het eten.

72 4 0
                                    

Eric pov.
Even later.
Het is 10 voor 12 en het is 10 min. Rijden van hier tot aan de school van violet. Dus dan vertrek ik maar.
Violet pov.
De school is gedaan dus ga ik maar naar de poort om daar te wachten op Eric. 5 min. Later. Is hij daar. Ik stap in. Sorry dat ik zo lat ben violet. Geeft niks. Waar wil je gaan eten. Maakt voor mij niks uit, ik wil alleen met je praten. We kunnen een broodje uithalen en die in de auto opeten. Ja is goed. Ik zal de broodjes gaan halen dan kun jij hier in de auto wachten goed. Ja prima, voor mij een broodje soms graag. OK ik zal het voor je halen. OK. Eric is weg. OK violet je vraagt gewoon aan Eric of hij mee wil met school op skireis. Maar dat die daar moet werken zonder betaald te worden. Even later. Is hij terug. Alstublieft hier is je broodje. Dank je schat. En waarom wou je me spreken. Mag een vrouw zijn man niet zien of zo. Jawel maar ik dacht dat je iets belangrijks met me wou bespreken. OK ja dat is zo. Wel wij gaan volgende week met school op skireis en ik heb gevraagd of ze al beveiliging hebben. Maar dat zijn alleen de leerkrachten. En Jonas had aan me gevraagd of ik meega en ik zei ik weet het nog niet ik kan Eric en wout toch moeilijk achter laten. Violet als jij dat graag wil dan ga je maar ik Let wel op wout. Maar het gaat nog verder hoor. Oh ja sorry gaat u verder. OK dus Jonas zei dus dat ik moest vragen of jij niet mee mag gaan naar Italië. Meen je dat nu. Ja en ik heb het aan meneer de rijke gevraagd en het is goed. Maar. Maar je word niet betaald. OK dan. Ja maar je mag wel helemaal gratis mee op skireis. OK ik zal het er eens met de chef over hebben maar ik beloof niks goed. Ja Dank je schat. En ik geef hem een dikke knuffel. Ik beloof niks hè. Neenee. Eet je broodje nu maar op. Ja. Voel je je nu al wat beter. Ja helemaal. Oh juist ja floor het gevraagd of we straks met wout bij floor komen eten. Oh ja leuk dan zie ik haar ook nog eens dat is al te lang geleden. Ja das waar dus zeg ik seffens dat we komen. Ja doe maar. OK. Maar kun je me terug naar school doen de les begint zo terug. Maar je hebt nog niks gegeten. Die neem ik wel mee. OK.

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu