétek hogy megpróbáljàtok együtt. Most egy pàrt alkottok. A cégnek is elmondtàtok a helyzetet, Jimin ugyan azt elmondta mint neked. Ezek utàn a BH valószínüleg változtatni fog a szerződésen és lehet a többi Idolnak kapcsolata a cégen belül. Aminek nagyon örültetek mert azért tényleg nekik is van életük. A tagok is jól fogadtàk a hírt és örülnek hogy boldogok vagytok együtt. Te és a banda ugyan úgy dolgoznak mint azelőtt. Az Army-knak még nem mondtàtok a hírt, de idővel ez is eljön majd.
☁︎
2021.02.01.