Mikor elkezdtél gimibe járni, elsőnek minden könnyebben ment. Eleinte..
Lettek barátaid, de a sok közül Lee Minhoval tudtál igazán jó barátságot kötni. De ebben az volt a legrosszabb hogy számodra nem barát volt..
Ahogy teltek a hetek, hónapok szerelmes lettél belé. Próbálod érzéseidet irányítani de nem igazán megy.Sajnos a napokban azt vetted észre hogy Minho távolodik el tőled. Alig beszélgettek, de még ha egy picit is, akkor is csak köszöntek egymásnak és írásban beszéltek. Nagyon fáj ez a dolog és más lányokkal is elkezdett társalogni ami igen csak össze töri a szíved. Eddig csak te voltál az egyetlen lány akivel kommunikált és ez elég érdekes volt számodra hogy hírtelenjében eltávolodott tőled és figyelmen kívül hagy téged. Bár szomorú, de örülsz hogy van neki egy olyan társaság ahol jót nevetgél és elvan a másikkal.
Most az egyszer megfogadtad hogy nem fogsz a sarokban buggyasztani így elkezdtél új barátokra lelni.
Lányokkal és fiúkkal is egyaránt beszélgetsz, barátkozol és kezded vissza hozni boldogságod de még sem olyan mint ha Minhoval lennél, sőt nem is lesz sohasem olyan.Ahogy teltek a napok, észrevetted hogy Minho folyamatosan figyel. Nem tudtad ezt mire vêlni, mert ha eddig rád sem hederített most miért figyelne téged. Ezt inkább akkor teszi ha fiúkkal társalogsz.
Ma is így volt mint mindig, beléptél a suliba és mentél barátaidhoz. Sokat nevettetek és beszélgettetek. Mikor kaja szünet volt éppen vitted egyik barátoddal az asztalhoz az ételeket mikor Minho 'véletlenül' neki ment egyik barátodnak.
- Máskor jobban figyelhetnél! - mondta lenézően.
- Szerintem pedig te! - mondtad neki vissza, de csak szúrós szemmel nézett rád majd ment maga utjára.
Segítettél barátodnak aki rosszúl érezte magát az elöző szituáció miatt.
Délután végeztél a sulival és mentél volna haza, de megláttad Minho-t. Nagyon haragudtál rá, de még a kaja szünet is ráadott egyet.Oda mentél hozzá és ekkor észre is vett.
- Oh szia hát te? -mosolygott rád mintha nem történt volna semmi.
- Elmondanád nekem mi volt ez a délelötti dolog? Még bocsánatot sem kértél tőle! - mondtad köszönés nélkül.
- Ő jött nekem. - nézett vissza telefonjába.
- Oh igen? Hát persze te nem is lehetnél hibás. Akkor erre biztos tudsz értelmes választ adni. - ekkor újra rád emelte tekintetét.
- Miért kerülsz hah? Tudod milyen rossz ez nekem hogy csak úgy ott hagytál?! Még én érzem rosszúl magam te pedig most úgy teszel mintha mi sem történt volna! - jöttek ki a szavak a szádból, szemed pedig könnyesedett. Minho teljes sokkban állt és alig tudott megszólalni. Kisugárzása nagyon megváltozott. Rájött hogy tényleg rosszul viselkedett veled, de nem számítottál rá hogy mit fog mondani. Kicsit közelebb jött hozzád, te pedig a falig hátráltált.
- Nekem sem volt olyan könnyű. - nézett rád, de ekkor már szomorúan.
- Tudtam hogy ez lesz, de nem akartam végig ezt csinálni veled.
- Akkor miért tetted? - szólaltál meg.
- Mert tetszel (T/N). Már nem tudok úgy nézni rád mint egy barát!
- É-és ezt higyjem is el?
- Igen. Szeretlek (T/N)! - kerekedett ki szemed mondatától de ha ez nem lett volna elég..megfogta két kezével arcodat majd egy lágy csókot lehelt rá majd elváltál tőle.
- Én is szeretlek, Lee Minho!☁︎
Annyeong! Hoztam is a következő részt, remélem tetszik nektek! ❤️❤️
Legyen szép napotok!🥰
2021.03.18.