Számodra hihetetlen, de te is abban a csapdába csöppentél mint a többi lány, szerelmes lettél Na Jaemin-ben a suli 'rossz fiújában'. Ezt az érzést utáltad, mert tudod hogy sosem kaphatod meg őt. Vagyis...te ebben hittél. Jaemin tudta mit érzel iránta ami már fejlövést okozott neked, ugyanis mindig piszkál valamivel amit utálsz de végül is félig-meddig szeretted is ezt.
Ha éppen egyedül vagy akkor mindig az utadban áll és folyton a közeledben akar lenni. Ezt nem is érted mert úgy gondolod hogy miért beszélget egy olyan lánnyal mint te. Úgy hiszed nálad sokkal jobb lányok vannak bár akiknek tetszik Jaemin azok mind elvannak kényeztetve, szép szóval...
Sosem tudtad megismerni rendesen Őt. Ezt úgy érted hogy mindig a rossz oldalát mutatja mint például a suli nagymenője, aki mindent megkap stb.
Ezt a stílust nem szeretted bár a fiú ellopta a szívedet. Ennek ellenére sok fiú is próbált randira hívni és őszintén szólva nem vetted rá magad hogy elmenj. Nem szeretsz másokat megbántani, de azért nem tudod hogy milyen elutasítani egy embert. Ahogy megtetted ezeket, már alig jönnek hozzád meghívni egy randira.
Sokszor észreveszed hogy ha csak pár szó erejéig beszélsz egy sráccal Jaemin ölni tudna a szemével. Sosem láttad így eddig de nem érted miért csinálja ezt. Tudod hogy nincs nála esélye még is összezavar és feje tetejére áll minden.Ma éppen ahogy suliban voltál akkor azon gondolkodtál Jaemin hogy vajon miért viselkedik úgy ahogy veled. Lassan úgy érzed, hogy egyszer a szemedbe fogja mondani hogy hopp ,,csak játszadoztam az érzéseiddel" és ekkor össze törnél teljesen. Nem hiszed el hogy pont a te szívedet is elrabolta.
Ahogy végeztél az utolsó órával sétáltál volna haza de ekkor a te évfolyamodban járó srác megállított.
- Szia (T/N)! - mosolygott rád a fiú.
- Szia, hát te hogy-hogy itt vagy? Neked nem 5 órád volt? - vontad kérdőre.
- Deee, csak megvártalak. - mondta zavartan.
- E-engem? Valamit szeretnél mondani? - néztél rá kíváncsian.
- Cs-csak annyit hogy...az az igazság hogy megkedveltelek és az lenne a kérdésem hogy.. - fújta ki frusztráltan a levegőt.
- Hogy eljönnél velem randizni? - mondta félénken végül.Köpni-nyelni nem tudtál bár aranyos fiú volt és kedves is de ahogy mindenki, tudja neked Jaemin tetszik. Nem akartad a fiút megbántani mert tényleg rendes volt és ártatlan de nem volt más választásod mert játszadozni senkivel sem szeretnél.
- Öhm figyelj...- mondtad volna de jött egy olyan személy hozzátok akire igen csak nem számítottál.
- Hah..sajnálom tesó de ez a hajó elszállt. - karolt át Jaemin.
- Nagyon kedves vagy és egy légynek sem tudnál ártani de most (T/N)-n nincs abban az állapotban hogy randizni menjen, remélem megérted. - paskolta meg a srác vállát.
- É-értem, a-akkor majd még beszélünk (T/N), sziasztok... - ment szomorúan el.
- Azt majd hiszed hogy majd beszélsz vele. - sziszegte oda neked.
- Köszönöm Jaemin, nem tudtam volna elmondani neki elmondani hogy most nem alkalmas a randi.. - jöttél zabarban ahogy tudatosult benned hogy átkarolt téged az előbb.
- Ch, semmiség, de ha már itt tartunk beszélhetnénk egy kicsit nem gondolod? - húzta mosolyra ajkát.
- M-miről is? - zavarodtál össze.
- Hm, akkor majd én mondom. - és a falhoz préselt.
- Tudom mik az érzéseid irántam, szóval miért hagyod hogy mások randira hívjanak? Tudom hogy nem mész velük el de ez tudod mennyire zavar hogy nem veszed észre az érzéseimet feléd? - nézett rád komolyan. Láttad ezt az nézést már, mikor lát egy másik fiúval beszélgetni. De még is más volt, mintha most nem magát fényezné hanem rád figyel. Sosem láttad ilyennek mert mindig más oldalát mutatja mindenki felé és..ez is bekavar, nem tudod mit érezz.
- E-ezt hogy érted? - zavarban jöttél közelségétől.
- Tetszel nekem (T/N)! - nem sok kellett hogy ajkaitok össze érjen.Egyszerűen nem hitted el. Annyira más volt most és úgy érezted hogy ezt TÉNYLEG komolyan gondolja. Nem tudod miért érezted ezt de bíztál benne még egy kicsit is hogy igazat mond.
Belenéztél csillogó iriszeiben és eljött az a pillanat amire mindketten vártatok, Jaemin megszüntette köztetek azt a kis távolságot és egy hosszú lágy csókba forrtatok. Ekkor tudatosult benned hogy Na Jaemin tényleg komolyan gondolja az érzéseit feléd.
☁︎
2021.03.10.