de ontvoering.

149 8 1
                                    

Ik blijf naar Eric kijken terwijl ik loop. Dan bots ik opeens tegen een man aan. Ik zeg sorry ik had je niet gezien. De man zegt ben jij violet frateur. Ik zeg ja waarom. Hij zegt ik ben een oude vriend van je lief Eric beulens. Ik probeer naar Eric zijn auto te lopen maar hij pakt me op. Ik roep nog Eric, Maria help me. Hij stopt me in de kofferbak. We rijden weg. En ik grijp naar mijn gsm en bel Eric hij neemt op en zegt schat ben je iets vergeten. Ik zeg wenend je moet me helpen. Hij zegt waar ben je. Ik zeg in een kofferbak. Hij zegt geen zorgen ik zoek je mobiel wel op de computer op kantoor. Ik zeg doe alstublieft Door ik ben bang en ik mis je. Hij zegt ik doe zo snel als ik kan. Ik zeg Eric. Hij zegt ja violet wat is er. Ik zeg ik hou van je onthoud dat als ik er niet meer ben. Hij zegt violet rustig dat gebeurd niet ik vind je ookal is dat het laatste wat ik doe. Ik zeg ok ik moet gaan ik hoor iemand. Ik hou van je hè. Ik hang op en verstop de gsm. De man komt en trekt me uit de kofferbak. En We gaan een huis in. Ze gooien me in de kelder. Ik zeg wat gaan jullie doen met me. Hij zegt dat weten we nog niet. Ze gaan weg. En ik pak mijn gsm en stuur een berichtje naar mama en papa en daar staat in ik hou van jullie vergeet dat niet als ik er niet meet ben. Dan bel ik Maria om te zeggen dat het voor mij gedaan is. Ze zegt we vinden je wel levend. Ik moet gaan tot ooit. Ik hang op. Voor de deur zijn twee manen aan het praten over waar we zijn. Ik luister goed om sewes Eric te bellen. Ik hoor 1 man zeggen we blijven Hier in de paardebloemstraat 67. Ik zeg jes ik weet het. De mannen gaan weg en ik bel Eric hij zegt ja schat gaat het. Ik zeg paardebloemstraat 67 vlug daar ben ik. Hij zegt schat blijf daar ik kom er zo snel mogelijk aan. Een paar minuten later. Hoor ik boven geroep en mensen die aan het vechten zijn. En dan gaat de deur open er komt een man binnen hij heeft een pistool bij en richt het op mij. Ik schrik. Hij zegt sta recht en kom mee. Ik sta recht hij pakt me mee naar de rest hij heeft het geweer gericht op mijn hoofd. Hij roept allemaal geweren neer of ze gaat er aan. Een man komt naar voren en zegt laat haar gaan of jij gaat er aan. Als ik zie wie het is begin ik te lachen ik zeg Eric je bent er. Hij zegt ja ik kom je redden. De man zegt haha laat me niet lachen. Hij legt zijn vinger op de trekker. Eric zegt stop laat gaar gaan. De man zegt goed. En  gooit me op de grond. Eric komt op me af en tilt me op. En zegt ooh schat gaat het. Ik zeg jaja ça va. De man zegt dus kunnen jullie hard lopen. Eric zegt waarom. De man zegt dat zal wel moeten want over 30 seconden gaat er een bom af. Eric zegt wat. De man zegt ik zou maar gaan rennen als ik jullie was na 20 seconden BOEM!!! Eric zegt kom schat. Eric trekt me mee. We lopen naar buiten ik zeg gaan we het halen.

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu