𝘼𝙩𝙚𝙚𝙯 - 𝙈𝙞𝙣𝙜𝙞

378 16 0
                                    

Az ATEEZ-t már a debütálásuk óta ismered

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az ATEEZ-t már a debütálásuk óta ismered. Ők azok akik mindig is mosolyt csalnak az arcodra, de ott van egy akire ránézel, minden problémád eltünik. Ő Mingi aki a képernyőn keresztül is sokat segít. Az elejétől fogva ő volt az a tag aki a figyelmedre akadt. Ahogy rappel elvarázsol, és a mosolya az még egy plusz. Sok mindenen túl mentél életed során, de ők mindig ott voltak neked. Mikor megtudtad hogy koncerteznek ráadásul abba a városban ahol Te laksz hihetetlenül boldog lettél. Évekbe telt mire erre a pillanatra vártál. Sok spórolt pénzed van és meg is lett a gyümölcse. Legjobb barátnőddel mész aminek nagyon örülsz. Szerencsére megtudtatok venni két VIP jegyet így már felhőtlen volt minden. Nemrégiben az is kiderült hogy fanmeeting is lesz és természetesen arra is eltudsz menni.

Aznap mikor felkeltél barátnőddel nagyon nagyon boldogak voltatok. Míg elkészültetek az Ateez dalait hallgattátok és táncoltatok. Lightstick-et is elraktatok és a közös Ateez-os polótokat vettétek fel. Az út nem volt több 20 percnél, de.azért nagy városban laktok és nem pont belvárosban. Ahogy leparkoltatok láttátok az Atiny-ket és közben a háttérben a Wonderland ment. Táncosok is voltak a helyszínen akik eléggé profik voltak és természetesen Atiny-k is. Több óra is eltelt mire az arénába mentetek. Szerencsére volt nálatok egy kis nasi és víz de azért több órát állni azért az eléggé megterhelő. Az arémát zene töltötte be, közben az atiny-k és ti is énekeltetek a nagy kivetítőn pedig MV-k mentek. Pár perc után minde elhalkult, inenn már tudtátok mi következik. Ebben a pillanatban a lámpák felvíllantak, mind a 8 tag előkerült és elindult a Wonderland. Rajongók síkítoztak énekeltek és te nem tjdtál hinni a szemednek. Nem hitted el hogy itt vagy az Atiny-kel és a barátnőddel. Látni a 8 csódát....különleges érzés volt. Miután vége lett a számnak a tagok bemutatkoztak. Mindenki nagyon aranyos volt de amikor Mingi megszólalt elolvadtál. Mikor őt nézted ő is rád pillantott, de valahogy úgy gondoltad hogy csak hátad mögött lévő rajongókra.
A koncert telt és telt. Egyszer pörgős számok máskor pedig nyugodtabbak következtek. Majd eljött a kedvenc számom tőlük, a Wave. Most közelebb jöttek a rajongókhoz, Mingi és Yunho aki a barátnőd biasa felétek jöttek és leggugoltak hozzátok és ahogy nyújtottátok a kezeiteket rátok pillantottak és megfogták a kezeiteket. Nagyon remegtél és olyan boldog voltál hogy sírni tudtál örömödben.

Több órás bentlét után kijöttetek az arénából és ugrándozva és boldogan öleltétek meg egymást barátmőddel.
Szüleiteket felhívtátok és beszámoltatok a koncertről. Olyan jó érzés volt, a nagy tömegben lenni és énekelni az Ateez-zel a dalokat. Nem tudtad felfogni, de barátnőd sem. Bár már most hiányzott az élmény de eszedbe jutott hogy még mentek fanmeeting-re is ami pár nap múlva lesz. Ott majd személyesen tudsz beszélgetni a tagokkal és Mingivel.

[...]

Majdnem 1 hét telt el és hiányzott a koncert és a banda. De ma van a nagy nap, hogy beszélsz velük személyesen és akár a kezüket is megfoghatod. Ugyan úgy hamar felkeltél amire számítottál és el készültél. 1-2 óra múlva barátnőd is megjelent nálad és elpakoltátok a legszükségesebb dolgokat. Majd elindultatok a helyszínre. Mint múltkor, rengetek Atiny volt és nagy sor. De szerencsére kevesebb időt kellett arra várni hogy belépjetek az épületbe. Egy nagy terembe mentetek ahol a rajongók voltak. Nagy nyüzsgés volt és a hangulat is jó volt. Nem keleltt sokat várni fél óra és megjelent mind a 8 tag. Ugyan úgy bemutatkoztak és folyamatosan mosolyogtak avagy hülyéskedtek. Pár pillanat múlva pwdig elindult a sor és ekkor már páran sorra kerültek és beszélgettek a tagokkal. Nem voltatok olyan hátul hamar a tagokhoz mentetek. Mindenki nagyon kedves volt, és aláírattak naplótól kezdve mindent. Majd jött Mingi. Ekkor méginkább elkezdtél remegni és féltél hogy alig szólalsz meg. Elé álltál majd leültél a székre.
- Sz-szia Mingi. - mosolyogtál rá de meg is remegett a hangod.
- Szia. Hogy hívnak? - viszonozta mosolyodat és meredt szemeidre.
- (T/N)! - mondtad neki majd elkezdtetek beszélgetni. Nagyon aranyos volt és minden szavadra figyelt. Elmondtad neki milyen hálás vagy nekik/neki és hogy sokat segítenek neked a zenéikkel vagy akár csak egy mosollyal.
- (T/N), te az előző koncerten voltál ugye?
- I-igen, hogy ismertél fel? - zavarodtál össze.
- Sok Atiny-t látok, de te nagyon megmaradtál a fejedben! - ekkor még jobban zavarba jöttél.

Ezután sajnos menned kellett mert nem tudsz vele olyan sokat beszélni, ugyan úgy mint a többi taggal.
Hihetetlen érzés volt számodra hogy személyesen is eltudtad mondani őszinte érzéseidet. Megvártad barárnődet, majd elővetted a naplódat és ez volt beleírva egy aláírás kiséretében: ,,Hamarosan találkozunk (T/N)! ;)"

 Megvártad barárnődet, majd elővetted a naplódat és ez volt beleírva egy aláírás kiséretében: ,,Hamarosan találkozunk (T/N)! ;)"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

☁︎

Annyong! Itt is lenne egy új rész! A mostani ATEEZ comeback...
U R I S T E N! De Mingi nagyon hiányzik és emiatt is muszáj volt egy részt írnom róla! Egyébként sajnálom hogy ebben a könyvbe nem rakok ki sok részt, de próbálok itt is rendszeresen írni/kirakni.❤️😔 Btw remélem mindenki jól van! 💕💌

2021.03.06.

𝙆-𝙋𝙊𝙋 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora