Kiskorodban ismerkedtél meg Hoseok-kal és azóta több év telt el. Azóta is barátok vagytok. Ugyan úgy megbíztok egymásban és segítetek a másiknak, lelkitársak lettetek egymásnak. Mikor régebben nem voltál jóban szüleiddel ő mindig ott volt melletted és támogatott. Emellett tudod hogy neki is vannak problémái, neki sem mennek olyan jól a dolgok és ilyenkor te is mellette állsz. Ő is érzékeny dolgokra de nem is akárhogy amit tudsz kezelni és vígasztalod olyankor. Jelenleg egy kapcsolatban vagy ami nem oly egészséges. Ellégé durván bánik veled mostani barátod, de így sem hagyod el. Hobi már mondta hogy jobb lenne szakítani, de tudod hogy zaklatna téged barátod és te azt nem szeretnéd. Nem nézte jól szemmel lelkitársad hogy ilyen kapcsolatban vagy. Mindent megpróbál hogy ebből kiszakadj de nagyon nehéz. "Párod" már néha meg is tiltja hogy J-Hope-al legyél amitől megszakad szíved de persze hogy gyengébb vagy nála még lelkileg is így nem tudsz mit tenni ennek érdekében. Ma éppen nem volt otthon barátod így gondoltad kicsit kimozdulsz méghozzá Hobival. Ha vele vagy felszabadulsz és nincs teher a válladon. Sokat beszéltetek élet dolgairól-gondjairól és még elmentetek vásárolni és ebédelni. Hosszú volt utatok vissza felé amit őszintén nem is bántatok. Este fele jártatok amikor megérkeztetek és tudatosult benned hogy biztos keresett ,,barátod", tudtad hogy mi lesz ebből.
- Köszönöm hogy haza kisértél, szívesen beszélnék még kint veled de mennem kell be! - hadartad el és mentél volna be amikor J-Hope ebben megállított - De be is tudok menni ha gondolod, úgy sem lesz ebből baj, úgy is velem voltál és nem esett bajod. - mosolygott rád, bár féltél a következményektől de egyszer csak eljöhet hozzád legjobb barátod. Ahogy rögtön bementetek a nappaliba barátod nem jó fogadta hogy Hobival jöttél haza. - Nahát sziasztok, (T/N) végre itthon vagy! Azt hittem vissza sem jössz. Szolhattál volna hogy mikor szándékozól visszajönni! Hoseok én meg köszönöm hogy haza hoztad de most haza is mehetsz! - huzott volna karodnál fogva ,,párod", de ebben Hoseok megállította - Hogy beszélsz a barátnőddel, hah? Ezt érdemli? Nem tett semmi rosszat csak későn jött haza, de nem egyedül! Nem kéne ekkora ügyet csinálni ebből! - húzott vissza Hobi - Majd én azt eldöntöm hogy bánok vele, nem a te barátnőd! - kezdett egyre feszültebb lenni a hangulat - De nem így! Hagyjad Őt békén, nem kell folyton terrorizálnod! - Hobinak nem sok kellett hogy behuzzon fiúdnak így gyorsan elhúzta veled a csíkot. Hálás voltál legjobb barátodnak hogy segített neked, mert te ezt nem tudtad volna megtenni. Túl stresszes voltál ezekben a napokban így a mai napon ki is jött ez belőled és J-Hope vállán sírtad ki magad, Ő pedig nyugtatott.
[...]
Két hete hogy leírtad mostmár exednek hogy szakítani szeretnél. Hála istennek nem tudott elérni és nem is találkoztatok. Ahogy tudtál, Hobival töltötted nagyrészt napjaidat. Igaza volt, már rég véget kellett volna vetni ennek a kapcsolatnak. Szerencsére jobbra fordult az életed és így már semmi sem állíthat meg abban hogy ne legyél boldog.
☁︎
Sok boldog szülinapot kívánunk mi Army-k J-Hope-nak! <3
2021.02.17.