Als ik aankom zie ik Maria staan. Hey violet Hoe ist. Goed met u. Gaat wel. Oei oei Ik heb slecht geslapen Door die stomme buik. Ja violet dat hoort erbij. Ja kweet het. Opeens doet mijn buik pijn. Gaat het. Jaja een krampje denk ik. OK. de les begint en midden in de les moet ik naar de wc. Mevrouw Mag ik naar de wc. Ja ga maar. Ik kom langs Maria. Maria kun je komen na 5 minuten. Ja is goed. Ik ga naar de wc. Opeens komt er water onder me. Ooh nee niet nu, niet nu. Maria kom. Een minuut later is ze er. Ze ziet me liggen. Ooh violet. Maria bel Eric alstublieft. Maar mijn gsm ligt nog in de klas. Ga die dan halen. Maria loopt heel snel naar de klas. Maria wat is er. Ze is buitenadem. Violet gaat bevallen en ik moet Eric even halen. Wat, bel jij hem dan maar dan ga ik even naar violet. OK. Maria belt Eric. Hij neemt op. Met wie spreek ik. Met Maria de beste vriendin van violet je kent me nog wel. Aah ja Maria wat is er. Violet,violet gaat bevallen je moet onmiddellijk komen. Wat ja ik kom direct aan. Ga al maar naar het ziekenhuis. Ik kom wel na. OK tot zo, Ik ga ook mee. Ik ren terug naar violet. Mevrouw is er ook al. Ik zal je naar het ziekenhuis brengen goed. Kan me niet schelen Hoe ik er geraak als ik er maar snel ben. Lang kan ik dit niet tegen houden. OK. Mevrouw mag Ik mee. Ja OK ga eerst naar de klas en zeg dat ze naar de studiezaal moeten. OK. Maria gaat het zeggen. En komt terug ondertussen ben ik al in de auto gelegd. In het ziekenhuis. Word ik naar de bevallingskamer gebracht. Even later. Komt Eric eraan. Hij komt binnen. Gaat het. Ziet het eruit of het gaat. OK. Sorry zo bedoelde ik het niet. De verpleegster is er. OK mevrouw buelens. Het gaat komen. Ja ok. Laat het maar komen ik ben er klaar voor. OK dan. Even later. Weih Weih Weih. Ons woutje is geboren. Wat is het een schatje.
JE LEEST
verliefd op een agent.
مغامرةdit verhaal gaat over een politie rechercheur. en over een meisje violet. en zij worden uiteindelijk verliefd op elkaar.