A művészet màr kiskorod óta nagy szerepet jàtszik az életedben. Még kis korodban vették észre szüleid, hogy tehetséges vagy rajzolàsban és festésben, de a zenével is így volt. A zenében sokkal kiemelkedőbb voltàl.
Miutàn àltalànos suliba mentél, rengeteg rajz és zongora versenyre jàrtál és sok kiemelkedő díjjal mentél haza. Büszkék voltak ràd a szüleid. Ekkor eldöntötted hogy művészeti suliba mész, nem màshova mint Korea Daegu-àban. Pàr éve, kb. 1-2 éve költöztél ki, a szüleid munkàja miatt. De nem bàntad meg mert eleve ide akartál költözni. Nemrégiben volt nyàri szünet, most pedig màr fél év eltelt. Nagyon megtetszett ez az iskola, sok baràtod lett akikben megbízhatsz. A suli mellett zenével is foglalkozol még. Nem akartad abba hagyni. Gondolkoztàl azon hogy cserben hagyd ezt az àlmod de annyira szívedhez nőtt hogy nem tudtad elhagyni. Így a döntések közepette azt akartad, hogy zongorista legyél.Most készültél megint egy zongora versenyre. Mindennap estig csak a darabokat gyakoroltad, de emellett még tanulnod is kellett. Màr csak 3 nap és itt van a verseny napja. Nem stresszeltél rà mert sok versenyen részt vettél. Ez Nemzetközi verseny volt, ilyenkor több tízezer vagy akàr ennél több ember is jelentkezik az ilyen versenyekre hogy megmérettesse magàt. Némelyik fiatal sok kiemelkedő díjat kap úgy mint te.
*3 nap múlva*
Ma van a nagy nap. Reggel koràn felkeltél, hogy rendbe rakd magad és hamar a helyszínre érkezzetek.
Miutàn megérkeztetek, oda mentetek a jelentkezésre hogy tudjàk hogy a helyszínen vagytok majd elmondtàk, hol keressétek a termeteket. Ahogy beléptetek egy tanàrt és egy fiút pillantottàl meg.Szőke haja kissé szemébe lógott, öltözéke egy fehér pulcsi és nadrág volt.
Miutàn eljàtszotta a darabjait bemutatkoztatok a tanàrokkal együtt.- Sziasztok. Én Mr.Park vagyok, ő pedig a tanítvànyom Min Yoongi. - hajoltak meg. - Én is üdvözöllek titeket. Én Mr. Kim tanár úr és ő T/N, a legtehetségesebb tanítvànyom. - dicsért tanàrod, majd ti is meghajoltatok.
Ezek utàn Yoongi átadta helyed és te kezdtél el zongoràzni. Eléggé hosszú darabokat játszol, kb. 15 percesek. Érezted magadon Yoongi tekintetét ezért sem akartàl hibázni. Mindig rosszúl érintett ha hibàzol a daraboknàl, bár màsok is járnak így, de te nagyon szigorú vagy magaddal. Mr.Kim is tudja hogy rengeteget gyakorolsz tanulàs mellett hogy jó eredményeket hozz versenyről.
Miutàn eljàtszottad taradjaid, kicsit pihentél mert még később kezdődik a te korcsoportod. Ebben a kis időben körbe jàrtad a zeneiskolàt és megnézted hogy a te korcsoport tagjai milyen darabokat fognak eljátszani. Némelyiken eléggé meglepődtél, nagyon kevesen 1 vagy 2-t zongoràznak pedig 3-at kellene. Ezzel nem is foglalkoztàl, mert tudtad hogy sikerülni fog neked. Ebben a korcsoportban több hangszeres prodokció lesz. Lesz hegedű, cselló, fuvola és még sok más.
Hallottad hogy az igazgató köszöntőt mond a következő korcsoportnak. Gyorsan àtöltöztél, egy fehér ing és egy fekete nadrâg volt rajtad dísz gyöngyökkel. Vissza akartàl menni a teremben amikor meglàttad Yoongit talpig teketében. Megszeppentél jelenlététől így inkàbb a terem felé vezetted utad de hallottad hogy Yoongi megy utànad.