Több éve olyan személy van melletted aki törődik veled, szeret, aggódik érted, boldog vagy melletted és elfogad téged. Ő Jooheon, a nagy szerelmed. Mikor elsőnek találkoztatok első látásra szerelem volt. Megfogott édes kis mosolya, belső-külsője és minden ami Ő maga. Nélküle nem tudnál létezni. Sok mindenen átestetek már ami minden kapcsolatban megesik, de mégis mindig, minden nap erősebb lesz a kötelék köztetek. Te és ő is sok mindenen keresztül megy de talán nem tudja te miken is. Voltak sötét pillanataid életed során, de ami most van az egy a sok közül. A külsőd. Igazándiból nem volt baj vele. Jooheon-nak így voltál tökéletes. Nagyon nem voltál megelégedve magaddal, de főleg a külsöddel nem. Éveken keresztül próbálod magad elfogadni, de valahogy nem sikerül. Ott van barátod aki elfogad és szeret úgy ahogy vagy, de nem jutsz el odáig hogy ez az érzés megmaradjon. Ha vele vagy minden problémád eltünik, nem gondolsz negatív dolgokra mint például az önmagad elfogadása. Sokszor próbáltál lefogyni, de sosem sikerült. Bár tényleg semmi baj nem volt ezzel mert teljesen normális ha egy lánynak vagy bárkinek van egy kis súlyfeleslege. Ezért elhatároztad hogy elkezdesz egészségesen enni és edzeni. Az evéssel az volt a baj, hogy néha nem eszel eleget vagy csak egy müzlit, zabkását vagy egy gyümölcs tálat eszel meg egy nap. Ezzel semmi baj nincs csak ennél többet szabadna enni. Párod is észre vette, hogy milyen nagy változáson mész keresztül. Már majdnem odáig jutottàl a nagy fogyókúrával hogy csont és bőr lettél. Nagyon aggódott érted, de még fogyni szerettél volna. Emellett Jooheon imádta a te mosolyodat, nevetésed, de ez eltünt. Emiatt, mert már erőd sem volt boldognak lenni. Ez az igazsàg.
Éppen megint gyümölcsöt vágtál fel amikor barátod hazaért munkájából. Ahogy meglátott egy nagy öleléssel és mosollyal üdvözölt amit te is próbáltál vissza adni.- Jagiya~~! - mondta aranyosan neked.
- Készítünk együtt valami finom vacsorát? Biztos te is szeretnél enni végre valami finom laktató kaját. Mit szólsz ehez? - próbált rávenni az ötletre, de ez megint elsült.
- Joohoney..most vágom fel a gyümölcsöket, ahogy ezzel végeztem csinálok neked valami fincsit.
- De Jagija, ez így nem jó. Több hónapja ahogy látlak enni csak ilyen gyülmölcsös dolgot eszel és nem is eszel valami édeset. Ez így nem jó. - biggyesztette le ajkát.
- Gyere egy picit. - megfogta karod és a fotelra ültetett.
- (T/N), ezt meg kell beszélnünk. Nem jó hogy ilyen drasztikusan fogysz..értem hogy nem birod elfogadni magad, de eddig sem volt baj a súlyoddal, sőt.. tökéletes volt. Miért döntöttél így? - ahogy ezt megkérdezte könnyesedett a szemed. Nem merted elmondani neked a múltad, de muszáj volt.
- Régebben páran szekáltak elösszőr szemelyiségem majd kinézetem miatt..nagyon rosszul estek ezek. Mióta veled vagyok mindig azon gondolkozok hogy tudsz egy olyan lánnyal lenni mint én.? N-nem vagyok olyan vékony és nem értem hogy tudsz engem így elfogadni.. - gördültek le arcodról a könnycseppjeid.
- Figyelj..elsőnek is, sajnálom hogy így bántak veled. Az ilyenekkel nem kell foglalkozni. Az ilyen emberek nincsenek tisztában a szavak jelentésével. Másodszor pedig..te egy csodaszép lány vagy! Tényleg nincs baj azzal ha nem vagy egy top model alkat,de nem is kell annak lenni. Ne miattuk ne legyen önbizalmad. Sokkal jobban szeretem azt a (T/N)-t aki husisabb. - mosolygott rád és letörölte arcodról a könnyeidet.
- De komolyan! Szeretném ha újra a mosolygós cuki babámat látnám aki ragyog a boldogságtól! Aki meg meg mer bántani azt agyon ütöm! - ilyenkor elmosolyodtál.
- Na ezt a (T/N)-t szeretném látni minden naaaap. És még annyi hogy t.ö.k.é.l.e.t.e.s vagy! Ezt sose felejtsd el! Szeretlek! - puszilt homlokodra.
- Én is! - mosolyogtál rá majd megölelted.
- Nah de akkooor..mi lenne ha főznénk vagy nem is..majd én meg mutatom hogy tudok főzni! - állt fel hírtelen.
- Inkább együtt! - nem merted egyedül hagyni a konyhába.
- Ez a beszéd! - majd együtt elkezdtetek főzni egy finom vacsorát.
☁︎
Annyeong! Itt is lenne az új rész. Kicsit másabb lett mint írásban és hangulatban. Remélem mindenki aki ezt a részt olvasta rájön arra amit ezzel a résszel szeretnék üzenni!
!LOVE YOURSELF!2021.02.10.