Kérésre: hobitaenik13
Bár volt már Hobi-val rész, de úgy döntöttem megírom ezt is. A másik részt pedig átalakítom majd valahogyan. Remélem tetszik a rész!
Jó olvasást!🥰💜🍓Kapcsolatotok csodás volt, egy filmben illő. Elején minden egyenesen ment. Ti voltatok a tökéletes pár. Mindketten happy források voltatok egymásnak. Támogatottátok egymást, segítettetek a másiknak rossz helyzetekben. Vele volt az első rendes kapcsolatod és úgy gondoltad hogy vele leszel örökre. De ez is kudarcba fulladt.
2 éve hogy szakítottatok egymással, féltékenység miatt. Igen...mérgező ez a jelenség a kapcsolatokban és a tiétekben is ez vitt kárba. Úgy érezted Hoseok már csak megszokottságból él veled együtt. Sokat lógott gyerekkori barátnőjével. Ekkor féltékeny lettél. Tudod mi volt a szándéka annak a csajnak, de úgy vélted, Hobi-nak több esze van ennél és eltaszítja magától gyerekkori ismerősét. De nem így lett. Folytatódott tovább és eleged lett. Minden egyes percre emlékszel.
- Komolyan mondom, nem veszed végre észre hogy elcsavarja a fejed? Direkt azt akarja hogy veszekedjük! Ennyire te sem lehetsz vak! - lettél ideges.
- Miből gondolod ezt huh? Gyerekkorom óta ismerem! - mondta ő is idegesen.
- Oh tényleg? Akkor nagyon is rosszúl ismered! Elegem van mostmár ebből! Elegem van hogy egyre jobban távolodsz el tőlem és alig vagy velem, tudod milyen szar érzés? Nem! Inkább vele vagy és együtt mentek el mindenhová te meg azt várod el hogy mindent én csináljak! Főzzek, mosogassak, takarítsak? Biztos hogy nem! Mostantól nem, ezért azt mondom szakítok veled! - mondtad teljesen komolyan.
- Hogy tessék? Komolyan a féltékenységed miatt akarsz velem szakítani? Nem te vagy az egyetlen! Nekem és neked is vannak barátaid! Nem szabom meg neked hogy kivel legyél és meddig! De ha ezt akarod akkor legyen! - mondta szemedben nézve.Igen...nem volt a legszebb szakításotok. Mind a kettőtöknek nagyon fájó pont volt, hogy elhagytátok egymást, de nem akartad hogy a végén azt halld meg, hogy megcsalt.
Hírek szerint, újra van kapcsolata Hoseok-nak és családja. Nagyon szíven ütőtt téged. Minden este sírsz hogy elhagytad Őt és nem birod elfogadni a tényt hogy te doptad el. Próbálod azzal nyugtatni magad hogy jobb ez így, mert lehet tényleg megcsalt volna... De te még mindig szereted. A felejtés sem segít, mert minden egyes nap, órában, percben, másodpercben Ő jut eszedben... Nem tudtad pontosabban kivel jár, nem is akartad tudni mert akkor még jobban darabokra törne szíved.
Úgy döntöttél, kimész egy kicsit levegőzni. Mivel nem messze laksz a belvárostól így döntöttél arra mész, egy park felé. Úgy érzed neked most az lenne a legjobb ha egy kicsit kint lennél a szabadban és kiszellősztetnéd fejed. Sokat gondolkodtál a múlton, de tudod azt már nem lehet megváltoztatni.
Leültél egy kis padra majd bámultál ki fejedből. Csak telt az idő, veled együtt. Nagy levegőket vettél közben tísztult agyad.
Szép volt a táj, lassan ment le a nap, nem volt még teljesen éjszaka. Nem volt annyira nagy nyüzsgés, csak pár ember járkált arra fele. Mikor szétnéztél megállt benned az ütő. Jung Hoseok-ot láttad. 2 év után újra. Teljesen lesokkólodtál. Közeledett feléd majd egyszer csak rádnézett. Szomorú tekintetetek találkoztak egymással. Lassan feláltál a padról majd te közeledtél felé. Sírni tudtál volna de Ő sem tett volna másképpen. Hosszú szemkontaktus után végre megszólaltál.
- Sz-szia. - ennyit tudtál mondani.
- Szia... - hajotta le a fejed.
- Beszélhetnénk? - nem tudtad miért is kérdezed ezt, de beszélni akartál vele. Válaszképpen csak bólintott majd leültetek újra egy padra.Hosszú ideig csak csöndben voltatok majd újra te szólaltál fel.
- Gratulálok a családodhoz! - mondtad kicsit bátrabban hogy oldódjon a feszültség. Mondatodra csak nagyott sóhajtott amit nem tudtál mire vélni.
- Hát...köszönöm? - mosolygott rád szomorúan.
- V-valami baj van?
- Mostmár nem teljes a család. - hajtotta le a fejét.
- E-ezt hogy érted? - kérdezted aggódva, de közben nem is értetted az egészet.
- Megcsalt. Ő... - nézett rád. Egyből tudtad kire gondol. Arra a lányra, aki miatt szakítottatok. Aki miatt féltékeny voltál. Nem hitted volna, hogy vele volt családja, de nagyon sajnáltad Őt, hogy megcsalta.
- N-nagyon sajnálom, én tényl... - mondtad volna de Ő beleszólt.
- Igazad volt. Mindenben. Elérte hogy szakítsunk, majd aztán össze jöttem vele és igen...elcsavarta a fejem. De ez nem szerelem volt... Sajnálom T/N hogy nem hallgattam rád, mind végig igazad volt... - folytak le könnyei.
- Én sajnálom. Akkor túl ideges voltam.. - adtad neki egy zsebkendőt.
- És a gyerekekkel mi lesz? Vagy ez mikor történt?
- 1-2 hónapja. A gyerekek nálam vannak. Nagy nehezen de bírkózom a helyzettel. - nézett rád.
- De...téged még mindig nem engedtelek el. Nagyon fájt hogy elhagytál, de tudom hogy meggondolatlanul tetted. Semmi áron sem csaltalak volna meg. Én még, szeretlek! - fogta meg lágyan kezeded te pedig nem hittél füleidnek.
- K-komolyan? - ennyit tudtál kinyögni.
- Igen. Nem tudom hogy így érzel-e de újra veled szeretnék lenni.
- Hobi..én is szeretlek. Én szívesen lennék újra veled és a gyerekekkel is. - mondtad őszintén.
- Tudom, nem lesz könnyű, de 2 éve is egy csomó rossz dolgot átvészeltünk, ez is menni fog. Igen, nagy botrány lesz belőle de...- mondtad volna de félbe szakított.
- Azzal kérlek ne foglalkozz, kérlek. Én csak boldog akarok lenni, veled! - nézett szemeidben majd hosszú idő után újra érezted édes ajkait tieiden.Nem hitted volna, hogy újra találkozol vele és újra egy párként lesztek együtt. Gyerekekkel mind a ketten nagyon jól gondoskodtok, bár mindig is lesznek nehézségek de ezeket lassan, de biztosan átvészelitek. A gyerekek anyukájukkal is kicsit is de tartjátok a kapcsolatot. Ez kissé nehéz de az anyának tudnia kell a gyerekeiről valamit, ha érdekli őket.. A médiában is természetesen elterjedt gyorsan a hír. Voltak rossz megjegyzések, de sokan örültek hogy Hobi és Te újra egy párt alkottok. Úgy érzitek újra jól alakul minden és boldogok vagytok egymás mellett.
☁︎
2021.04.09.