verdwenen.

98 5 4
                                    

Dan gingen we ook maar slapen. De volgende dag. Werd ik als eerste wakker. Want ik wil wout zien slapen. Ik ga naar zijn kamer en kijk in de wieg. Die is leeg. Eric! Ja wat is er. Heb jij wout. Neen die ligt toch in zijn wieg. Nee die is leeg. Wat. En hij stormt naar me toe. Hij kijkt in de wieg. Hoe kan dit. Ik heb geen idee. Eric roept de camera beelden. Welke. Ik heb toen jij in het ziekenhuis lag camera's in de slaapkamer van wout gehangen zodat wij hem altijd kunnen zien. Dat is fantastische. Laat ze maar eens zien. OK. Hij pakt de i-pad en we gaan onder in de zetel zitten en kijken ernaar. We zien wout in zijn wieg liggen. Maar dan zien we iemand Door het raam kijken. Dan doet die het raam open en komt binnen. Die pakt wout op en verdwijnt uit het raam. Dat wij niks gehoord hebben. Ik begin te Wenen onze...Onze wout is ontvoerd. Maak je maar geen zorgen we vinden hem wel. Ik hoop het ik wil ons enige en pasgeboren kind nniet kwijt. Ik ga de rest van het korps kop de hoogte brengen en dan vinden we hem wel. OK. Dit is niet de eerste keer dat er een kind ontvoerd is. En nog iets het is een kind van een politie rechercheur en van een vrouw die heel goed kan vechten, hij red zich wel. Ja maar hij is toch nog een baby. Ja daar heb je gelijk in. Ik ga er direct werk van maken. OK en ik ga me proberen te concentreren op school. Ja en ik op het werk. Ja. Hij geeft me een kus. hou je goed hè. Ja jij ook en bel me direct als je iets gevonden hebt ookal zit ik in de les. Ja zal ik doen. Tot straks. Ja tot straks. Ik besluit ook maar om naar school te gaan. Als ik op school ben krijg ik wat tranen in mijn ogen. Maria komt naar me toe en geeft me een knuffel. Nog eens Proficiat met wout hè. Nu kan ik het niet meer inhouden en de tranen stromen over mijn wang. Violet wat is er, is er iets gebeurt met wout. Ja hij is weg. Hoezo weg. Ondertussen zijn Ella,Charlie, Jonas en Alex er bij komen staan. Jonas geeft me ook een knuffel. hoezo is hij weg. Alex je had gelijk. Alex kijkt raar naar mij. Hoezo gelijk. Je had gelijk van dat je zei dat Eric een agent is en dat hij vijanden kan hebben. Ja maar dat was maar grapje hoor. Jonas geeft Alex een harde schouderklop. Hoe kon je zo dom zijn om zoiets tegen violet te zeggen. Ja dat was inderdaad dom van me, sorry violet. Maar waar is hij dan. Ja dat weten we dus niet hij is vannacht ontvoerd. Eric zou me bellen als hij iets wist.
Eric pov.

Hij is dus al gearriveerd op het kantoor. Hij gaat binnen. Hey Patrick. Hey Eric Hoe ist met de bende. Hij slikt even. Met violet is het goed. En met wout. Die is ontvoerd. Hij begint te lachen. Hahha grapje zeker. Nee ik ben serieus vannacht is hij ontvoerd. Ooh Hoe erg voor je. Ja dat vind ik ook. Ooh ja de chef wild u spreken. OK. Nog veel sterkte. Bedankt. Ik ga naar de chef. Aah Eric je bent er, verslapen. Nee juist niet. Wat dan. Violet heeft me uit bed geroepen. Waarom dan als ik vragen mag. Wout is vannacht ontvoerd. Wat grapje zeker. Ik denk niet dat ik daar grapjes over zou maken. Dus je meent het. Ja jammer genoeg wel ja. Ja en hoe gaat violet er mee om. Ze houd zich sterk hè ze moet haar tranen onder controle houden. Dat mag ze niet doen hè. Zeg maat dat ze

Eens goed uit weent. Ja dat zal ik ook straks doen. Maar nu even iets anders, er is een pakketje toegekomen voor je. Wat zit er in. Dat weet ik niet ik heb er niet in gekeken.

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu