Sannal lassan 4 éve együtt vagy. Még barátja, Wooyoung mutatta be neked, amikor megismerted még csak barátként tekintettetek egymásra. Ahogy az idő telt ez megváltozott. Mindig kijöttök egymással. Sosem volt még nagy vitátok, de ez nem mindig mehet így. Érezted hogy egyre jobban távolodik el tőled. Elhidegültetek egymástól. Mindig volt valami elfoglaltsàga. Emiatt életkedved sem volt. Holnap lesz négy éve hogy egy párt alkottok. Nem tudtad hogy fogjátok megünnepelni. De már azon is gondolkoztál hogy az sem fog megtörténni. Féltél hogy nem fog rá emlékezni.
*Màsnap*
Egésznap csak pihentél. Alig keltél fel az ágyból. Tévéztél vagy telefonoztál, mást úgy sem tudtál volna csinálni mert San nincs otthon. Már majdnem bealudtál amikor a telefonod pittyogot. Éppen barátod írt rád.
"Találkozzunk fél óra múlva a parknál. Fontos!"
Ekkor kipattantál az ágyból. Már lassan este volt. Fogalmad sem volt mit tervezett. Ekkor minden rosszra gondoltál. Vajon szakítani akar? Ez járt a fejedben.
10 perc alatt el is készültél. Gyorsba fel vetted a cipődet és a kabátod majd siettél a megbeszélt helyre. Mikor oda értél láttad hogy kicsit ki volt díszítve a hely és még jobban feldopta a kivilágítàs. Mentél tovàbb, láttad hogy a járda mellett az oszlopoknál kis cetlire üzenetek vannak. Nagyon jól estek ezek de azon belül az is le volt írva merre menj. Nagyon izgatott voltál. Ahogy a végéhez értél egy nagy helység volt tele virágokkal és gyertyàkkal. Meglágyította a szívedet. Tökéletes volt. Nem tudtál szóhoz jutni.
Miután teljes rálátást nyertél a helyiségre ott volt barátod. Az egész jelenléte csodás volt, és ahogy rád mosolygott. Ahogy egymásra néztetek elkezdtet feléd jönni majd megfogta a kezed.
- T/N.. először is szeretnék neked bocsánatot kérni. Nem volt szép így viselkedni veled, de most minden tőlem terhetőt megteszek.
- Nagyon hálás vagyok neked. Ennek a 4 évnek mióta egy párt alkotunk. Melletted sokkal boldogabb vagyok és csak mosolyogni tudok ha rád nézek. Nagyon szeretném ha velem maradnál. Örökre, életünk végéig!
- Ezért most ezt kérdezem tőled.. - térdelt le előtted.
- Hozzám jönnél feleségül? - nézett rád csillogó szemekkel.
A szíved kihagyott egy ütemet. Nem számítottál erre. De tudtad már a választ. Ekkor könnybe lábadt a szemed.
- Igen! - majd ekkor elsírtad magad és a nyakába ugrottál.
Ahogy kimondtad az igent, rengeteg ismerős ujjongva jött hozzátok és gratuláltak. Nagyon meglepődtél de már ezen megsem lepődtél. Nagyon boldogak voltatok. Nem hitted volna, hogy egyszer ez a nap is eljön és Vele, Sannal. Tényleg nem tudtál rá haragudni.
[...]
Már több hónap eltelt mióta San megkérte a kezed. Ezek a hónapok boldogan teltek el. Az esküvő is megvolt és szépen le is rendeződött. Most pedig a közös gyerekeiteket várjátok. Nagyon sokat segít párod és mindent megbeszéltek minden vita nélkül. Úgy érzed hogy ezek az évek a legboldogabbak lesznek és emlékezetesek.
☁︎
Annyeong! El is jött az új rész. Eléggé rövid lett az előzőkhöz képest, de próbáltam tartalmasat írni. Remélem ez is tetszik nektek! Hamarosan jön a kövi rész! <3
2021.02.02.