het mag.

84 5 0
                                    

Violet pov.
Eric heeft me terug op school af gezet. En het duurt zo te zien nog 10 min voor de bel gaat. Dus ga ik bij mijn vrienden zitten. En mijn broodje opeten. Maria komt naast me zitten. Geen tijd gehad om te eten. Ja nee we hebbe bij heel de tijd gepraat over de skireis. Jonas komt tegenover me zitten. En mag hij mee. Dat weet hij nog niet hij gaat het vragen aan de commissaris of het mag. De commissaris is net zijn moeder hij moet vragen of het mag. Jonas doe niet zo het is zijn baas hij moet toestemming vragen of hij mee mag. Ja Jonas ben je soms jaloers. Jaloers ik op dat pruts flikske. Jonas. Ja dat zei ik violet pruts flikske. Dan ren ik weg bij hun naar de andere kant. Zie je nu wat je gedaan hebt Jonas, goed bezig. Ja het is toch zo. Nee zo is het niet. En Maria komt achter me aan. Hey violet wacht op mij. Wat. Rustig het was Jonas die zo deed nu moet je niet zo tegen mij doen hè. Ja sorry maar waarom doet hij zo. Ik denk dat hij jaloers is op Eric. Waarom dan. Het was zijn idee om dat te vragen aan Eric. Hoe bedoel je. Ja hij vroeg of ik meeging. Ik zei dat ik Eric en wout niet alleen kon laten. Ah nu snap ik het. Hoe bedoel je. Ja hij wild dat jij mee gaat. Maar als jij niet zonder Eric kan. Is de enige oplossing hem meenemen zodat jij toch mee gaat. Dat meen je niet. Toch wel. Oh Hoe gemeen eerst zeggen dat ik het hem moet vragen en dan Eric uit kaken. Gaat het. Ja ik had dat nooit verwacht van hem. Ja hij in verliefd hè. Als je verliefd bent doe je gekke dingen hè. Ja das waar. Maar als die verliefd in kan hij dat toch ook gewoon zeggen hè. Ja zal ik met hem gaan praten. zou je dat willen doen. Voor jou doe ik alles. Dank je je bent de  beste. Weet ik toch. Tring Tring Tring. Das de bel. Kom. Nee ga al maar ik ga met Jonas praten. OK nog eens bedankt hè. Het is al goed hoor.
Maria pov.  
Hey Jonas wacht eens even.
Wat is er kaaskop. Zeg ik wil alleen met je praten hoor.  sorry wat is er. Ben je verliefd op violet. Waar heb je het over. Ik zie het gewoon. OK ja ik heb ben verliefd op violet. Ja vergeet dat maar ze is gelukkig getrouwd met Eric en heeft wout met hem. Ja of ik dat niet weet Maria. Je moet gewoon iemand anders zoeken en de liefde voor haar vergeten. Ja ik zal het proberen bedankt Maria. Is graag gedaan maar ga seffens naast violet zitten en bied je excuses aan goed. Ja is goed. Even later.  In de klas. Hey mag ik naast je komen zitten violet. Doe maar. Bedankt. Het spijt me dat ik die dingen over Eric zei. Ja het is al goed. En ja ik ben verliefd op je. OK leuk maar je weet dat ik met Eric ben getrouwd en dat we wout samen hebben. Ja dat weet ik maar altegoed en ik weet dat we nooit iets zullen krijgen. Ik zal je proberen te vergeten. Maar ik blijf diep in me toch nog verliefd op me. Dus wil je het me niet te moeilijk maken. Nee natuurlijk niet. OK fijn. Maar wil je nog vrienden zijn. Ja natuurlijk anders doet het nog meer pijn.
Eric pov.
Hey Eric Hoe wast bij violet. Goed we komen straks ze vond het een super idee. Dan is het goed hè. Sorry floor maar ik moet even naar de chef. OK. Bij de chef. Hey chef. Hallo Eric. Wat is er. Ja ik wil u iets vragen. Ja vraag maar. Kan ik volgende week een weekje vrij krijgen. En waarom dan Eric. Wel ik ga met violet een weekje naar Italië om daar te gaan skiën. En het zou fijn zijn als ik dan vrij zou krijgen. Ik heb nog veel overuren staan chef. En het is niet zo dat ik dat elke dag doe. Ja das waar Eric. Maar wie moet u dan vervangen. Laat eddy even in mijn plaats gaan. Ja ok maar een weekje. Ja bedankt chef. Geniet er maar van en kom nog eens langs met violet en wout. Ah ja. Wat dacht je van morgen avond om 19uur bij mij. OK Ik zal het straks eens met haar over hebben. OK laat me dan maar iets weten. OK chef
En waar zijn jullie nu mee bezig. Met een verdachte overlijden. Ah en al een vermoeden. Ja ongeveer. Ah ja wat dan. De zoon heeft hem neergestoken. En het ergste is dat het tineke haar vader is en gaar broer is die haar vader heeft vermoord. Ooh dat meen je niet. Weet ze het al. Nee nog niet. Ga het dan maar vlug vertellen. Ja doe ik. 
Tineke pov.
Tineke wat doe je. Ja ik probeer mijn vader te berijken. En waarom. Ja ik kook vandaag voor hem omdat hij jarig is vandaag maar ik weet niet wat ik moet koken. Ah ok bel Brigitte anders eens. En waarom dan. Ja dat is toch de buur van je vader misschien weet zei iets. Ah ja goed idee.
Brigitte pov.
Tring Tring Tring. Hallo met rechercheur Brigitte broeckx. Ja Brigitte is tineke hier hè. Ah tineke wat is er. Ja ik probeer mijn vader al heel de tijd te berijken maar hij neemt niet op, weet jij misschien iets. Waarom zou ik iets weten. Jij bent toch de buurvrouw dus ik dacht dat je misschien iets gezien had. Ja momentje effen iets vragen. OK ik wacht. Eric. Ja wat is er. Ja het is tineke hier ze vraagt naar haar vader. Oh nee dat meen je niet. Toch wel. OK geef ze maar eens aan mij. Ja Hallo. Brigitte. Nee het is Eric. Ah ja Eric weet jij waar hij is. Wel ja maar dit kan ik niet via de telefoon doen kun je even langs het commissariaat komen. Ja is goed we komen eraan.
Even later. Zijn ze er.

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu