Sziasztok! Ez a rész kérésre jött, de sajnos nem találom a felhasználót, aki kérte tőlem. :(
Ha látod is ezt a részt, remélem tetszik!❤️🥰
Jacob-bal már évek óta legjobb barátok vagytok, de érzéseitek már egy ideje megváltoztak. Eleinte nem mertétek egymásnak elmondani, mert féltetek hogy hosszú barátságotokat elrontjátok. Végül te kezdted meg az első lépést, és mondtad el neki. Azt hitted nem viszonozza érzéseid, de ebben nagyot tévedtél. Régóta tervezte elmondani és talán szomorkás is volt, hogy te mondtad el elsőnek. De örömötök itt sem állt meg. Immár 1 hete hogy szerelmet vallottatok egymásnak és ez az édes fiú elhívott randizni.Ennek a napja lassacskán érkezett meg. Reggel ébresztőd előtt keltél, és boldogan szálltál ki ágyadból. Gyorsan megreggeliztél, lefürödtél, fogat mostál. Utána pedig jöttek a bonyodalmak. Hogy mit vegyél fel. Szerencsére volt időd, így kb. 1 órát ücsörögtél szekrényed előtt, hogy mit is kéne felvegyél. Miután lassan eldöntötted és kiválasztottad outfitted, bele is pattantál. Egy mogyoró barna színű szoknyára esett valasztásod, inged fehér színben pompázott, rajta pedig egy krém színű púlóver volt. Ékszereket raktál csuklódra és nyakadra, ki smintelted magad, de nem olyan extrán, ugyan olyan színeket használtál amilyen ruhád volt. Hullámos hajad válladra omlott, és még egy utolsó símítás volt hátra, a parfüm. Mivel tudod hogy Jacob-nak mi a kedvenc illata így természetesen azt a parfümöt vállasztottad. És a végeredmény tökéletes volt. Fél órád maradt, hogy oda érj így kabátodat és cípődet felkapva mentél is a helyszínre. Egy parkban találkoztok, onnan pedig egy étterembe mentek.
Hamar oda értél és ott várt téged egy padnál ülve. Mikor megpillantott mosolyogva nézett rád és egy lágy ölelésbe vont. Rögtön mentetek uticélotok felé. Sokat nevettetek miközben falatoztatok és meséltetek a másiknak. Ezután sétálni mentetek, várost nézni. Mindig megkellett állni valahol mert sok érdekes dolog volt kiállítva, közben mindent megvásárolt neked a fiú. Nagy bátosrág kellett neki, de megfogta apró kezed és mikor látta kipirosodott arcod, elmosolyodott. Miközben sétaltatok támadt egy ötleted, hogy mi lenne ha vidámparkba mennétek. Ebben az volt a vicces hogy, nem csak neked fordúlt meg a fejedben.
- Mi lenne ha vidámparkba mennénk? - kérdeztétek egyszerre, emiatt kitőrt belőleted a nevetés.
- Persze mehetünk. - mondta mosolyogva már majd arra vezetve utatokat fogta szorosabban kezed.Már este fele volt és így sötétségbe borúlt az ég. A lámpák és a hold fénye világította meg a tópartot ahol éppen ücsörögtetek. A sok móka után kis nyugovóra tértetek így ezt a helyet választottátok. Miközben a távolba meredtél Jacob csillogó szemekkel fürkészte arcodat.
- Annyira gyönyörű vagy. - mondta hírtelenjében, te pedig elnéztél zavarodban. Lágyan füled mögé túrt egy tincset így megint szemedbe tudott nézni.
Sokáig egymás szemébe néztetek, majd újra negszólalt.
- Szeretlek! - ennyit mondott majd lassan és lágyan megcsókolt.
- Én is Jacob! - váltatok el, majd zavarodban szoros ölelésbe vondtad amitől kuncognia kellett.☁︎
2021.04.27.