𝘽𝙏𝙎 - 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠

503 20 2
                                    

Mindennap eléggé hosszú utat teszel meg, hogy hazaérj

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Mindennap eléggé hosszú utat teszel meg, hogy hazaérj. Kis utcákat járod mindvégig. Bár félsz este, de még sosem esett bajod és bízol abban hogy nem is lesz. Ezt senki sem igérheti mert pont veszélyes környéken jársz és ez ellégé nehéz lenne ezt betartani. Ma este éppen siettél hazafele ráadásul sötétben mert nem volt áram az utcában, mikor érezted hogy valaki követ. Elkeztél bepánikolni így gyorsabb tempóban kezdtél el sétálni. Ez sem segített, ilyenkor már hallottad hogy többen követnek és ordibálnak utánnad. Hangjukból megállapítottad hogy részegek így már tényleg féltél. Egy pillanatra el is hallgattak így egy kis ideig megnyugodtál, de a hírtelenségből a hátad mögött lefogtak és a falnak löktek.

- Hova sietsz kislány? - mért végéig a falnak szorítva az egyik a három közül.

- Ne féljél, nem bántuk csak kicsit megnézegetünk magunknak. - mielőtt tapizni kezdtek volna hallottad hogy az egyiket valaki kiüti majd a másikat is. Aki előtted állt valamit beadott neked így nem sokáig voltál talpon. Abban a kis időben mikor még észben voltál láttad hogy egy elég izmos srác bánik el mindhárom részeggel majd képszakadàs. Reggel saját ágyadban keltél amit nem értettél mert emlékszel minden jelenetre. Ahogy sétáltál és elkapott a három csávó, aki mindhármat leütötte valaki. Nem értetted az egészet. Viszont hasogatott a fejed ami a srác miatt volt aki beadott neked valamit. Asztalodra néztél és egy üzenet volt ráírva egy papirra.

,,Remélen jól vagy és nem fáj semmid. Pihenj sokat!" - Jungkook

Összezavarodtál. Ki az a Jungkook? A név ismerős volt mintha hallottad már valahol. Ezzel nem foglalkozva tovább, vettél be egy gyógyszert majd vártál pár órát. Mikor abban a kis időben érezted hogy kellően kipihented magad, délután kimentél friss levegőt szívni egy séta kiséretében. Ahogy sétáltál érezted hogy valaki a hátad mögé lopakodik. Ezt meghallva gyorsba hátra fordultál majd mikor leakartad ütni ebben megállított és megfogta a kezed.

- Jungkook vagyok. - csak ennyit mondott majd minden beugrott. Szóval ő mentett meg téged. Fekete hajú, az arca egy nyusziéra hasonlított, szettje talpig fekete.. Aranyosnak találtad arca miatt. - Ohm szia, Jungkook? te..mentettél meg? - néztél rá kérdőn. - Igen, ugye jól vagy? - aggódott érted.- Persze, köszönöm hogy megmentettél, de honnan tudtad hogy itt lakom? - Én is erre fele lakok és sokszor látlak még ha te nem is. Így könnyű volt. Anyukád pedig beengedett és ő is hálás volt. - Értem. D-de...valamivel megtudnám hálálni tettedet? - kérdezted - Ahj ugyan, nem kell. Veszélyes az a környék, sok bűntény van ott. Szerencsére te elkerülted ezt. Szívesen mentettelek meg. Legközelebb keres más útvonalat, nehogy újra előforduljon! - mosolygott rád - Úgy lesz és köszönöm! - hajoltál meg.

Mióta az az este megtörtént azóta kiderült Jungkook abba a suliba jár mint te ezért is volt neked ismerős a Jungkook név. Mindig együtt jártok haza nehogy bajod essen. Emellett össze is barátkoztatok hamar. Hálás voltál neki és tudtad hogy mellette nem eshet bajod.

 Hálás voltál neki és tudtad hogy mellette nem eshet bajod

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

☁︎

2021.02.16.

𝙆-𝙋𝙊𝙋 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ