Гледна точка на Зейн
Хари се тресеше и все още се наливаше. Започна да псува все повече и не знам какво по дяволите да правя.
-За какво си мислиш?
- ... хм, мисля си как да се отърва...
Изкашлях се силно, слагайки ръката си и взимайки бутилката, а той се присегна към мен, но не успя да я издърпа. Май май го напих. Но не говори.
-От какво?
- От м-и-с-л-и, Зейн, не си ли чувал?
-Какви мисли?
-Всякакви. Но безполезни.
Станах и се насочих към шкафа му. Отворих го и извадих това, което мисля, че държеше като донесох уискито. Реакцията му беше да стане и да я грабне от ръцете ми преди да се осъзная. Не мисля, че пиян човек може да направи това.
-Зейн .. ти не искаш .. да ти споделя като приятел..а просто да го изклюкариш на шиба..
-Не е така, Хари, не ме ли познаваш? Какво е това стъкло?
Той го изследва с очи и стисна кутийката в ръцете си.
-Глупости.
-Тогава защо не го пуснеш? Хари, защо има кръв по него?
-Знам. .. дяволите да го вземат знам, че казваш всичко на Лола.
-Кое всичко? Ако искаш да запазя нещо в тайна ще го..
-Бла, бла, бла. Не е вярно. Тя разказва ли ти нейните разговори, каква клюкарка си.
Не е пиян.Определено.Една бутилка не му ли стигна?!
-Искаш ли да отворим друга бутилка?
-Сок е Зейн.Ябълков сок е.Трябваше да провериш преди да се опитваш да ме напиваш.
-Но ти изглеждаше ...
-Имам си умения. Изобщо интересува ли те или Лола я интересува?
-Защо намесваш нея винаги?!
-Защото знам, че тя настройва хората, по дяволите! Тя може да те накара да вярваш в нещо, което е пълна измишльотина, много бързо забрави как те мамеше и си готов да и се молиш!
-Ако си забравил ти беше този, който ми каза да отида при нея!
-Какво си ме слушал, Зейн?! Дори не съм бил трезвен.
-Знам, че го мислеше, Хари. Това в момента не си ти.
-А кой е? Тайният и безскрупулен Хари ли съм сега? Параноик.
YOU ARE READING
Dependent on you #WattysBulgaria2015
FanfictionТя изпълваше това, което иска, а именно да учи в Ню Йорк, а той пропиляваше живота си, мислейки че е щастлив. Когато пътищата им се пресекат, дали е възможно да се направят жертви и да се преглътне егото или единственият изход е самосъжалението?