𝙎𝙩𝙧𝙖𝙮 𝙆𝙞𝙙𝙨 - 𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭

954 30 5
                                    

Az emberek többsége órákon át az interneten lóg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az emberek többsége órákon át az interneten lóg. De sokan ott ismernek meg embereket. Te is egy vagy közölük.
Még nyáron jelentkeztél be instagramra. Eddig még sosem hasznàltad így még új volt ez neked. Rengeteg kedvelés van a képeiden és sokan követnek. Ekkor ismerkedtél meg Lee Felix-el. Nem szeretted, ha más idegenek irogatnak ràd, de Ő más volt. Már az elejétől fogva mikor làttad profilját, elvarázsolt. Nagyon cuki volt a mosolya és képein itélve nem kellett tőle félned, ami kis idő múlva be is bizonyosúlt.
Már kb. fél éve nap mint nap beszéltek. Mindig megkérdezitek egymàstól hogy hogy telt a napotok vagy bàrmi egyéb, de a videóchatelések sem maradtak el. Szeretted hallani a hangját és látni kamerán keresztül, de élőben is szeretted volna. Mindig próbáltatok időpontot találni, kinek mikor jó ha látjátok egymást, de ez eddig nem sikerült. Most Január van és szép télies idő. Sok hó esett ebben a hónapban, aminek örültél mert imádod a telet, de sajnos elolvadt.

Ma éppen rád írt, hogy találkozzatok a hétvégén. Nagyon boldog voltál, és most hétvégén lesz is időd így még jobb volt. Még ebben a pár napba megbeszélitek mikor találkozzatok és hol. Még csak hét eleje van kedd de már izgultál. Tényleg nagyon akartad őt már látni, de Felix is így volt vele. Nem tudtad hogy fog rád reagálni. Féltél hogy ha meglát élőben akkor nem szeretne a barátod lenni. De magabiztos akarsz lenni előtte mint mindig. Igazándiból most jöttél rá hogy kedveled Őt. Igaz, nem tudod hogy TÉNYLEG milyen a való életben, de még így is olyan közel álltok egymáshoz hogy rá jöttél többet érzel iránta. Másoknak ez fura lehet de te nem tudtad az érzéseidet irányítani.

 Másoknak ez fura lehet de te nem tudtad az érzéseidet irányítani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Hétvége*

Már nagyon vártad a szombati napot. Minden nap egyre jobban és jobban. Mindig pörögtél és mosolyogtál ami nem annyira megszokott tőled. Mindig Felix boldogít fel a a problémáid miatt de te is így teszel. Az iskolában osztálytársaid nem tudják mit élsz át otthon de nem is akarod ezt publikálni.
Reggel hamar keltél fel, 7 órakkor hogy rendben elindulj majd hogy oda érj délbe gyalog a vasútállomáshoz. Nem olyan messze lakik tőled Felix de csak vonattal tud eljönni hozzád.
Úgy volt hogy egy kávézóban találkoztok de úgy döntöttetek hogy ezen a helyen találkoztok.

𝙆-𝙋𝙊𝙋 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 Where stories live. Discover now