undercover.

72 5 0
                                    

Violet pov.
Ik maak wout klaar om te gaan vertrekken trek rap een mooi kleedje aan en doe mijn mak up. Dan vertrekken we te voet want ik mag volgende week pas mijn rijexamen gaan doen. Het is toch maar 2 straten verder, niet ver dus. Even later. Komen we aan bij floor haar huis. Ding dong. De deur gaat open. Ah Hallo violet kom toch binnen. Bedankt floor. Moet ik jullie jassen aannemen. Ja dat mag bedankt. Ga maar binnen. Er staat nog een man in de keuken. Ah ja dit is mijn man jack. Hij helpt me in de keuken. Ah leuk. De man komt naar ons toe. Hij geeft floor een kus en geeft mij een hand en 3 kussen op mijn wang. Hallo ik ben jack hoi ik ben violet. En dit is wout. Hij gaat op zijn hurken en geeft wout een handje Hallo wout ik ben jack. Hij staat terug recht. Ik dacht dat er 3 mensen kwamen. Ja Eric komt zo hij moest nog een undercover actie doen. Ah ja dat had hij gezegt. Ja ga toch zitten. Bedankt.
Eric pov.
Ik ben onderweg naar het commissariaat. Als ik binnen ben. Zijn Brigitte, tineke en de chef er al. Sorry dat ik te laat ben. Moest nog veel vertellen tegen violet. Oh is niks Eric. Kom ik leg het plan uit. Dus tineke gaat bij joris naar binnen. Ja en ik hou hem aan de praat. En als jij een teken geeft dan komen Eric en Brigitte binnen. Maar je mag pas een teken geven als hij geen wapen bij zich heeft en als hij wat rustig is. Ja ik zal proberen. Ok. Maar wees voorzichtig hè denk altijd aan je eigen veiligheid en aan die van anderen. Ja dat is van zelfsprekend hè chef. Ja Eric maar er gebeuren nog altijd veel ongelukken. Ja chef ik heb met violet gesproken en we kunnen morgen komen hè. Ja dat goed ericske. En ze komt overmorgen ook eens langs met wout. Ja das super Eric. Maar eerst joris. Brigitte kun jij nu eens rijden. Ja is goed maar waarom. Dan kan ik violet even bellen. OK doe dan de groeten maar van mij. Ok zal ik zeker doen. Tuut Tuut Tuut. Hallo. Ja Hallo ik ben het. Ah Eric ben je al klaar. Nee nog niet. Wel gaan nu naar het huis van joris. Ah OK maar doe wel voorzichtig hè. Altijd. Maar ik moet gaan tot zo. Ok tot zo. Ja. OK zijn we er al. Ja daar. OK wij blijven Hier tineke. En gij doet een teken en dan komen wij er aan. Ok Ik zal 3 keer hoesten zo kug kug kug. OK das goed. En tineke gaat naar binnen.
Tineke pov.
Ding dong. De deur gaat open. En daar staat joris dan. Hey broer mag ik binnen komen. Tineke gaat binnen maar als joris zich draait met zijn rug naar buiten. Zien we dat hij een mes achter zijn rug heeft. Brigitte heeft het niet gezien. Eric wel. Brigitte heb jij dat gezien. Wat. Joris had een mes achter zijn rug vast. Dat meen je niet. Eric pakt de walkietalkie Eric voor tineke. Joris heeft een mes vast moeten we komen kug 1 keer voor ja of kus 2 keer voor nee. Kug maar wachten. OK we wachten voor de deur. Wat wachten oh nee ik bedoelde mag ik wat drinken of moet ik wachten. Oh ja natuurlijk wat moet je hebben wat koffie is goed. Ok ik zal het maken. Maar joris. Ja tineke. Ik ben mijn tas vergeten in de auto ik ga die effe halen goed. Oh ja doe maar maar wel terug komen hè ja waar moet ik anders naartoe. Ja das waar hè. Ben zo terug. Ik ga naar buiten daar staan Eric en Brigitte. Wat is dit nu allemaal. Ja hij heeft een mes vast. Ja dat weet ik. Moeten we. zo meteen heel stil binnen komen. Ja na 5 min. Kom je binnen goed. Ja is goed. Ok. Ik pak mijn handtas en ga terug naar binnen. Ah daar ben je. Ja kvont hem niet. Ah ja kan gebeuren das irritant hè. Ja zeg dat wel. Maar Ok. Hoe ist op u werk broer. Slecht ik ben ontslagen omdat ik elke dag 1 uur te laat kwam. Maar dat is ook niet slim hè. Nee ik weet het. Kug kug kug. Sorry ik ben wat verkouden. Oh ja dat heb ik vorige week gehad das vervelend. Ja inderdaad.
Brigitte pov.
We gaan rustig naar binnen. Eric pakt de 1ste deur en ik de 2de. Dan stormt Eric binnen halt politie. Joris laat van schrik zijn mes vallen. Tineke staat recht en gaag achter Eric staan. Dan kom ik binnen. Politie op u knieën. Hij gaat op zijn knieën zitten. Plat op u buik. Dat doet hij ook. En dan gaat Eric op hem zitten en boeit hem. Dan brengen we hem naar de auto. En we rijden naar het kantoor. We stoppen hem in de cel.
Eric po

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu