Eric zijn plannen.

106 5 2
                                    

De volgende dag. Werd ik wakker, het was leeg naast me want Eric was weg en het was zo stil dat ik besloot te gaan kijken. Ik kwam in de keuken en zag daar een briefje liggen. Er staat op : hey schat ik ben even weg om dingen te doen. Ik ben laat thuis dus je hoeft niet te wachten op mij om te gaan slapen. Er staat eten in de koelkast. Tot morgen Eric xxx.  Ik begreep er niks van normaal zegt hij altijd iets als hij weg gaat. Maar ja zo zijn mannen zeker. Ja dus heb ik nu tijd om meisje dingen te doen. Ik bel Maria even. Hallo Maria. Hey violet Hoe voel je je. Wat Hoe bedoel je. Je was toch ziek of niet. Ooh dat. Heb je iets te doen vanmiddag. Nee waarom. Ooh dan kunnen we misschien dingen gaan doen. Ik ben alleen thuis dus. Ooh ja tof ik kom er aan Tot zo. OK tot zo. Even later. Is ze er. En we zijn van plan om een film te kijken. Als Maria vraagt en hoe gaat het met je. Euhm goed. Violet stop maat met liegen hoor ik weet dat je gisteren en vrijdag niet ziek was. Wat was er dan. Je hebt gelijk ik kan niet tegen je liegen. Ik en Eric zijn te vrijdag naar zee geweest. Ooh niet eerlijk terwijl wij wiskunde aan het doen waren. Ja sorry. Maar wat heb je daar gedaan. Niet veel toen we daar aankwamen hebben we even op het strand gewandeld tot dat Eric gebeld werd Door de chef. En wat zei die. Dat mijn en Eric zijn ouders gegijzeld waren. Wat. Ja en Eric was zo gestrest dat hij die hele nacht niet heeft geslapen. Dus besloot ik de volgende dag te rijden. Toen zijn we naar het commissariaat gereden de chef liet ons beelden zien van de gijzeling. Toen zag ik dat de man de vader van Kate meulenmans was Bart. Wat Bart je ouders gegijzeld...heftig. Ja zeg dat wel en toen zijn we het gemeentehuis binnen gevallen want daar zaten ze gevangen. Maar Bart had een bom geactiveerd met 5 minuten op iedereen renden naar buiten. Toen ik naar buiten wilde gaan sloot Bart me op en zei als ik sterf dan sterf jij met me mee. En toen ging hij naar buiten en binden we vast. Ja toen belde ik Eric en hij kwam me redden zoals altijd. En dat was het. En waar is Eric nu dan. Gaan idee hij schreef een briefje dat hij met dingen bezig was en pas deze avond thuis kwam. Zie maar dat hij niet vreemd gaat. Dat zou hij nooit doen. Als jij het zegt. Ander onderwerp. Een paar uur later. Gaat Maria weg en het is al 22 uur. Dan zal ik maar gaan slapen zeker op hem moet ik niet wachten. Ik kruip mijn bed in ik kan niet slapen. De woorden van Maria blijven maar Door mijn hoofd spoken. Zie maar dat hij niet vreemd gaat. En als jij het zegt. Door al dat gepieker is het al 1 uur. Waar blijft hij toch. Er zou toch niks gebeurd zijn. Dan hoor ik beneden de deur open gaan. Ik doe net of ik slaap. Hij komt naar boven ben je nog wakker. Ik geef geen antwoord. Hij kleed zich om en komt naast me liggen hij geeft me een kus en draait zich om. De volgende dag. Ben ik de eerste wakker. Ik heb Eric laten liggen. Even later. Komt hij ook naar beneden. Hey schat je bent ook al wakker. Waar was je gisteren. Ik...ik moest wat dingen regelen. Welke dingen. Maakt dat uit. Wel als je daardoor pas om 1 uur thuis komt. Was je nog wakker dan. Ja waar was je. Doet dat er aan toe. Hij gaat zich omkleden. En als hij klaar is komt hij terug eet een boterham pakt zijn tas. Ik moet weer gaan tot straks. Hij wild me een kus geven maar ik ontwijk hem. Kom aan doe nu niet zo. Ik ga in de zetel zitten. Hij verdwijnt Door de deur. Ik ga naar de keuken. En ik zie zijn gsm daar liggen.

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu