slecht nieuws.

84 7 0
                                    

Tineke pov.
Ja Brigitte ik ben er. Waarom moest ik komen. Ja tineke ge kunt beter even meekomen naar de verhoorkamer. OK. Koen jij kunt beter hier blijven. Oei zo serieus Eric. Dat moet nu ook wel. Ga maar naar de chef hij legt je het wel uit. OK. Wel tineke ga maar even zitten. OK maar jullie doen zo serieus is er iets gebeurt met papa. Wel tineke wat we je nu gaan vertellen is geen leuk nieuws dat weten we ook. Maar je moet vooral rustig blijven ja. Ja natuurlijk gaan jullie het nog zeggen. Ja dus wij hadden vandaag een melding gekregen van een verdachte overlijden. En toen we zijn naam zagen. Wisten we het dat het over...... Ja over wie Brigitte. Dat dat je vader was en dat hij overleden is. Wat dat meen je niet gullie zijn me voor de gek aan het houden daar trap ik niet in jongens. Tineke het is geen grap hij is vanmorgen overleden. Wat dit kan niet hij was niet ziek of problemen. Het was ook geen gewone overlijden maar moord. MOORD. Wie zou mijn papa nu iets willen aandoen. Je broer. Das genoeg Eric joris zou nog geen vlieg kunnen aandoen. Ja sorry tineke maar het is zo. Dees kan ik niet geloven. En tineke begint te huilen. spijt me. En hoe heeft joris dat gedaan. Met een honkbalknuppel. Dat verbaast me niet. Hoezo niet. Hij is honkballer. Ah interessant. Vind ge. En hebben jullie joris al.... Nee hij blijft ons ontlopen. ik zal het anders wel doen.
Gaat dat wel. Ja dan kan ik ook even met hem praten. OK maar wees dan wel voorzichtig. Ja mij zal hij wel niks aandoen. Ja dat zei je ook van je vader. Ja Eric ik weet het. En jullie kunnen nog altijd ingrijpen Waneer het fout gaat. Ja OK dus we hebben nachtshift. Jep. Aah nee ik kan niet. Hoezo niet. ja we hadden afgesproken dat ik violet en wout bij floor komen eten. En kan dat niet een uurtje later. Ja kzal eens vragen goed. Ja OK. Dan ga ik nog even langs thuis. OK maar oprijd terug van u vrouwke hè. Ik zal het proberen. OK.
Koen pov.
(Tijdens het gesprek van tineke en Eric en Brigitte.)
Hey chef. Ja koen wat is er. Ja Eric zei dat je mij het gedoe met tineke zou uitleggen. Aah juist ja. Ga zitten. OK. Koen gaat zitten. Wel Eric en Brigitte zijn met een onderzoek bezig van een verdachte overlijden. Ja en wat heeft dat met tineke te maken. Het is joris de broer van tineke die haar vader heeft vermoord met een knuppel. Oh nee dat meen je niet. Jammer genoeg wel. Ocharme tineke ik ga naar haar toe goed. Nee koen wacht eens even. Wat. Eric, Brigitte en tineke gaan seffens op ondercover actie om joris op te pakken. Aah OK.
Eric pov.
Ik ben onderweg naar huis. Het duurt nog 10 min. Ondertussen bel ik violet op. tuut tuut tuut. Ja Hallo met violet. Ja violet het is Eric hier hè. ah je laat toch nog iets weten. Ik ben alleen in de regen naar huis gelopen. En toen wout gaan halen. Waar ben je. Onderweg naar huis. Sorry het was een rare z. Emotionele dag vandaag. Oei vertel me seffens alles. OK Ik ben over 5 min. Bij je. OK tot seffens. Ja. En ik hing af. O nee Hoe moet ik seffens tegen violet zeggen dat ik nog een ondercover actie heb met joris. Dat is seffens eerst floor bellen voor als we geen uur later mogen komen. Tuut tuut tuut. Hallo met floor lommelen. Ja floor het is met Eric hier hè. Aah ja Eric wat is er. Ja het is te zeggen is het erg als we een uurtje later komen. Ja is niet erg maar mag ik ook vragen waarom. Ja ik Brigitte en tineke hebben seffens nog een ondercover actie met de broer van tineke. Ah ja geen enkel probleem. Maar moet violet daar bij zijn. Nee waarom. Dan kan zei en wout toch al komen en dan kom jij na. Ah ja dat is goed. OK tot straks dan hè. Ja tot straks en wees voorzichtig hè met joris. Hoe weet jij hoe die noemt. Ik ken tineke ook al lang hè. Ja das waar hè. OK Ik moet gaan Doei. Ja Doei. Ik ben thuis aangekomen.
Violet pov.
Ding dong. Ja ik kom al. Hey schat. Eric ge zijt er. Ja sorry schat. Veel problemen gehad op je werk. Ja zeg dat wel. Vertel. Ja maar eerst iets anders. Ja wat dan. Ik moet seffens weer gaan werken. Hoezo. Er is een undercover actie met de broer van tineke. Ooh en wat heeft hij gedaan. Dat is het 2de deel van het verhaal. De broer van tineke joris dus heeft deze morgen zijn vader met een knuppel vermoord. Ooh dat meen je niet hoe ist met tineke nu. Ja ze is verdrietig en zij gaat seffens met joris praten zodat wij hem kunnen oppakken. Ah ja maar wees voorzichtig hè. En ik geef hem een knuffel. Ja altijd Ik zou jullie toch niet achter kunnen laten. Ja das waar maar heb je wel nog even tijd om even met me in de zetel te gaan zitten. Ik heb steun nodig. Oh echt en waarom dan. En we gaan in de zetel zitten. Ik ga in zijn armen liggen. En vertel eens jou verhaal. Ja dus ik had verteld tegen Jonas dat ik aan je gevraagd of je mee wou. Ja en wat zei hij toen. Hij zei het lijkt net of de commissaris zijn mamie is dat hij toestemming moet vragen aan hem. Aah zei hij dat. Ja en er komt meer. Toen zei Maria zeg Jonas ben je jaloers ofzo. Maar toen begon het hij zei ik jaloers op dat stom flikske. Wat dat laat ik niet van me zeggen hoor. En waarom zei hij dat. Hij is verliefd op me en jaloers op jou. Ah en die is ook nog eens verliefd op mijn vrouw zeg weet hij eigenlijk wel dat we ook een kind hebben. Ja dat weet hij. Ah. Maar hij heeft sorry gezegt. Dan is het goed. Kom hier. Ik ga dicht tegen hem aan liggen. En ik moet ook nog eens iets vertellen. Ja wat dan. De chef had gezegt dat je nog eens moest langskomen met wout ofzo. Oh ja tof ik zal overmorgen eens langskomen dan heb ik vrij. En hij heeft ons ook uitgenodigd voor morgen bij hem te eten. Ooh leuk we gaan deze week wel veel eten hè. Ja ze hebben u daar graag. Ja ik mag ze ook wel graag nu moeten koen, tineke, Brigitte, Patrick en obi ons nog uitnodigen dan hebben we iedereen gehad. Ja das waar. Maar straks van floor. Ja dat gaat toch nog Door hè ik heb al een goede fles wijn gekocht. Jaja gij en wout gaan seffens al en ik kom een uurtje later. OK das dan goed. Maar nu moet ik wel gaan anders ben ik nog te laat. OK tot seffens hè schat. Ja tot seffens schat. Ik geef hem een kus en dan vertrekt hij.

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu