Nemrégiben derült ki a hír hogy új osztálytársatok lesz. Nagyon vártad már és kiváncsi voltál új társatokra. Ma van a nap hogy meg is érkezik hozzátok. Szeretsz új emberekkel megismerkedni és barátkozni így nem volt kérdés, hogy várod-e az új osztálytársad.
Be is értél az iskolában, majd be is csöngettek első órára. Lehuppantál helyedre majd vártátok a tanárt és Őt.
Nem sok időben telt, gyorsan meg is érkezett az osztályfőnök majd be is vezette a fiút. Nagyon aranyosnak találtad.
Ahogy belépett rögtön szóra bízta, hogy mutatkozzon is be.
- Jung Subin vagyok. Remélem jól kijövünk egymással! - mosolygott vidáman és nézett körbe az osztályon. A szeme megakadt egy pillanatra rajtad, ezt nem tudtad mire vélni. Ezt megszakítva a tanár megszólalt.
- Akkor..ülj T/N mellé. - ekkor felemelted kezed majd melléd is ült Subin.Első órán pár osztálytársad Subin-t közelítette meg és ismerkedtek meg vele, de te valahogyan most nem mertél még megismerkedni sem. Úgy gondoltad hogy majd idővel össze szoktok, de most nem akartad Őt zavarni. Bár ez nem tartott sokáig mert mikor ott hagyták Subin-t, hozzád fordult. Szíved gyorsabban vert és nem tudtad merre is nézz. Székevel közelebb ment majd újra mosolyogva köszönt neked.
- Szia. - mondtad zavarodban.
- T/N vagyok, örülök a találkozásnak. - hajoltál meg, ezt Ő is viszonozta.
- Órák körbe tudnál vezetni a suliban? Még alig láttam más helyíséget. - kérdezte kissé félénken.
- Persze, akár következő szünetben is megtehetjük.
- Inkább suli után. Akkor van esetleg programod vagy...
- Oh, nincsen. Legyen akkor. - mosolyogtál rá.
- Rendben! - csapta össze tenyereid boldogan.
- Esetleg kaphatnék egy óra rendet?
- Persze, itt is van. - adtad oda neki.....
Ahogy igérted suli után megvártad míg össze pakol majd megmutattál minden helyiséget. Tetszett neki az egész épület és az osztályról azt is mondta hogy nagyon rendesek.
- Lehet túl szémelyes, de hogy-hogy sulit váltottál? - fordultál felé miközben már az iskola udvarán sétálgattatok.
- Egyátalán nem személyes, más városban laktunk szüleimmel, de egy munka miatt ide tudtunk csak költözni és a szüleimnek, meg persze nekem is ez volt a legszimpatikusabb iskola. - mondta neked mint mindig, mosolyogva.
- Értem. - bolintottál.
- Figyelj...legyünk barátok. - mondtátok egyszerre, majd egymásra nézve elnevettétek magatokat.
- Másik suliban, nem voltak olyan sok barátaim, és emiatt a helyzet miatt valószínűleg nem is fogom azokkal tartani a kapcsolatot. Szóval lennék a barátod.
- Egyetértek. De hogy-hogy engem kértél meg arra hogy körbe vezesselek? - kérdezted kíváncsian.
- Mert te első látásra szimpatikusnak találtalak. - nézett szemeidbe.Ezek után sokat beszéltetek majd arra döntésre jutott hogy haza kísér. Kiderült hogy közelben lakik így már eldöntöttétek hogy együtt mentek suliban. Mindketten tudtátok hogy barátságotok sokkal szorosabb lesz majd az idő haladtával.
☁︎
Annyeonghaseyo! Először is Boldog Nyuszit mindenkinek ééés Boldog Szülinapot Subin-nak! Sajnálom hogy nincs olyan sok rész ezen a könyvön de egyátalán nincsen ihletem. :(
Ezért is bátran jöhetnek kérések, bárkiről és bármilyen story-val kapcsolatban írok egy kis rövid story-t. Itt és privátban is nyugodtan kérhettek!❤️❤️😉
Remélem jól vagytok és jól telik a szünet!💜
2021.04.05.