𝘼𝙨𝙩𝙧𝙤 - 𝙀𝙪𝙣𝙬𝙤𝙤

400 13 5
                                    

Fél éve új gimnáziumba mentél

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Fél éve új gimnáziumba mentél. Családi problémák miatt ezért is költöztetek Seoul-ba. Azt hitted jobb lesz az új város és közösség. De nem így lett. A régebbi gimnáziumodban egy lány banda bántott téged lelkileg de néha fizikailag is. Örültél hogy új helyre mész de arra nem számítottál hogy a lányok abba a suliba fognak menni ahova be iskoláztak téged. Szerencsére nem abba az osztályba vannak ahol te, de így is suli után vagy szünetekben megkeresnek és bántanak téged. Szívesen szoltál volna hogy át szeretnél iratkozni egy másik gimibe de nem merted. Inkább türted a fájdalmat. Általánosban és a jelenlegi gimidbe jó jegyeket viszel haza. De már azért is szoltak bántalmazóid hogy ne te legyél osztályban az egyik legjobb tanuló. De ez nem tántorított meg.

Ezért is reggel fáradtan ébredtél éjjeli tanulásod miatt. Gyorsan megreggeliztél majd suliba indultál. 10 perc buszozás után iskola kapui előtt áltál majd nagy sóhaj kíséretében elidnultál az épületben. Mindig félelemmel mész be mert nem tudod mi vár rád. Volt olyan alkalom is hogy elvették a telefonod, reggelid vagy akár a pénzed is. Mindig hittél abba hogy abba hagyják terrorizálásodat és végre békén hagynak, de ez most sem így lett.
Mikor beléptél volna a terembe érezted hogy valaki nagy erővel húzz vissza majd a falnak lök.

Mikor beléptél volna a terembe érezted hogy valaki nagy erővel húzz vissza majd a falnak lök

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


- Làm-làm..kit látnak szemeink.. - szólalt meg az egyik a bandából.

- (T/N), nocsak..milyen fáradtnak tűnsz, talán megint éjjelig tanultál? Kis stréber! - mondta gúnyosan.

- Ugye mondtuk már neked hogy nem szabad így tanulnod a végén te leszel ez iskola legjobb tanulója, de azt is nagyon jól tudod hogy attól még hogy éjjelig tanulsz nem leszel a legmenőbb? - mosolygott rád gonoszan a társai meg kiröhögtek.

- Tényleg kéne egy kis fejmosàs neked, talán akkor eszedbe vésődik amit mondunk neked. Meg pár ütés is hogy helyre hozzuk az arcodat. - majd felemelte karját és amikor megpofozott volna mindenki láttára valaki megfogta a kezét.

- Elég! - és ellőkte a lányt, mikor felnéztél láttad hogy Eunwoo védett meg.

- Miért nem hagyod békén? Szerinted hogy eshetne neked hogy így bánnak veled? Rosszul! De ez a társaidra is vonatkozik! - nézett a többiekre.

- Ha mégegyszer meglátom hogy itt a folyosón vagy bárhol bántani meritek, beleértve másokat, elérem hogy egy percig se maradjatok itt! - mikor elmondta mondandókáját a lányok félelmükben elrohantak.

Sosem hitted volna hogy Cha Eunwoo, az iskola egyik legjobb tanulója fog megvédeni téged. Soha nem beszéltetek olyan sokat de veled sosem volt rideg. Mikor elmentek hozzád fordult majd ennyit kérdezett:

- Jól vagy? - kérdezte már sokkal nyugodtabb hangon.

- P-persze. Köszönöm hogy megmentettél. - hajoltál meg.

- Szóra sem érdemes. - mosolygott rád egy pillanatra majd utána újra megfordult.

- Hejj ti! Nincs jobb dolgotok? Mindjárt becsöngetnek. Gondolom nem akartok rögtön az első óráról hiányozni? - ekkor mindenki maga útjára ment.

 Gondolom nem akartok rögtön az első óráról hiányozni? - ekkor mindenki maga útjára ment

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Eunwoo volt az aki megmentett a terrorizálásodtól. A lányokat kicsapták az iskolából, szerencsére védelmeződ szólt az igazgatóságnak és mikor megtudtad e hírt nagy kő esett le szívedről. Nem tudod hogy hálálod meg tettét neki de azt tudod hogy mindig hálás leszel neki.

☁︎

Annyeong! Itt is lenne az új rész. Kicsit fura volt ilyet írnom de remélem ez is tetszik nektek. Btw remélem mindenki jól van! ♡︎♡︎♡︎

2021.02.07.

𝙆-𝙋𝙊𝙋 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz