Az ablakon át a nap fénysugarai szöktek szobádban ami rajtad fényesen csillogott vissza. Korán keltél nem is kicsit, mert ma van barátodnak, pontosabban Haruto-nak a szülinapja. Programokat terveztél neki és ajándékokat vettél neki. A tortát te magad csináltad így reméled ízleni fog neki. Emlékezetessé akarod megtartani ezt a napod és romantikussá. Ajándékok egy szép nagy dobozban pompáztak. Sokat gondolkoztál hogy mi lenne neki az az ajándék aminek nagyon örülne. De nem volt ötleted eleinte. Barátait kérdezted sorról sorra hogy mit szeret leginkább kapni. Vegyes válaszok voltak, és így is nehéz volt neked. Végül úgy döntöttél hogy egy páros pulcsit és a kedvenc parfümjét fogod neki venni. Félsz hogy nem fog neki tetszeni, de úgy vélted ez a legnormálisabb dolog amit te tudsz neki ajándékozni. Úgy döntöttetek hogy egy parkban fogtok találkozni délelőtt. Vele akartad tölteni a napot és látni rajta hogy boldog a szülinapján.
Elég hamar eltelt az idő. 10 órát beszéltetek meg így gyorsan a dobozokat és a tortát egy nagy ajándék szatyorba raktad, felöltöztél majd távoztál a lakásból. Nem telt sok időbe, negyed óra alatt ott termedtél a parkban. Szemeddel kerested barátod és láttad hogy egy padnál ül nem messze tőled. Lassan ada osontál majd letakartad szemét. Egyből tudta hogy ki vagy így levette kezed szeméről majd mosolyogva rád nézett.
- Szia, Boldog szülinapot! - ültél le mellé majd arcon pusziltad.
- Szia. Köszönöm! - mosolygott rád.
- Akkor indulunk? - fogtad meg kezét.
- Igen, indulhatunk. - kulcsolta össze kezeiteket majd elindultatok.Hamar oda értetek az étteremhez. Izgultál mert egy helyet kijelöltél ahol az ablakon díszek vannak. Sok színben pompáznak a lufik amelyek felvannak akasztva, egy kis táplán pedig rá van írva hogy ,,Boldog Születésnapot, Haruto!". Barátod egyből észre vette a helyet majd mindketten mosolyogva mentetek a kijelölt helyhez, majd helyet foglaltatok.
- Tetszik? - vontad kérdőre a helyet látván.
- Igen. De nem kellett volna. - nézett rád csillogó szemekkel.
- Tudom, de emlékezetessé akartam tenni neked ezt a napot! - mondtad félénken.
- Nekem már annyi elég hogy velem vagy! - fogta meg kezed, zavarodban pedig elnéztél. Ezután váltottál egy kicsit a témán.
- Még nincs vége. - engedted el kezét majd kiváncsian figyelte mit veszel elő.
- Ezt neked vettem. Boldog szülinapot! - nyújottad felé majd elvette. Lassan kibontotta, majd mikor meglátta a parfümöt és a pulcsit, elmosolyodott.
- Köszönöm, nagyon tetszenek! - nézett rád majd jobban megvizsgálta a pulcsit.
- Ez páros pulcsi, nézd csak. - vetted elő sajátod.
- Vegyük fel. - mondta hírtelen.
- K-komolyan? - néztél rá.
- Igen, úgy is dzseki van rajtunk, csak a pólóra kell rávenni. - vette le dzsekijét.
- Oké. - vetted le te is majd felvetted a pulcsit. Ezután elővetted a telód, oda mentél hozzá majd egy képre hívtad Haruto-t. A sok kép készítés után vissza ültél a helyedre majd elővetted a tortát.
- Ezt a tortát, én magam csináltam. Csokis, remélem ízleni fog. - vettél elő meg két gyertyát majd meggyújtottad őket.
- Boldog szülinapot... - kezdted el énekeleni félénken mindenki szeme láttára. Erre barátod boldogságba egekben ért. Miután elénekelted együtt elfújtátok a tortát majd elkezdtél tapsolni.
- Tényleg köszönöm (T/N)! Ezt a napot sosem felejtem el! - könnyesedett be szeme.
- Érted tettem, és a boldogságodért! Na, de. Ne szomorkodj. - törölted le könnyeit.
- Ez csak boldogság könnyek. - nevetett fel.
- Megakarod kóstolni, ugye? - néztél rá.
- Igen. Nagyon is. Biztos finom lett. - ekkor elővettél egy kést és vágtál magadnak és neki egy szeletet. Ezután rögtön meg is kóstolta te pedig féltél reakciójától. Hírtelen rád nézett, te pedig kezdtél bepánikolni.
- Nem fi- - kérdezted volna de közbe szólalt.
- Ez isteni finom! - szólalt meg hírtelen, ekkor mindenki rátok nézett.
- T-tényleg? - lepődtél meg.
- Igen! Nagyon is. - tömte befele majd a következő szeletet vágta volna fel.
- Öhm, bocsi csak tényleg finom. - rakta le óvatosan a kést.
- Csak nyugodtan, örülök hogy ízlik! - nevettél fel.Gyorsan telt az idő, és a programokat is kipróbáltátok amiket terveztél. Sétáltatok, beszélgettetek, vidámparkba mentetek és mindenhova ahova csak eltud képzelni az ember. A nap végére be is sötétedett. Haza kisérted a barátodat, annak ellenére hogy attól félt hogy este bajod esik haza fele úton. Nagy búcsot véve még utoljára mondtad neki hogy ,,boldog szülinapot!" majd egy lágy csókkal búcsút is vettetek egymástól születésnapján.
☁︎
Sziasztok! Itt is lenne az új rész, kérésre! Bár nem ismerem a Treasure-t, csak a számaikat de ezt a részt imádtam írni! Remélem tetszik! ❤️❤️❤️
IlkuciSzép napot mindenkinek!🌻🍓
2021.03.30.