Violet pov.
Als we thuis zijn en we zijn ook wout gaan halen. Dan maken we ons klaar om naar de chef te gaan. Ik in mijn nieuw kleedje van karel en met de nieuwe ketting en oorbellen van koen en in de nieuwe auto van iedereen. Ik ga wout al in de auto doen. En als dat gedaan is zegt hij. Mama waar is papa. Euhm ja dat is een goede vraag ik zal binnen eens gaan kijken blijf hier hè. Ja mama. Ik ga naar binnen. Eric Eric waar ben je. Hier. Waar is hier. In de veranda. Ik ga ernaar toe. Hij zat te Wenen. Als je niet wil gaan moeten we niet hoor. Jawel hij heeft zoveel moeite gedaan en hij heeft je een auto gegeven. Das waar ja kom je dan wout zit al in de auto. OK Ik kom al. Hij staat recht en neemt mijn hand kom liefje. Ja. We gaan naar de auto en vertrekken naar de chef. Ik heb een fles champagne mee die hadden we nog over op het feest. We zijn er en gaan naar de deur Eric haalt wout eruit. Mag ik hem nemen. Ja natuurlijk hier. En geeft wout aan mij. We bellen aan. En de chef doet de deur open ah Hallo Eric violet en de kleine wout. Hallo commissaris.
Dag chef. Hela we zijn buiten de werkuren dus zeg maar Roger. OK Hallo Roger. Hallo. Hallo kom toch binnen. OK we gaan naar binnen. Eric is heel de tijd met zijn hoofd naar de grond aan het kijken. Roger neemt wout en gaat naar binnen. Ik ga naar Eric toe. Liefje Ik weet dat het moeilijk is maar het leven gaat Door hoor. Dat weet ik maar het is wat moeilijker dan ik dacht. Ik begrijp het. OK gaan we naar binnen. Ja kom. Hij geeft me een knuffel en ik haak in bij hem en we gaan naar binnen. Er komt een vrouw naar ons toe. Hallo ik ben Jessica berkmans. Hallo ik ben Eric beulens en dit is mijn vrouw violet beulens en onze kleine wout beulens. Oh Hallo wat een schatje is het. Hallo. Ooh hij kan Hallo zeggen. Ik ga naar Roger en geef hem de fles champagne. Hier Roger. Oh violet dat had je niet hoeven te doen. Toch wel je hebt mij een auto en een Job gegeven dan is dit het minste dat ik kan doen. Bedankt en hij geeft me een kus op mijn wang. Is graag gedaan. Kan ik je ergens mee helpen. Nee dat hoeft niet in roep Jessica wel even jij bent onze gast. OK dan ga ik terug naar Eric en wout. OK. Ik ga naar Eric toe. Hey. Hey. Wat was je gaan doen. Ah de fles aan Roger gaan geven. Ah OK. En jij kunt het wel goed vinden met die Jessica hè. Ja het is een toffe. Ah OK. Hij moet lachen. Ik ga bij hem op de schoot zitten. Dan komt Roger en Jessica terug. Ze komen in de zeten bij ons zitten. Ik ga dan maar naast Eric zitten in de zetel anders is het een beetje raar. Jessica komt aan de andere kant van Eric zitten. Roger gaat naar Jessica zitten en wout is op de mat met de katten aan het spelen. En hoelang zijn jullie al samen. Wel eigenlijk bijna een 2 jaar hè. Ja ik denk het ook. En jullie zijn nu al getrouwd en hebben al een kind amai jullie zijn ook vlug. Jessica alstublieft dat zeg je niet. Nee het is niet erg hoor. Ik kijk raar naar Eric wat heeft hij toch net was hij nog verdrietig om els en nu is hij het blijkbaar al vergeten raar. En hoe oud zijn jullie eigenlijk. Ik ben 26 en violet is vandaag 20 geworden. Ah dus een grote leeftijdsverschil. Ja dat maakt toch niet uit of wel Eric. Nee voor mij niet nee. Voilà voor mij ook niet. OK. En jullie hoeveel zijn jullie eigenlijk. Ik ben 37 en Jessica is er 27. Ah OK en geen kinderen. Nee nee. Jessica voelt aan Eric zijn spieren. Amai wat heb jij grote spieren. Bedankt dat moet ook wel voor een agent. Ah dus je traint. Ja 6 uur in de week. Amai deed Roger dat ook maar. Zeg Eric heb jij niet liever een vrouw die ouder is dan jou. Hoezo. Een vrouw die volwassener is dan zo een snotneus. OK neem mij niet kwalijk ik moet naar het toilet. Ja het is rechtdoor de 2 de deur rechts. Bedankt. Ik ga naar het toilet en neem mijn gsm. Tuut Tuut Tuut. Hallo met jasmien frateur. Ja jasmien ik ben het violet. Hallo vio wat is er. Ja we zijn hier bij de chef voor een etentje. Oh leuk. Nee niet zo leuk hoor. De vriendin van Roger zit Eric heel de tijd te versieren. Wat oei en wat zeg jij dan. Ja ik kijk vies naar Eric maar hij ziet het niet. Ooh zus toch je moet vertrouwen hebben in hem. Ja dat heb ik ook maar ik vertrouw haar niet. Moet ik langskomen en zeggen dat er iets heel erg is. Nee dat hoeft niet. Zeker als het wel moet bel je me maar. Bedankt zus je bent een schat. Bedankt gij ook. Ik hang af en ga terug naar binnen. Dan zie ik dat Jessica bij Eric op de schoot zit. Dit meen je niet hè denk ik in mezelf. Euhm Roger kan ik je even spreken. Ja kom even mee naar de keuken. Het spijt me heel erg dat ik u moet mededelen dat ik voor een noodgeval naar huis moet eigenlijk naar mijn vader. Ooh en moet Eric en wout ook mee ja zeker. Nee Eric kan blijven maar wout moet ik wel meenemen. Ja ok jammer maar ik zal aan Eric wat eten laten meenemen. OK bedankt dat is heel lief van je en nog eens sorry hè. Maakt niks uit. Maar wil je wel iets voor me doen. Ja zeg maar. Wil je ze een beetje in het oog houden en zien dat hij niet te veel drinkt hè dat ik morgen niet met een zatte fles thuis zit hè. Ja ok ik zal er op Letten. OK bedankt bedankt voor alles Roger en tot morgen hè. Ja tot morgen. Ik ga naar de woonkamer en ze zijn raar aan het doen. Woutje kom je met mama mee. Waar gaat ge naartoe liefje. Ik ga naar huis er is een noodgeval en hij had me nodig zei hij. Ah ok ik blijf hier als je het niet erg vind. Neenee blijf maar hier maar niet te zat alstublieft. Neenee. OK dan tot morgen. Ik neem wout e ga naar buiten. Gelukkig is het huis van papa niet ver dan kan ik te voet gaan.
JE LEEST
verliefd op een agent.
Adventuredit verhaal gaat over een politie rechercheur. en over een meisje violet. en zij worden uiteindelijk verliefd op elkaar.