ex vriendinnen.

85 3 4
                                    

Eric pov.
Ja meneer daar had u eerder aan moeten denken. Ja ik weet het sorry agenten. Ja spijt komt te laat hè. Ja. Maar meneer we brengen u naar de cel. Ok. Joris, reland breng hem maar weg. Ja. We gaan naar de chef. Ah eric Brigitte goed werk. Bedankt chef. jullie zullen wel moe zijn ga maar naar huis. Ok bedankt. Dan zie ik jullie morgen vroeg. Ja tot morgen. Ik stap de auto in. En neem mijn gsm.
Violet pov.
Tring Tring. Dat is mijn gsm. Hallo met violet. Ja violet ik ben het. Hallo liefje wat is er. Ja het is om te zeggen dat ik onderweg ben. OK dat is goed. Ja de chef heeft ons naar huis laten gaan we hebben Jonathan opgepakt. OK dat is goed. Dan kunnen we nog iets gaan eten samen. Ja dat is goed. Ik ben er zo. Ok ik zal vragen of wout nog even hier mag blijven. Ja is goed. Ik ga naar jasmien. Jasmien. Wat is er zus. Ik wil je vragen of wout nog een paar uurtjes hier mag blijven. Maar natuurlijk mag dat. Ok bedankt je bent een schat. Ik dacht dat Eric dat was. Ja hij ook maar jij ook. Bedankt jij ook. Dan gaat de bel. Jasmien gaat open doen. Ah hey Eric. En hij geeft jasmien een kus op haar wang. Hey jasmien. Is violet er. Ja die zit nog altijd in de zetel. Ok das goed zo rust haar voet goed. Ja.
Eric pov.
Ik ga naar binnen. En ik zie ze zitten in de zetel. Hey schat. Hey. Ik geef hem een knuffel. Heeft hij het echt gedaan. Ja. Waarom. Hij wou haar zo terug winnen. Omg Door iemand neer te steken. Ja als je haar terug wild praat je met degene in plaats van die neer te steken in dit geval dood te steken. Ja ik vind het zo erg voor Maria. Ja ik ook bel haar seffens even in de auto. Ja goed idee. We gaan naar de auto. In de auto neem ik mijn gsm en bel Maria. Hallo met Maria snik. Maria het in met violet. Wat is er. Ik wil weten hoe het met je gaat. Wat denk je. Geen idee. Ik zet de gsm op de speaker zodat Eric ook kan mee luisteren. Weet je het niet dat zegt genoeg. Wat bedoel je. Dat je geen echte vriendin bent. Wat zeg je nu je bent mijn beste vriendin. Ja dat zal wel. Maria zeg nu eens waarom je zo boos op me bent. Ik zal het eens voor je uitleggen erika is dood en jij was er niet voor mij net dat ik je zo nodig had. Ik was er toch wel ik ben met je naar daar gereden en ik heb de ambulance opgewacht en hen naar boven gebracht. Ja maar toen ben je weg gegaan terwijl ik je zo hard nodig had. Dat wist ik niet het spijt me vanaf nu zal ik er voor je zijn. Jaja violet ik was er wel toe je ontvoerd was en met die 2 ontploffingen. Ja en daar ben ik nd dankbaar voor. Ja ok dan, maar ik heb je niet meer nodig. Hoe bedoel je. Dat je een andere vriendin kunt zoeken.
Violet pov.
Ik krijg de tranen in mijn ogen. Wat Maar... niks te maren violet ik wil je nooit meer zien. Nu komen de tranen eruit. Maria meen je dat nu echt. Eric zet de auto aan de kant. Ja violet en nu moet je eens deze dagen niet je agentje of je vrienden van de politie nu niet op me af sturen want dan ga je wat meemaken ja begrepen wicht. Ik krijg je nog wel violet. Ik zet de de gsm af. En gooi mijn hoofd in mijn handen. En begin te Wenen. Eric veegt over mijn rug. Hoe kan ze dat nu zeggen. Ik snap het ook niet. Nee ik ook niet. Ik begin harder te huilen. Kom hier schat. Hij slaat zijn armen om me heen. Dit heb ik nodig iemand die van me houdt en me troost. Ja dat zal ik altijd zijn. Bedankt je bent een schat. Jij ook. En ik geef hem een kus. Zullen we anders naar huis gaan. Nee zij moet de avond niet verpesten. Das gesproken. Kom ik weet een leuk tentje. Ja ik ken u leuke tentjes de laatste keer hadden we jasmien daar gevonden die bedreigd werd. Ja dat weet ik nog ja maar nu gaan we ergens anders naartoe. OK dan. Even later. Zijn we in het restaurant. Het is echt super ik ben al helemaal vergeten wat Maria allemaal zei. En dan belt jasmien. Ja jasmien wat is er is er iets met wout. Neenee ik wil alleen vragen of wout tot morgen hier mag blijven, anders moet ik hem weer wakker maken en dan begint hij te huilen en is hij niet meer moe. Maar natuurlijk mag dat bedankt dat hij bij jou zo lang mocht blijven. Dat is geen enkel probleem zus. Maar nu even iets anders Hoe is het met boy. Daar gaat het telkens slechter mee. Ben je er al mee naar de dierenarts geweest. Ja hij zei dat we hem moeten inslapen. Wat! Ja hij heeft het heel zwaar en kan niks meer doen en heeft super veel pijn. Ja maar waarom doen jullie dat dan niet. Papa wild dat niet. Hoezo papa wild dat niet. Hij wild dat hij op een natuurlijke dood sterft en niet met een spuitje. Ja dat begrijp ik maar als boy het niet meer aankan dan is het toch het beste dat we hem laten inslapen. Ja dat weet jij en ik maar papa niet. Ja ok is hij morgen thuis. Ja normaal wel hij moet volgende week pas terug naar het leger. Ok dan kom ik morgen lang om met hem te praten. Ja dat is goed. Maar heb je morgen je rijexamen niet. Jawel maar dat is pas om 16 uur. Ok dan zie ik je morgen. Ja tot morgen. Ik leg af. Wat was er. Dat was jasmien ze zei dat het beter is als we wout morgen komen halen. Ok en nog iets want het duurde zo lang. Ja ze zei ook nog dat het echt heel slecht gaat met boy. Oei Hoe slecht. Zo slecht dat hij ingeslapen moet worden. Ooh nee Hoe erg. Ja dat vind ik ook. Wat ga je nu doen. Ja ik ga morgen naar hun en met papa praten. Waarom. Omdat hij niet wil dat boy word ingeslapen. Aah ok zullen we niet beter naar huis gaan je hebt vandaag wel veel gehad. Ja en morgen heb ik rijexamen. Ja gaat dat lukken met je voet. Ja natuurlijk ik zal morgen nog wat oefenen als ik naar papa ga. Wees dan maar voorzichtig met wout en twillight erin. Ja zeker ik wil toch niet dat er iets met mijn twee schatten gebeurt. Ja kom dan gaan we. Ja. We gaan naar de auto en rijden naar huis. Als we thuis zijn val ik in de zetel en Eric komt naast me zitten. Gaat het met je. Ja hoor alleen die woorden spoken nog Door mijn hoofd. Ja dat begrijp ik. En ze zal niks met je doen. Ok merci. Kom we gaan slapen. Ja goed idee ik ben heel moe. We gaan naar boven. En gaan slapen.
Het is midden in de nacht.
Eric pov.
Opeens hoor ik glas kapot springen. Violet schrikt wakker. Ik ga recht staan en neem mijn dienstwapen en die van violet. Hier. Bedankt ga jij voorop. Ja geef jij me dekking. Ja. We gaan stil naar beneden dan zie ik daar iets bewegen. Sssttt jij blijft hier en ik ga kijken. Ok maar wees voorzichtig. Altijd. Ik ga naar beneden.
En zie daar inderdaad een schim. Ik ga er naartoe. Halt politie maak je bekend. De schim beweegt en gaat richting de trap. Waar violet staat. Nu kan het geen kant meer op. Ik doe het licht aan. En het houdt een mes vast richting de keel van violet. Laat mij gaan of je liefje gaat eraan. Ik laat mijn wapen vallen. En het gaat er vandoor.
Violet pov.
Wat was dat. Ik heb geen idee. Ik ga naar beneden. en ik geef Eric een knuffel. Dan komt er nog iemand binnen. Maar die klopt wel op de deur. Hallo Eric violet zijn jullie hier
Ja we zijn hier. Gaat het met jullie. Jaja ça va. Wat is er gebeurt. We waren aan het slapen en opeens horen we een ruit kapot gaan. En we gaan naar beneden en dan staat die opeens met een mes op mijn keel. Kom anders naar mijn huis, hier kun je nu toch niet meer gerust slapen. Ja dat is waar. Wat denk jij ervan Eric. Ik vind het goed bedankt. Dat is toch het minste dat ik kan doen, en eigenlijk ben ik er ook niet gerust in, maar nu zijn er dan wel 2 agenten in mijn huis dus dan voel ik me geruster. Ok dan is het goed. Kom. Ja ik sluit wel nog even af. Ja violet kom jij anders al mee. Ja ik kom. Ik ga met mevrouw truinen mee terwijl Eric afsluit. We zijn binnen. Violet moet je iets drinken. Ja dat mag. Een theetje. Ja graag. En weet je wat Eric wild. Hij een koffie. Ok ik breng het zo naar u. Bedankt. Dan gaat de bel. Ik doe wel open mevrouw. Ok. Ik ga naar de deur. En doe hem open. Het is Eric. Hey. Hey. Violet moet je zien wat ik binnen nog heb gevonden. Wat dan. Een grote dikke steen. Ja dat was om het raam kapot te slaan. Nee niet alleen daarvoor. Waarvoor dan wel. Er hangt een briefje aan. Oh nee wat staat erop. Violet ik krijg je nog wel al is het het laatste wat ik doe jij moet dood. Maria. Ja geen zorgen ik laat het morgen aan de chef zien en dan gaan we achter Maria aan. Nee. Waarom niet violet ze bedreigt je kijk. Ja dat weet ik maar ze zei duidelijk als ik jullie op haar af zou sturen dan zou ze me wat aandoen. Ja dat weet ik. Ja wil je me dood ofzo. Nee natuurlijk niet. Awel dan. Dan zetten we je onder politie beveiliging dan gebeurt er je zeker niks. Ja zoals de vorige keer. Nee niet zoals toen. Dat hoop ik toen was ik bijna dood. Ja dat weet ik. OK kom want Ellen heeft thee gezet. Je weet dat ik dat niet lukt ja dat weet ik daarom krijg jij koffie. OK merci. Is niks. Dan komt Ellen af met het drinken. Ik kruip tegen Eric aan. En weten jullie misschien wie het gedaan kan hebben. Ja. Ah wie dan. Daar kunnen we helaas niks over zeggen het onderzoek is nog vollebak bezig sorry. Het is niks. OK drink het maar op dan kunnen jullie gaan slapen, als jullie het niet erg vinden slapen jullie op de bank mijn kinderen zijn de andere bedden gisteren komen halen. Dat is niet erg hoor. Ik hoop dat jullie er met twee in kunnen anders zal ik wat slaapzakken gaan halen. Ellen het is prima zo hoor bedankt. OK dan ga ik slapen. OK slaapwel. Slaapwel. We drinken ons drinken op. Ik ben zo moe dat ik zo In slaap val op Eric zijn schoot.
Eric pov.
Ik leg me voorzichtig neer en leg een deken over ons en ik val ook in slaap. De volgende dag. Is Ellen als eerste wakker. Violet Eric opstaan.
Eric pov.
Ik schiet wakker en perongelijk duw ik Eric uit de zetel en vallen we samen uit de zetel. Ik moet er van lachen. Eric ook. Hij staat recht en steekt zijn hand uit om me recht te trekken. Ik kijk naar de klok het is 10 uur. Oh nee. Wat is er. Je bent te laat op je werk. Wat hoezo. Het is al 10 uur. Oei hij neemt een appel. Bedankt Ellen dat we hier mochten slapen. Hij geeft me een kus tot straks schat. Tot straks. En hij vertrekt. Ik ga aan tafel zitten en ontbij. Dan om 11uur. Bedankt Ellen dat we mochten overnachten en voor het ontbijt. Dat is graag gedaan hoor. Ik kom straks nog even lang is dat goed. Ja prima ik zal zien dat ik thuis ben. OK prima. Ik stap in mijn auto en rij naar het huis van papa.
Eric pov.
Ik ben op kantoor. En ben al even aan het werken (papierwerk) maar dan ga ik naar de chef. Chef kan ik je even spreken. Ja Eric ga zitten. Ok. Zeg het eens. Wel Deze nacht is er bij ons ingebroken. Oei iets gestolen. Nee niks. Waren jullie thuis. Ja we waren aan het slapen. Toen hoorde we glas kapot springen toen heb ik mijn dienstwapen gepakt en zijn we naar beneden gegaan. Was degenen nog in je huis. Ja. Toen ik beneden was heb ik het licht aangedaan en toen is ze naar violet gelopen en heeft ze haar mes op haar keel gezet. Oei en toen. En toen zei ze laat me gaan of je liefje gaat eraan. En toen heb je hem laten lopen. Haar. Is het een vrouw. Ja. En hoe weet je dat. Omdat ik weet wie het is. Ah wie dan. Maria verstraten. Weer een verstraten. Ja en waarom denk je dat zij dat heeft gedaan. Omdat ze een papiertje achter liet met daarop: violet ik krijg je nog wel al is het het laatste wat ik doe je moet dood. Echt dat is een bedreiging. Ja en ze heeft gisteren ook nog naar violet gebeld en ze heeft toen de zelfde woorden gebruikt. Ah ok dan sturen we een ploeg op Maria af. OK maar ze heeft haar ook nog bedreigd met als er politie op jaar afkomt dat ze haar ze niet mild zal zijn. OK we sturen een ploeg voor violet en een ploeg voor Maria. OK bedankt chef. Is niks Eric.


verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu