Szép őszies idő este a városban. Imádtad ezt a pillanatot. Sétálni nyüzsgő város parkjában, szerettél ilyenkor egyedül lenni. Csak nyugalomban lenni és nincs semmilyen problémád. Késziteni az éjszakai tájról fényképeket melyet megörökítesz. Kedvenc hobbiddá vált. De nagy álmod, hogy fotós legyél egy nagy cégnél, ahol előadókat és egyaránt modelleket is fotózhatsz. Hiszel abban hogy egyszer ez megvalósul ez az álmod és egy sikeres fotós leszel.
Mikor fényképek hadait készítetted véletlenül egy fiú is belekerült. Amikor felnéztél egy magas srácot fedeztél fel. Arca aranyos volt és modell alkatnak tünt. Sokáig méregetted mikor is rád nézett. Ijedtedben elfordultál de nem sok időbe telt már ott termedt elötted.
- Hm elnézést, megnézhetném? - utalt a kezedben lévő fényképezőgépedre - S-sajnálom, v-véletlen volt.. - Semmi baj. - mosolygott rád ezzel jelezve hogy aggodalomra semmi ok így átadtad neki gépedet. Folyamatosan kattingatta kütyüdet közbe műveidet vizsgálgatta. Mikor ezzel végzett vissza adta.
- Kim Taehyung vagyok. Gondolom fotósnak készülsz nemde? - kérdezett - É-én (T/N) vagyok és igen. - fogalmad sem volt miért voltál zavarban de az egész szituációt kínosnak vélted. - Akkor jól gondoltam. Én modell és énekes vagyok egy nagyobb cégnél és most keresnek fel fotósokat. A képeid alapján úgy gondolom szerintem helyedet állnád ott. Mit szólsz? Beválalnád így? - még mindig édesen mosolygott. - N-nem is tudom..ez így nagyon hírtelen jött. Nagy álmom válna valóra de lehet hogy a cégnek nem tetszene.. - bizonytalanodtál el - Figyelj, nekem is a hobbim fotózás, de ott dolgozók és főnökeink nagyon értékelik az ilyen munkákat. Szerintem ezzel nem lesz problémád. - adot neked egy kis bátorságot - Nem is tudom.. legyen! - mikor ezt meghallotta még nagyobb lett mosolya így ezután adott egy elérhetőséget majd elbúcsúztatok egymástól.
2 hónap telt el a véletlenszerű találkozásotoknak. Azóta a cégnél dolgozol és ha nem találkoztál volna Taehyunggal, valószínűleg még mindig csak hobbid lenne mostani munkád.
☁︎
Annyeong! Nos, már régóta szerettem volna Taehyungról írni egy rövid részt, mivel ő az egyik ult. biasom és ahogy hallgattam a Scenery számát megjött az ihletem. Btw remélem mindenkinek jól telik a napja és tetszett e részt!
2021.02.25.