Eric doet het pakketje open en er zit een bom in. Eric gooit het op tafel. De chef staat op. Wat is er. Er...er zit een bom in. Wat. Ja kijk maar. De chef kijkt en ziet inderdaad daar een bom in liggen. Hij tilt hem op en Eric kijkt nog eens of er nog iets in zit. En ja er zit een foto in. Er staat op doe wat ik zeg of anders. Hij draait de foto om en daar staat wout op met ook een bom op zijn buik. Ik schreeuw naar de neenee. Wat. Ik laat de foto zien. Ooh nee. Eric je mag gaan. Het is ondertussen al 10 uur. Ik ga naar mijn bureau en pak de telefoon. En ik bel violet.
Violet pov.Ik ga met mijn vrienden naar de speelplaats. Ik kijk heel de tijd naar mijn gsm. En dan opeens belt hij. Ik neem direct op. Ja en. Ik heb een pakketje gekregen van de ontvoerders. Wat zat er dan in. Er zat een bom in. Ik begin te Wenen. Een bom dat meen je niet hè. Toch wel, maar ik denk niet dat hij dood is. En hoezo niet, Eric als er een bom in zit dat is het 9 op de 10 dat die afgegaan is. Nee want er zat een foto van wout in met ook zo een bom op zijn buik geplakt. Wat, dus hij leeft nog. Ja. OK. Schat ik doe er alles aan om hem levend te vinden. Ja OK hou me dan wel op de hoogte hè. Tuurlijk. Ik hou van je. Ik ook van jou. Ik duw af. En wat was er. Eric heeft een pakketje gekregen. En wat zat er in. Een...een bom. Wat een bom. Ja een bom en een foto van wout met ook een bom op zijn buik. De tranen komen weer in mijn ogen te staan. Jonas komt naar me toe en geeft me een stevige knuffel. Rustig maar er zal wout niks gebeuren dat beloof ik je. Bedankt Jonas.
Eric pov.Ik ga naar de refter. Als ik daar ben zit iedereen al op zijn stoel. Floor komt op me af. Hey Eric ik vind het zo erg voor jou en violet. Wat. Van dat wout ontvoerd is. Hoe weet jij dat.Van Patrick. Patrick kijkt onschuldig naar me. Sorry. Het is ok iedereen mag het toch weten dan kunnen jullie mij helpen. Ja dat zullen we zeker doen. Dan komt de chef binnen. OK mannen een ontvoering. Ooh nee nu toch geen ontvoering. Jawel Eric. En de baby noemt wout buelens. Bedankt chef. Is niks. OK we hebben een bompakketje gekregen.
JE LEEST
verliefd op een agent.
Adventuredit verhaal gaat over een politie rechercheur. en over een meisje violet. en zij worden uiteindelijk verliefd op elkaar.