𝙏𝙝𝙚 𝘽𝙤𝙮𝙯 - 𝙆𝙚𝙫𝙞𝙣

285 17 4
                                    

Kérésre: Hwan_jaehwaa

Remélem tetszik, jó olvasást!❤️🍓

Újra egy hosszú éjszakát töltesz el egy újabb szórakozó helyen. Pár hónapja, hogy Kevin-nel szakítottatok. 2 éves kapcsolatotok kárba veszett. Mint bármely más kapcsolatban, itt is minden zökkenőmentesen ment az elején. Később pedig egyre bonyolultabb volt. Az idolság nem egy könnyű dolog, és ez kapcsolatotokra is kihatott, ennek pedig az lett a vége hogy külön úton folytatáttok életeteket. Inni kezdtél, bár tudtad hogy ez nem fog vezetni semmi jóra, de nem tudsz már megálljt parancsolni magadnak. Fáj hogy már nem érezheted csókjait, ölelését, illatát...
Mindent ami Kevin. Az idő múlásával rosszabb lett minden, ha csak tudsz ide jössz is tele iszod szeszes itallal magad, majd reggel úgyan ezen a helyen kelsz fel, jobb esetben.

Iszod a feleseket folyamatosan, majd nagyot sóhajtasz. Annyi minden fáj belül, és ezekkel nem tudsz mit kezdeni. Körbe néztél, majd felálltál és a tömegbe mentél. Középre sétáltál majd átadtad magad a zenének. Ritmusra mozgattad tested, majd egy férfi simúlt hozzád. Már így is sok alkohol volt benned, így nem is tudtad volna ellökni az idegen férfit. Nem sokáig volt hátad mögött, egyszer csak azt veszed észre, hogy valaki ellöki majd megüti öklével. Ilyedve ugrasz el, majd a személynek neki menve fordulsz meg lassan. Barna szempár, fekete haj és ruha. Újra láttad életed szerelmét akit nem akartál elveszíteni. Nem kellettek most szavak és gondolatok sem, csak ösztöneteitekre hallgattatok. Egy csókkal estetek egymásnak a túlfűtött szórakozóhelyen. Miután elváltatok, Kevin a csoklódnál fogva húzott ki a tömegből, majd egy kisebb szobába vitt ahol kettesben lehettetek. Lassan lépett hozzád, de türelmetlenséged miatt újra egy csókba húztad amely Kevinben és benned is előjöttek az érzelmek. Hátrafelé lépve az ágyra huppantál majd feléd kerekedett.
- Jó újra látni T/N.. - suttogta ajkaidra majd azzal a lendülettel újra megcsókolt és kezei felfedező útra tértek. Felsőd alá nyúlva a símította meg immár forró bőrödet, te pedig sóhajokkal jelezted neki hogy igen is tetszik neked az, amit művel veled. Ez folytatódott addig míg már érzékeny pontjaidat szívta meg, de mivel benne nem volt annyi mennyiségű alkohol mint benned így megállt és egyből kapcsolt. Nem tehette ezt. Nem lett volna bűn, de fél a következményektől. Meglepve figyelted a felkelő Kevint az ágyból, majd egy fejrázzásal ki is futott szobából. Amilyen csak gyorsan tudtál, rohantál utánna. A tömegben nem találtad meg, úgy mint kint sem így elkeseredve guggoltál le az épület előtt. Végre láthattad őt, de elfutott. Lehet túl váratlan volt ez?

És igen...ez volt az a nap mikor teljesen összetörtél. Olyan volt számodra mint a drog, nélküle nem tudsz élni. Találkozni akartál vele, de annyira féltél és fáradt voltál már emiatt, hogy csak elkeseredve bámúltál ki magadból. Annyi szerencséd volt, hogy haza tudtál menni, de még akkor is jelenlétét kerested. Pár nap után eleged volt mindenből. Abból hogy nem lehetsz vele és azokból amik megakadályoznak abban hogy boldog légy. Egy magas épületre mentél fel. Kevin-nel sokat jártál ide, és itt szép a látvány is, főleg mikor a nap lemegy és piros színben pompázik az égbolt. Itt beszéltétek meg az élet nagy gondjait. Emlékszel hogy szorosan átölelt miközben meséltél vagy akár csak énekelt neked hogy jobb kedved legyen. Hiányzik...minden. Lassan körbenéztél a tájon ami még mindig csodálatos volt. Már-már esti fényben pompázott a város és ez volt az a pillanat mikor eldöntötted, hogy végeztél. Nem akartál tovább boldogtalanúl élni. Az épület peremén áltál, és nagy levegőket vettél. Meg akartad tenni, megkellett mert számodra nem volt más választás. Azt hitted utolsó perceid vannak, de mielőtt leugrottál volna egy erős kéz vissza rántott majd földre estetek. Lassan nyitottad ki szemed és megláttad hogy megréműlve bámul rád az aki a világodat elenti számodra. Szorosan átölelt, te pedig sírva fakadtál.
- T/N...te..megakartad tenni? - kérdezte halkan te pedig csak jobban felsőjét szorongattad. Felállt ülő helyzetben majd hátadat simogatta.
- Sajnálom...hogy cserben hagytalak, még akkor is amikor a legnagyobb szükséged lett volna rám. Nagyon szeretlek T/N. Azt akarom hogy velem legyél, újra..- fakad ki ő is te pedig nem hitted el mit mondanak szavai.
- Én is szeretlek Kevin.. - mondod szipogva majd ránézve letörlöd könnyeit.
-  Soha többé nem hagylak magadra. - mondja őszintén szemedbe nézve majd egy szerelmes, lágy csókot lehelt ajkaidra.

 - mondja őszintén szemedbe nézve majd egy szerelmes, lágy csókot lehelt ajkaidra

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

2021.05.15.

𝙆-𝙋𝙊𝙋 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 Место, где живут истории. Откройте их для себя